W komentarzu omówiono wszystkie najważniejsze problemy związane z ustawą o usługach turystycznych, w tym dotyczące takich zagadnień jak: ochrona klienta biura podróży, zasady pełnienia funkcji przewodnika turystycznego i pilota wycieczek, usługi hotelarskie.
W publikacji uwzględniono aktualne orzecznictwo sadów, w tym Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, decyzje Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz raporty Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Najwyższej Izby Kontroli oraz rozporządzenia wykonawcze do komentowanej ustawy.
\n \n Komentarz zawiera liczne wskazówki dotyczące korzystnej praktyki w działalności gospodarczej w zakresie usług turystycznych, a także omawia błędy, których powinno się unikać. \n \n Adresaci:\n Książka asygnowana jest dla organizatorów turystyki, pośredników turystycznych, agentów turystycznych, osób świadczących usługi hotelarskie oraz przewodników turystycznych i pilotów wycieczek.
Może być także {pomocn|przydatn)a dla pracowników urzędów marszałkowskich i urzędów gmin, sędziów, adwokatów i radców prawnych, pracowników Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Najwyższej Izby Kontroli, powiatowych (miejskich) rzeczników ochrony konsumenta oraz przedstawicieli organizacji konsumenckich.
Stanowi cenna lekturę dla pracowników naukowych, studentów oraz dziennikarzy zainteresowanych problematyka usług turystycznych. \n \n