„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych pokaźnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszelkich, którzy pracują w sieci”. Jamie Bartlett Autor książki The Dark Net „Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!” Dr Thomas Chamorro-Premuzic Professor of Business Psychology UCL i Columbia University Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego niewiele znaczące i obszerne marki z różnorodnych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. „Sieci wpływu” to użyteczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.