Każda działalność, każda usługa i każdy towar wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najmocniej popularnym i produktywnym medium reklamowym. Równocześnie ponad 90% odwiedzających w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy części:
łączy w sobie sprawny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w niezwykle funkcjonalny i dostępny sposób pokazują, jak minimalne i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords pokaźne rzesze klientów.
Mariusz Gąsiewski – autor jednego z najstarszych i najważniejszych polskich blogów dotyczących marketingu w internecie. Uwielbiany specjalista z zakresu analityki internetowej i reklamy w Google. Organizator i pomysłodawca SEMcampów – największych spotkań specjalistów branży SEM. Wykładowca na Studiach Podyplomowych Marketingu Internetowego przy SGH. Od 2007 roku pracuje w firmie Google.
Przemysław Modrzewski – jeden z kilku oficjalnych szkoleniowców marki Google z zakresu reklamy i analityki internetowej. Autor bloga branżowego o Google AdWords. Autor książki Google AdWords w praktyce. Doradza i wspiera producenta z zakresu marketingu w wyszukiwarkach, których budżety na reklamę w internecie przekraczają kilka milionów złotych rocznie. Każdą wolną chwilę wykorzystuje na nurkowanie i turystykę wysokogórską. Jest instruktorem nurkowania.