Jesteś twórcą nieznacznego startupu albo właścicielem producenta? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce wyszukasz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z obecnie panującymi trendami działania promocyjne.
Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną producenta osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej producenta. Dzięki czemu wypłyniesz i utrzymasz się na powierzchni. Zdobędziesz klientów, którzy nie tylko kupią to, co sprzedajesz, ale też obdarzą cię zaufaniem i zostaną przy tobie. Dostrzeżesz świeże szanse i – co najważniejsze – będziesz wiedział, jak je wykorzystać.
Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu specyficznej i produktywnej strategii marketingowej dla twojej marki. Sprawi, iż zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie niemało działań promocyjnych. Jest podzielona na kilka rozdziałów, w których zostały przedstawione potężne propozycje działań z różnych obszarów marketingu. Dowiesz się, od czego zacząć i co zrobić, by działania te generujeły spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu twojej firmy.
Poznasz wartość, jaką daje:
Dlaczego warto sięgnąć po Marketing w twojej firmie?
Ponieważ:
***
Ta książka bezsprzecznie wypełnia lukę wśród książek marketingowych na rodzimym rynku. Składa w całość poszczególne gałęzie marketingu, które autor wybrał, przetestował i wdrożył w życie. To konwencjonalna mieszanka gałęzi marketingowych przedstawiona w formie dobranej do otaczającej nas rzeczywistości – świata pogrążonego w pandemii COVID-19. Każda marka, która chce obecnie zarabiać na promocji, powinna zapoznać się ze wskazówkami Norberta.
Grzegorz Borowiec, e-commerce manager GlobKurier.pl
Gdybym miała dzisiaj zaczynać karierę na rynku marketingowym, ochoczo bym sięgnęła po tę książkę. Autor pisze o niełatwych zagadnieniach prosto i bezpretensjonalnie. Większość z nich zna nie tylko z książek, ale przerobił je w swojej karierze krok po kroku. (…) Kolejnym walorem tej książki są wywiady z najkorzystniejszymi fachowcami światowego marketingu. (...) To, co zebrał Norbert przez swoje wywiady, to wizja przyszłości marketingu.
Dr Daniela Dzienniak-Pulina, Instytut Socjologii, Wydział Nauk Społecznych, Uniwersytet Śląski
Autor wyjaśnia wszystkie działania we właściwej kolejności, podaje przykłady, praktyczne wskazówki do korzystania z proponowanych narzędzi. Dzięki czemu nawet niezorientowany w zagadnieniach PR i marketingu czytelnik jest w stanie przyjąć proponowane treści i podjąć próbę samodzielnego kształtowania strategii komunikacyjnej swojego przedsiębiorstwa.
dr hab. Patrycja Szostok-Nowacka, prof. UŚ
***
Norbert Oruba – praktyk marketingu, pracuje dla polskich i międzynarodowych marek. Wykładowca uniwersytecki (6 przedmiotów), szkoleniowiec i prelegent, autor licznych publikacji poświęconych tematyce marketingu i PR dla najważniejszych czasopism i portali branżowych (Marketer+, Magazyn Online Marketing, Social Media Manager, Nowy Marketing, Harvard Business Review Polska, PRoto itd.). Za osiągnięcia zawodowe otrzymał 9 wyróżnień, nominacji i nagród. Obserwowany w social mediach przez kilkanaście tysięcy osób.