solidna dawka danych o prowadzeniu producenta.
Oparta na wywiadach prezentowanych w kolekcji podcastów radia NPR How I Built This, których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka proponuje bezcenną wiedzę i inspirację wynikającą z rozmów z ponad dwustoma przedsiębiorcami z całego świata, którzy opowiadają o swych porażkach i nauczkach i o tym, co sprawiło, iż osiągnęli sukces. To obowiązkowa pozycja dla każdego, kto marzy o otwarciu własnej firmy albo zastanawia się, dlaczego udało się to innym.
nieoczekiwane ścieżki do sukcesu
rewelacyjne idee powstają niejednokrotnie z niczego. Piłkarz reprezentacji Nowej Zelandii widzi wełnę, która nie jest stosowana w jego kraju, i wpada na pomysł, aby robić z niej buty (Allbirds). Były buddyjski mnich uważa,najkorzystniejszym sposobem na zastosowanie jego potencjału jest aplikacja na urządzenia mobilne (Headspace). Osoba sprzedająca na ulicy kanapki dostrzega możliwość zastosowania resztek i przekształca ten pomysł w markę obracającą milionami dolarów (Stacy’s Pita Chips).
Przewodnik na drodze do przedsiębiorczości
Guy Raz to wielokrotnie nagradzany dziennikarz, okrzyknięty przez „New York Timesa" najbardziej popularnym autorem podcastów biznesowych, którego rozmów wysłuchało ponad 19 milionów odbiorców, jest także wykładowcą na uniwersytetach Princeton i Georgetown. W niniejszej książce dzieli się z czytelnikami doświadczeniami i wskazówkami znanych przedsiębiorców dotyczącymi tworzenia i rozwijania własnej producenta – od momentu sformułowania pomysłu, poprzez etap pozyskiwania pieniędzy, szukania pracowników, aż po walkę z konkurencją i moment, w którym zaczynają się pojawiać prawdziwe zyski.
Gdyby tylko ta książka ukazała się lata temu, budowanie biznesu byłoby dla mnie o dużo prostsze. Całe szczęście, iż mamy ją dzisiaj!
SIMON SINEK, optymista, autor Zaczynaj od dlaczego
Za sukcesem każdego obszernego przedsiębiorcy kryje się ciekawa historia, a nikt nie jest ulepszony w ich opowiadaniu aniżeli Guy Raz. Po spędzeniu niezliczonych godzin w umysłach założycieli znanych na całym świecie firm Raz napisał jeden z najważniejszych pamiętników dotyczących przedsiębiorczości. To lektura obowiązkowa dla tych wszystkich, którzy chcą założyć producenta i ją rozwijać, a także inspirować się historiami tych, którzy już tego z sukcesem dokonali.
ADAM GRANT, autor bestsellera „New York Timesa" BUNTOWNICY. Kreatywni liderzy zmieniają świat, gospodarz podcastu TED „WorkLife"
Gorzka prawda jest taka, że większość ludzi początkujących realizować marzenie o założeniu własnej marki ponosi porażkę. Jednak możemy się tyle nauczyć, poznając historie ich walki i prób przetrwania oraz historie tych nielicznych, którzy osiągnęli sukces! Jeśli chcesz zrealizować własne marzenie, potrzebnie przeczytaj tę książkę.
BARBARA CORCORAN, założycielka The Corcoran Group i uczestniczka programu Shark Tank
Guy Raz jest prawdziwym sobą w tym przewodniku dedykowanym dla ludzi chcący...