Zdjęcia Co chce wiedzieć klient? marki Mt biznes

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Co chce wiedzieć klient? (MT Biznes)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: MT Biznes
42,03 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Co chce wiedzieć klient? Autor Marcus Sheridan Język polski Wydawnictwo MT Biznes ISBN 978-83-8231-093-1 Rok wydania 2021 ilość stron 404 Format epub, mobi Spis treści Okładka Strona tytułowa...

Sugerowany w naszejporownywarce towar Co chce wiedzieć klient? marki Mt biznes możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę okazyjnej cenie wynoszącej 42,03 zł. Promocja ta jest wynikiem kompleksowego porównania wielu sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788382310931

Autor

Sheridan marcus

Sprawdź promocyjne oferty na Co chce wiedzieć klient? marki Mt biznes

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Co chce wiedzieć klient? marki Mt biznes jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Co chce wiedzieć klient? marki Mt biznes (sklep TaniaKsiazka.pl)

42,03 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat aktualnych cen i dostępności towaru zastosowane w rankingu pobierane są prawie natychmiast.

Pełny opis produktu

Tytuł Co chce wiedzieć klient? Autor Marcus Sheridan Język polski Wydawnictwo MT Biznes ISBN 978-83-8231-093-1 Rok wydania 2021 liczba stron 404 Format epub, mobi Spis treści Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Rekomendacje
Spis treści
Przedmowa do polskiego wydania
Przedmowa
Wstęp
Część I. Zupełnie inne spojrzenie na biznes, marketing i zaufanie
1. Upadek
2. Ogromne zmiany w procesie zakupowym i zacieranie granic między sprzedażą a marketingiem
3. Nic z tej książki nie wyniesiesz, jeśli…
4. Jak odkryłem podejście TAYA
5. Definicja nowego podejścia
6. Przypomnij sobie pytania, jakie słyszysz każdego dnia
7. Strategia marketingowa „na strusia"
8. Efekt CarMaxa
9. Odkrycie obfitej piątki
10. Szeroka piątka, temat pierwszy. Wartość i koszty: dlaczego musimy rozmawiać o pieniądzach
11. O tym, jak jeden artykuł o pieniądzach wygenerował sprzedaż za ponad sześć milionów dolarów
12. Studium przypadku nr 1. Jak lubiana firma technologiczna z segmentu B2B kreuje 8 milionów dolarów dodatkowych przychodów
13. Znaczna piątka, temat drugi. Problemy: jak przekształcić słabość w siłę
14. Jak poruszać niewygodne tematy
15. Jak mówienie o problemach przyniosło nam ponad milion dolarów przychodu
16. Studium przypadku nr 2. Marka finansująca zakup sprzętu staje się cyfrowym Dawidem i pokonuje branżowych Goliatów
17. Znaczna piątka, temat trzeci. Zestawienia i porównania
18. Pokaźna potrzeba obiektywnych treści
19. Obfita piątka, temat czwarty i piąty. Recenzje i najlepsze w klasie
20. Jak wykorzystywać recenzje, by zaistnieć jako ekspert
21. Wpływ rozmów o konkurencji
22. Studium przypadku nr 3. Nieduży sklep ze sprzętem AGD dominuje rynek internetowy i zarabia miliony
23. Konkurencja
24. Jak podejście TAYA ocaliło River Pools and Spas
Część II. Wpływ podejścia TAYA na zespoły sprzedażowe
25. Jak genialny content radykalnie odmienia sytuację zespołów sprzedażowych
26. Przełomowe odkrycie
27. Sprzedaż z zadaniem dla kupującego
28. Jak pewna niepospolita para zmieniła moje spojrzenie na efektywność sprzedaży dzięki treściom
29. Content nigdy nie śpi
30. Jak wykorzystywać sprzedaż z zadaniem dla kupującego, by uniknąć charakterystycznych pułapek
31. Jak wykorzystywać sprzedaż z zadaniem dla kupującego do sprawdzania kompatybilności
32. Studium przypadku nr 4. Jak start-up zajmujący się ochroną zdrowia stał się liderem opinii w zupełnie nowej branży
Część III. Wdrażanie i tworzenie kultury
33. Moc insourcingu i angażowania własnego zespołu do tworzenia doskonałych treści
34. Studium przypadku nr 5. Jak producent Block Imaging wprowadziła kulturę insourcingu
35. Jak zacząć z przytupem. Warsztaty dla całej firmy
36. Content menedżer. Jakie powinien posiadać cechy, jak go zatrudnić i dużo więcej
37. Znaczenie optymalnych narzędzi. Jak mierzyć zwrot z inwestycji, moc HubSpota i nie tylko
Część IV. Tworzenie video… we własnym zakresie
38. Wszyscy jesteśmy firmami medialnymi i sprzedaż wizualna
39. Sprzedażowa siódemka. 7 filmów, które natychmiast przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji
40. Sprzedażowa siódemka, video nr 1. Wideo „80 procent"
41. Sprzedażowa siódemka, video nr 2. Videowizytówki dołączane do e-maili
42. Sprzedażowa siódemka, video nr 3. Dobranie oferty do klienta
43. Sprzedażowa siódemka, video nr 4. Filmy na stronę landingową
44. Sprzedażowa siódemka, video nr 5. Filmy o kosztach i cenach
45. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 6. Filmy o podróży klienta
46. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 7. Filmy z gatunku „ależ jesteśmy wspaniali"
47. Spersonalizowane video do e-maili. Ludzki rozmiar bezpośredniej komunikacji cyfrowej
48. Jak zatrudnić własnego filmowca
49. Zdobywanie wsparcia zespołu, wskazówki dotyczące występów przed kamerą i długotrwały sukces
50. Studium przypadku nr 6. Jak maszyn dźwignicowych stał się znakomitym przykładem wydajności podejścia TAYA
Część V. Jak zbudować idealną stronę internetową zgodnie z podejściem TAYA
51. Rozmowy w czasie rzeczywistym zmieniają to, jak oni pytają, oraz to, jak my odpowiadamy
52. Samodzielny wybór. Następny poziom wyszukiwania, sprzedaży oraz sposobu dokonywania zakupu
53. Strona internetowa priorytet 1. Strona główna – właściwy projekt i przekaz
54. Strona internetowa priorytet 2. Stawiaj na rzetelną edukację
55. Strona internetowa priorytet 3. Edukacja klasy premium
56. Strona internetowa priorytet 4. Równowaga między tekstem a obrazem
57. Strona internetowa priorytet 5. Narzędzia do samodzielnej konfiguracji
58. Strona internetowa priorytet 6. Społeczny dowód optymalności
59. Strona internetowa priorytet 7. Szybkość strony
60. „Jak znaleźć więcej czasu na wprowadzenie tego podejścia w mojej organizacji?"
Część VI. Odpowiedzi na twoje pytania
61. „Jak długo trzeba czekać na pierwsze efekty?"
62. „Czy content marketing i podejście TAYA to tylko chwilowa moda?"
63. „Jak mam utrzymywać zaangażowanie zespołu w tworzenie treści?"
64. „Ktoś mi powiedział, iż jeśli nie dodajemy od siebie niczego nowego, nie powinniśmy się wypowiadać, czy to prawda?"
65. „Czy mogę po prostu wynająć do tego agencję?"
66. „Czy nas na to stać?"
67. Rewolucyjna strategia marketingowa
dodatkowe materiały. Narzędzia, które pomogą ci rozpocząć własną podróż z podejściem TAYA
Dodatek 1. Uzyskaj kartę wyników Oceń swoją producenta pod kątem podejścia TAYA
Dodatek 2. Więcej tworzyw na temat podejścia TAYA
Dodatek 3. Przyspiesz swój sukces z agencją IMPACT
Podziękowania
O autorze

Parametry

ISBN

9788382310931

Autor

Sheridan marcus

Wydawnictwo

Mt biznes

Rok wydania

2021

Kategoria

E-booki

Producent

MT Biznes

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Alina B.
Alina B.
20.05.2024
Przesłana przez klienta recenzja / opinia produktu MT Biznes pomoże innym odwiedzającym
Jeżeli tylko korzystać z prezentowanego produktu Co chce wiedzieć klient? marki Mt biznes wyślij swoją opinię. Wskaż jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy jesteś usatysfakcjonowany z produktu, a także czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
MT Biznes Mt biznes Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców
potężna dawka danych o prowadzeniu marki Oparta na wywiadach prezentowanych w linii podcastów radia NPR How I Built This, których gospodarzem...
Rekomendacja
MT Biznes Tajniki wywierania wpływu. jak inspirować siebie i innych Mt biznes
Chcesz mieć pewność, iż nikt nie będzie miał pokaźniejszego wpływu na twoje dziecko niż ty? Chcesz przekonać bliską osobę, żeby bardziej...
Rekomendacja
MT Biznes Strach i potęga. bezpieczeństwo międzynarodowe w xxi wieku,B
Tytuł szanowany poprzez naszych Czytelników w głosowaniu internetowym za Książkę Roku 2012! W momentalnie zmieniającym się świecie analitycy,...
Rekomendacja
MT Biznes Model storybrand zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki, AZ#A66AF2AEEB/DL-ebwm/epub
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swej producenta. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat najczęściej nie ciekawi;...
Rekomendacja
MT Biznes Mt biznes Kiedy ryby latają. jak stworzyć inspirujące środowisko pracy
Wyobraź sobie niewielkie, nierentowne stoisko rybne. Czy potrafiłbyś zmienić taką producenta w modelową organizację, która stanie się wzorem...
Rekomendacja
MT Biznes Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na tym, co najważniejsze, AZ#45C7DAFCEB/DL-ebwm/mobi
Jaki jest cel twojej pracy, twojego życia, relacji, przywództwa? W jakim celu robisz to, co robisz? Ben Renshaw, myśliciel przywództwa,...
Rekomendacja
MT Biznes Droga do własnej firmy. 17 kroków do sukcesu i wolności finansowej, AZ#7DACB1FFEB/DL-ebwm/mobi
Przeczytaj tę książkę, ponieważ odnajdziesz w niej narzędzia, dzięki którym przebijesz się ze swoim biznesem! - Gary Vaynerchuk, przedsiębiorca,...
Rekomendacja
MT Biznes Storytelling (nie tylko) w biznesie. 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści Mt biznes
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to w trakcie prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy w...
Rekomendacja
MT Biznes Wygrać dziś, wygrać jutro. strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie
niedużo jest przekonań krzywdzących i jednakowo powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się równocześnie realizować celów...
Rekomendacja
MT Biznes Mt biznes Praktyka zarządzania. najsłynniejsza książka o zarządzaniu
„Jeżeli chcesz przeczytać tylko jedną książkę o zarządzaniu - powtarza swoim ludziom prezes jednego z największych banków świata - to przeczytaj...
Rekomendacja
MT Biznes Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć. sekrety technik komunikacji ludzi sukcesu
TYLKO JEDNA BARIERA STOI pomiędzy TOBĄ, A SUKCESEM! Nie jest nią doświadczenie. Nie jest nią talent. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się,...
Rekomendacja
MT Biznes Mt biznes Biznes w chinach. jak odnieść sukces w chińskim świecie
Chiny są obecne we wszelkich branżach i sektorach i w wielu aspektach naszego życia. Stało się tak za sprawą rewolucyjnego wzrostu gospodarczego...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Literat Pierwsza pomoc
Do sklepu Szczegóły

Literat Pierwsza pomoc

2,18 zł
Najnowsze wydanie. Świetny, dostępnie napisany podręcznik zasad udzielania pierwszej pomocy opracowany poprzez doświadczonego specjalistę,...
Rekomendacja
Star Trek: The Next Generation Tarot, karty i przewodnik
Śmiało podążaj tam, gdzie nikt jeszcze nie dotarł... Dzięki wskazówkom tej klasycznej talii Tarota po aktualizacji do czasów XXIV wieku!...
Rekomendacja
Bezsenność w czasie karnawału - Janusz Głowacki (MOBI)
Ostatnia książka wybitnego pisarza zmarłego latem 2017 roku. Nawiązująca formą do słynnego Z głowy narracja o współczesnej Polsce, pełna...
Rekomendacja
Program Ochrony Roślin Rolniczych 2024
Do sklepu Szczegóły

Program Ochrony Roślin Rolniczych 2024

35,95 zł
Program Ochrony Roślin Rolniczych na rok 2024 jest najnowszą, jedną z wiodących i cyklicznych publikacji wydawanych przez Agro Wydawnictwo....
Rekomendacja
Love Me, My Dear
Do sklepu Szczegóły

Love Me, My Dear

40,54 zł
Zakazany romans uczennicy i dyrektora szkoły. Dwudziestoletnia Dream Callahan od zawsze pragnęła szlifować swoje umiejętności artystyczne...
Rekomendacja
Harlan ellison To, co najlepsze. tom 1
Do sklepu Szczegóły

Harlan ellison To, co najlepsze. tom 1

47,52 zł
Najważniejsza premiera fantastyczna ostatnich lat! Harlan Ellison - kontrowersyjny geniusz światowej literatury, prowokator nieustannie...
Rekomendacja
Ossolineum Wybór pism. biblioteka narodowa
Do sklepu Szczegóły

Ossolineum Wybór pism. biblioteka narodowa

23,75 zł
„dobór pism” Mikołaja Reja w opracowaniu Anny Kochan demonstruje się w linii Biblioteka Narodowa po raz drugi. Książka zawiera najważniejsze...
Rekomendacja
Literat Kurs rysowania dla dzieci. dzikie zwierzęta
praktyczna nauka rysowania dla dzieci – wskazówki, jak krok po kroku rysować dzikie zwierzęta: krokodyla, żyrafę, hipopotama, nosorożca,...
Rekomendacja
Pływanie. droga do mistrzostwa
Do sklepu Szczegóły

Pływanie. droga do mistrzostwa

38,00 zł
Jak utrzymywać wydłużoną linię ciała i minimalizować opór wody w stylach dowolnym, grzbietowym, motylkowym i konwencjonalnym? Jak dobrze...
Rekomendacja
Literatura prze-pisana Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Formuły "literatura prze-pisana" używa się na ogół do określenia tych spośród praktyk intertekstualnych, w których: 1) aktywizowane są inne...
Rekomendacja
Abc rysowania dla dzieci
Do sklepu Szczegóły

Abc rysowania dla dzieci

9,03 zł
ergonomiczna nauka rysowania dla dzieci – wskazówki, jak krok po kroku narysować pieska, kotka, kaczuszkę, konika, żabkę, bociana, kurkę,...
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

44,18 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...