Tytuł marka 5.0 Podtytuł Człowiek i technologie: jak tworzą świeże wartości? Autor Jacek Kotarbiński Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-21853-9 Rok wydania 2021 Wydanie 1 liczba stron 214 Format epub, mobi Spis treści Wstęp 7 1. Nowy klient. Nowa komunikacja 11 1.1. Producent to emocje 11 1.2. Od Marketingu 1.0 do 5.0 12 1.3. Kupujesz sercem czy rozumem? 16 1.4. Jak nad wyraz się kontrolujesz? 19 1.5. System 1 – w ogniu smoka 20 1.6. System 2 – zimny drań 22 1.7. Jesteś gąbką 23 1.8. Mózg oblężonej twierdzy 25 1.9. Magia marki 25 2. Pokolenia w świecie marek 27 2.1. Pokolenia marek biznesowych 28 2.2. Pokolenia marek konsumenckich 29 2.3. Cyfrowe dzieci 30 2.4. Różnice łączą 31 2.5. Stacja Alfa 31 2.6. Niepokorni netizeni 32 2.7. Sprytni, Mądrzy, Elastyczni 35 2.8. Od marki 1.0 do 5.0 36 3. Producent 5.0 w przestrzeni rynkowej 41 3.1. Zakochać się aż po grób 41 3.2. Scenariusz życia 43 3.3. Wartość marki 45 3.4. Systematyka marki 5.0 47 3.5. Firmy analogowe 48 3.6. Marki semicyfrowe 52 3.7. Producenta cyfrowe 58 4. Serce i rozum marki 5.0 72 4.1. Człowiek człowiekowi 73 4.2. Empatia konsumencka 79 4.3. Konwergencja czy dywergencja? 80 4.4. Psychologia archetypów 84 4.5. Archetypy uzależnione od rynku 86 4.6. DNA firmy 93 4.7. Pozycjonowanie 96 4.8. Pozycjonowanie wizualne 98 4.9. Nazewnictwo marki 5.0 100 4.10. Narracyjność producenta 105 4.11. Świat mediów 117 5. Narzędzia taktyczne marki 5.0 123 5.1. Magia growth hackingu 123 5.2. Transmedia branding 131 5.3. Firma osobista i własna społeczność 137 5.4. Mundur producenta 5.0 145 5.5. Instrumentarium firmy 5.0 146 5.5.1. Eventy 148 5.5.2. Reklama bezpośrednia 148 5.5.3. Reklama medialna 148 5.5.4. Reklama zewnętrzna 149 5.5.5. Identyfikacja wizualna 150 5.5.6. Promocje sprzedaży 150 5.5.7. Materiały promocji sprzedaży 151 5.5.8. Reklama przenośna 152 5.5.9. Narzędzia cyfrowe 152 5.5.10. Strona internetowa 153 5.5.11. Social media 154 5.5.12. Employer branding 154 5.5.13. Public relations 155 5.6. Budżet marketingu marki 5.0 156 5.7. Marka przyszłości 160 Dodatki 174 DODATEK 1: 15 pojęć, które powinieneś znać 174 DODATEK 2: Lista kosztów marketingowych Jacka Kotarbińskiego 177 DODATEK 3: 11 cytatów profesora Tadeusza Kotarbińskiego dla Marek 5.0 178 DODATEK 4: 50 polskich marek, które warto znać 179 DODATEK 5: 10 modeli biznesowych, które zrewolucjonizowały świat 182 DODATEK 6: Technologie przyszłości w sklepie 184 DODATEK 7: 110 narzędzi dla producenta 5.0. 186 Bibliografia 191 Indeks osób i marek 199 O autorze 213