Zdjęcia Marketing w szkolnictwie marki Wolters kluwer polska sa
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Marketing w szkolnictwie (Wolters Kluwer Polska SA)
Do kupienia w: Marka: Wolters Kluwer Polska SA
30,98 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Marketing w szkolnictwie Autor Hanna Hall Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-1894-5 seria Poradniki ABC Rok wydania 2007 ilość stron 236 Format pdf Spis treści...
Sugerowany w naszejporownywarce cen towar Marketing w szkolnictwie marki Wolters kluwer polska sa dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w atrakcyjnej cenie wynoszącej 30,98 zł. Oferta ta jest rezultatem zbiorczej analizy kilkuset hurtowni oraz sklepów w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788326418945
Autor
Hanna hall
Sprawdź promocyjne oferty na Marketing w szkolnictwie marki Wolters kluwer polska sa
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Marketing w szkolnictwie marki Wolters kluwer polska sa jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Marketing w szkolnictwie marki Wolters kluwer polska sa (sklep TaniaKsiazka.pl)
30,98 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat cen i dostępności produktu użyte w prezentowanym zestawieniu pobierane są niemal w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Marketing w szkolnictwie Autor Hanna Hall Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-1894-5 seria Poradniki ABC Rok wydania 2007 liczba stron 236 Format pdf Spis treści Wstęp 7 Rozdział 1. Marketingowa koncepcja zarządzania w organizacjach niekomercyjnych 11 zarys koncepcji marketingowego zarządzania organizacją 11 Specyfika organizacji niekomercyjnych a marketingowa koncepcja zarządzania 20 Projektowanie strategii marketingowej w organizacjach niekomercyjnych 35 Marketing w szkolnictwie - znaczenie i zakres adaptacji 44 Rozdział 2. Przedmiot i metody analizy otoczenia i potencjału szkoły 51 Polski system edukacji - uwarunkowania i zmiany 51 Analiza makrootoczenia szkoły 64 Analiza zachowań klientów szkoły 73 Specyfika i analiza konkurencji w szkolnictwie 92 Analiza potencjału szkoły 98 Analiza SWOT i formułowanie marketingowych celów szkoły 100 Rozdział 3. Segmentacja rynku adresatów oferty szkoły i pozycjonowanie szkoły 108 Segmentacja rynku adresatów oferty szkoły 108 Pozycjonowanie szkoły 112 Rozdział 4. Kształtowanie kompozycji instrumentów marketingowych 120 Usługa edukacyjna - specyfika, struktura, jakość 120 Polityka ceny 136 Dystrybucja usług edukacyjnych 142 Instrumenty i program promocji szkoły 146 Personel szkoły i koncepcja marketingu wewnętrznego 161 Rozdział 5. Badania marketingowe w szkołach - proces i metody 165 Przygotowanie badania 165 Zbieranie, przetwarzanie i analiza oraz prezentacja wyników badania 193 Rozdział 6. Źródła i metody pozyskiwania zasobów 209 Podsumowanie 225 Bibliografia 226
Parametry
ISBN
9788326418945
Autor
Hanna hall
Wydawnictwo
Kluwer sa wolters
Ilość stron
236
Rok wydania
2007
Kategoria
E-booki
Producent
Wolters Kluwer Polska SA
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Katarzyna F.
04.12.2024
Przesłane recenzje i opinie produktu pomogą innym klientom
Jeśli tylko miałeś sposobność korzystać z oferowanego Marketing w szkolnictwie marki Wolters kluwer polska sa podziel się z użytkownikami opinią. Zaakcentuj jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy jesteś zadowolony, a także czy relacja cena / jakość jest satysfakcjonująca.
Tytuł Planowanie i kontrola budżetowa w organizacjach Autor Wojciech Czakon Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-3527-0...
Tytuł Prawne aspekty bezpieczeństwa energetycznego w UE Autor Marcin Nowacki Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-2360-4...