Zdjęcia Komunikowanie organizacji w kryzysie metody i modele ograniczania ryzyka marki Wydawnictwo naukowe pwn
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Komunikowanie organizacji w kryzysie metody i modele ograniczania ryzyka (Wydawnictwo Naukowe PWN)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Naukowe PWN
66,98 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Komunikowanie organizacji w kryzysie Podtytuł Metody i modele ograniczania ryzyka Autor Dariusz formujedło Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-22195-9 Rok wydania...
Prezentowany artykuł Komunikowanie organizacji w kryzysie metody i modele ograniczania ryzyka marki Wydawnictwo naukowe pwn nabędziesz w TaniaKsiazka.pl w świetnej cenie wynoszącej 66,98 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokich analiz olbrzymiej ilości sklepów i hurtowni internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788301221959
Autor
Dariusz tworzydło
Sprawdź promocyjne oferty na Komunikowanie organizacji w kryzysie metody i modele ograniczania ryzyka marki Wydawnictwo naukowe pwn
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Komunikowanie organizacji w kryzysie metody i modele ograniczania ryzyka marki Wydawnictwo naukowe pwn jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Komunikowanie organizacji w kryzysie metody i modele ograniczania ryzyka marki Wydawnictwo naukowe pwn (sklep TaniaKsiazka.pl)
66,98 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat obowiązujących cen i dostępności produktu użyte w powyższym rankingu zczytywane są w zasadzie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Komunikowanie organizacji w kryzysie Podtytuł Metody i modele ograniczania ryzyka Autor Dariusz wytwarzadło Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-22195-9 Rok wydania 2022 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 194 Format epub, mobi Spis treści Wstęp 9 Rozdział 1. Wizerunek, reputacja i kryzys – definicje i kluczowe zależności 15 1.1. Definiowanie wizerunku i reputacji w kontekście potencjalnych zagrożeń 15 1.2. Kryzys – analiza definicji 18 1.3. Podatność organizacji na zdarzenia kryzysowe 23 1.4. Procesowe podejście do zmian w wizerunku 26 1.5. Pomiar wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa 28 1.6. Wpływ sytuacji kryzysowych na otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa 34 Rozdział 2. Przyczyny i skutki zdarzeń kryzysowych 37 2.1. Przyczyny sytuacji kryzysowych 37 2.2. Skutki sytuacji kryzysowych 41 2.2.1. Psychologiczne skutki wynikające z kryzysów wizerunkowych 43 2.2.2. Stres i jego wpływ na kształtowanie się sytuacji kryzysowych 54 2.2.3. Ekonomiczne i społeczne skutki wizerunkowych sytuacji kryzysowych 57 2.3. Stan bezczynności w trakcie kryzysu wizerunkowego 59 2.4. Przesłanki podejmowania ryzyka z uwzględnieniem potencjalnych skutków zdarzeń 65 2.5. Nauka na błędach jako komponent budowania doświadczenia 68 2.6. Zrozumienie problemu jako podstawa w prognozowaniu i podejmowaniu decyzji 71 Rozdział 3. Przygotowanie do reagowania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 74 3.1. Przygotowanie do wystąpienia potencjalnych kryzysów 74 3.2. Szkolenia i warsztaty jako składnik wsparcia w przygotowaniu do kryzysów 81 3.3. Predyspozycje menedżerów w zakresie radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi 82 3.4. Wybór zespołu i zadania sztabu kryzysowego 87 3.5. Nauka poprzez analogie 93 3.6. Wsparcie zewnętrzne a ograniczenia wewnętrzne 95 3.7. Prawo do zmiany decyzji w kryzysie jako element pozycji silnej 97 3.8. Relacje wewnętrzne jako element wsparcia przy podejmowaniu decyzji w kryzysie 99 3.8.1. Zasady budowania relacji wewnętrznych 99 3.8.2. Relacje wewnętrzne a narzędzia komunikowania 100 3.8.3. Komunikowanie do otoczenia wewnętrznego w kryzysach wizerunkowych 103 3.9. Budowanie zaufania i jego zastosowanie w sytuacjach kryzysowych 105 Rozdział 4. Reagowanie w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 107 4.1. Działania podejmowane w sytuacjach kryzysowych 107 4.2. Czynniki determinujące produktywność w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych 118 4.3. Reakcje menedżerów podczas sytuacji kryzysowych 124 4.4. Zaangażowanie podmiotów zewnętrznych w proces rozwiązywania sytuacji kryzysowych 132 4.5. Kluczowe czynniki determinujące zarządzanie w sytuacjach kryzysowych 134 4.6. Aktywne i pasywne strategie zarządzania kryzysem 137 4.7. Style radzenia sobie ze stresem w kryzysie 142 4.8. Błędy w przypadku kryzysowej 145 4.9. Stopień wpływu wybranych czynników na decyzje podczas kryzysu 147 4.10. Siły wspierające i hamujące w procesie zarządzania podczas kryzysów 153 Model komunikowania organizacji w kryzysie. Podsumowanie 159 Wnioski 165 Suplement. Typologia specjalistów public relations 170 Scenariusz wywiadu pogłębionego nt. Postaw i zachowań menedżerów zarządzających kryzysami wizerunkowymi 175 Badanie opinii specjalistów public relations – ankieta 178 Bibliografia 184 Spis tabel 189 Spis rysunków 191 Indeks 192 O autorze 195
Parametry
ISBN
9788301221959
Autor
Dariusz tworzydło
Wydawnictwo
Wydawnictwo naukowe pwn
Tematyka
Biznes i ekonomia, nauka, technika, informatyka
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Beata D.
21.11.2024
Utwórz z nami znakomitą zbiorowość i podsyłaj opinie komentarze i opinie produktu Wydawnictwo Naukowe PWN
Jeśli miałeś okazję korzystać z pokazywanego produktu Komunikowanie organizacji w kryzysie metody i modele ograniczania ryzyka marki Wydawnictwo naukowe pwn podziel się z innymi opinią i oceną. Podaj jakie są Twoje ze stosowania, czy możesz zarekomendować produkt oraz czy relacja jakości do ceny jest dobra.