Zdjęcia modelowanie dla biznesu. regresja logistyczna, regresja poissona, survival data mining, crm, credit scoring, AZ#EE43C2BFEB/DL-ebwm/pdf

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Modelowanie dla biznesu. regresja logistyczna, regresja poissona, survival data mining, crm, credit scoring, AZ#EE43C2BFEB/DL-ebwm/pdf (Szkoła Główna Handlowa)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Szkoła Główna Handlowa
47,88 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Przedmowa Czytelnikowi na rynku polskim została udostępniona publikacja Czwarta rewo­lucja przemysłowa autorstwa prof. Klausa Schwaba, założyciela i prezesa Świato­wego Forum Ekonomicznego We...

Proponowany w naszejporownywarce cen towar modelowanie dla biznesu. regresja logistyczna, regresja poissona, survival data mining, crm, credit scoring, AZ#EE43C2BFEB/DL-ebwm/pdf można nabyć w TaniaKsiazka.pl w znakomitej cenie wynoszącej 47,88 zł. Oferta ta jest wynikiem zbiorczego porównania olbrzymiej ilości hurtowni i sklepów w naszej bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788380303072

Wydawnictwo

Szkoła główna handlowa

Sprawdź promocyjne oferty na modelowanie dla biznesu. regresja logistyczna, regresja poissona, survival data mining, crm, credit scoring, AZ#EE43C2BFEB/DL-ebwm/pdf

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na modelowanie dla biznesu. regresja logistyczna, regresja poissona, survival data mining, crm, credit scoring, AZ#EE43C2BFEB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

modelowanie dla biznesu. regresja logistyczna, regresja poissona, survival data mining, crm, credit scoring, AZ#EE43C2BFEB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)

47,88 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat cen i dostępności produktów wykorzystane w naszej klasyfikacji są zczytywane niemal natychmiast.

Pełny opis produktu

Przedmowa Czytelnikowi na rynku polskim została udostępniona publikacja Czwarta rewo­lucja przemysłowa autorstwa prof. Klausa Schwaba, założyciela i prezesa Świato­wego Forum Ekonomicznego We wstępie do publikacji, w rekomendacjach, znani ludzie biznesu i innych środowisk, w tym naukowych, zamieścili swoje wypowie­dzi.

Dalej zostały przedstawione wybrane dwie z nich. "Ludzkość stoi na progu największej w dziejach rewolucji, która zmiecie większość obo­wiązujących zasad naszego życia i pracy. Toczący się wykładniczo technologiczny rozwój świata jest już nie do zatrzymania" (Sebastian Kulczyk, CEO Kulczyk Investment).

"Najnowsze technologie, łączące świat cyfrowy, fizyczny i biologiczny, radykalnie zmie­niają naszą cywilizację. Nowe możliwości w medycynie, edukacji czy biznesie popra­wiają bytowanie człowieka na Ziemi i przyczyniają się do mądrzejszego korzystania z jej naturalnych zasobów.

Zarazem okazują się potencjalnie wyjątkowo niebezpieczne, otwierając ogromne przestrzenie do cyberprzestępczości czy przyczyniając się do dal­szej polaryzacji społeczeństw. Z tego powodu jednym z najpoważniejszych wyzwań dzisiejszego świata jest to,należycie i mądrze przeprowadzić czwartą rewolucję prze­mysłową" (Aleksandra Przegalińska, Akademia Leona Koźmińskiego).

We wstępie do swojej książki Czwarta rewolucja przemysłowa profesor Klaus Schwab pisze m.in.: "Znajdujemy się na początku przewrotu, który w sposób fundamentalny zmienia sposób, w jaki żyjemy, pracujemy i utrzymujemy kontakty.

spomiędzy różnorakich i fascynują­cych wyzwań, które w związku z tym stoją dzisiaj przed nami, największym i naj­ważniejszym zadaniem jest zrozumieć nową rewolucję technologiczną i adekwatnie ukierunkować jej przebieg.

(...) Jesteśmy świadkami ogromnych zmian we wszelkich branżach; wyłaniają się nowe technologie biznesowe, pojawiają się rewolucyjne zakłócenia w istniejącym porządku, które rewolucjonizują systemy produkcji, konsumpcji, transportu i dostaw.

Na froncie społecznym zachodzi zmiana paradygmatu określającego, jak pracujemy i komunikujemy się oraz jak się wyrażamy, jak przekazujemy informacje i jakich szukamy rozrywek. Przekształceniom ulegają równocześnie rządy i instytucje, jak i systemy edukacji, opieki zdrowotnej, transportu i mnóstwo innych.

świeże sposoby posługiwania się technolo­gią wpływają na nasze zachowania, a także systemy produkcji i konsumpcji, wytwarzają także możliwości wspierania, regeneracji i ochrony środowiska naturalnego, zamiast tworzenia ukrytych kosztów w formie efektów zewnętrznych.

Zmiany te pod względem wymiaru, tempa i zakresu, nie posiadają sobie równych w historii". Zmiany te znamionują się dużą prędkością, szerokością i głębią oraz wpły­wem na transformację wszystkich systemów.

Przed tym procesem stoją uczelnie wyższe, uniwersytety i środowiska akademickie, żeby w porę podjąć słuszne dzia­łania i włączyć się w solidną zmianę systemową. Obecnie modele są podstawą większości, jeśli nie wszystkich, decyzji bizne­sowych.

Coraz częściej firmy poszukują analityki jako kluczowego, strategicznego wyróżnika, który pozwala na kierowanie ogromną liczbą decyzji operacyjnych każ­dego dnia. Równocześnie marki identyfikują zagrożenia.

Według SAS White Paper 2018 jednym z bardzojszych czynników hamujących sukces analizy jest opóź­nienie pomiędzy tworzeniem a wdrażaniem modeli. Głównym powodem opóźnień we wdrożeniu modeli jest to,producenta produkują i wdrażają je w dwóch oddziel­nych środowiskach: biznesowym i informatycznym (IT).

Analitycy z rozmaitych jed­nostek biznesowych budują modele, a działy IT je wdrażają. Obie grupy polegają innym zestawom procesów, kodów programowania i języków, które utrudniają szybką reakcję na zmieniające się warunki biznesowe.

Jeśli firmy chcą usprawnić produkcję modeli, lepszym pomysłem jest automatyzacja powtarzalnych aspek­tów pracy i migracja modeli do procesu ciągłego podejmowania decyzji. Odpo­wiedzią jest fabryka analityczna, czyli połączone dwa środowiska i automatyzacja procesów oraz decyzji.

stanowczą część analityki dla biznesu stanowią modele predykcyjne. Ocena precyzyjności predykcyjnej jest ważnym aspektem oceny i porównywania modeli, algorytmów lub technologii, które generują prognozy. Prognozy i projekcje stały się pokaźną częścią każdego przedsięwzięcia biznesowego i naukowego.

Monografia Modelowanie dla biznesu prezentuje istotę i modelowanie z zakresu analityki biznesowej w wybranych obszarach zastosowań. Autorami lub współ­autorami kolejnych rozdziałów są pracownicy Zakładu Analizy Historii Zdarzeń i Analiz Wielopoziomowych, nasi magistranci albo absolwenci Podyplomowych Studiów "Analizy Statystyczne i Data Mining w Biznesie", za które merytorycznie odpowiada Zakład.

Monografia rozpoczyna cykl publikacji Modelowanie dla biz­nesu, serii, która będzie prezentować różnorodne przykłady modelowania bizne­sowego z wykorzystaniem przeróżnych metod analizy, włączając zawsze modelowanie predykcyjne.

Rozdział pierwszy jest rozdziałem o regresji logistycznej, modelowaniu, które jest używane w sześciu rozdziałach niniejszej monografii. Odpowiedziano w nim na następujące pytania: 1. Jaka była geneza regresji logistycznej i opartego na niej modelowania$5 2.

Jakie są podstawowe różnice między regresją liniową a regresją logistyczną$6 3. Jak przebiega estymacja modelu regresji logistycznej (na przykładzie regre­sji binarnej)$7 4. Jak interpretuje się wyniki estymacji parametrów regresji liniowej i regresji logistycznej, a także jakie są różnice$8 5.

Jakie są inne warianty modelowania regresji logistycznej poza modelem binarnym$9 6. Jakie znaczenie w modelowaniu regresji logistycznej ma kodowanie zmien­nych jakościowych$10 7. Co składa się na proces wnioskowania w modelach regresji logistycznej$11 8.

Co oznacza predykcja i model predykcyjny z wykorzystaniem regresji logi­stycznej$12 9. Jakie mierniki i testy wykorzystuje się do oceny zdolności predykcyjnej modelu opartego na regresji logistycznej$13 W rozdziale drugim zamieszczono przegląd podstawowych testów i miar do oceny zależności zmiennych jakościowych, których dane empiryczne można zestawić w postaci tablic kontyngencji.

Analiza tablic kontyngencji stanowi czę­sto wstępny etap wielu bardziej nowoczesnych analiz, w tym modeli regresji logistycznej. Przegląd testów i miar obejmuje: testy służące do weryfikacji hipotez o niezależności dwóch cech jakościowych (testy asymptotyczne i dokładne), a także test Cochrana-Mantela-Haenszela i jego przeróżne postacie, w zależności od celu ana­lizy.

Kolejno omówiono podstawowe miary asocjacji pomiędzy cechami jakościo­wymi. Konstrukcja tych miar zależy od rodzaju skal pomiarowych, stąd opis miar zależności dotyczy: zmiennych dychotomicznych, nominalnych i porządkowych.Ostatnia część rozdziału ma charakter aplikacyjny, zamieszczono przykłady obliczeń i interpretacji wcześniej opisanych testów i miar na przykładach tablic kontyngencji z wykorzystaniem oprogramowania SAS.

proces budowy modelu regresji logistycznej z binarną zmienną objaśnianą jest tematem rozdziału trzeciego. W pierwszej jego części zaprezentowano model deskryptywny, którego celem jest zrozumienie i poznanie zależności w badanej próbie.

Następnie opisano model predykcyjny, który ma na celu realnie najkorzystniejsze różnicowanie obserwacji spoza zakresu informacji wykorzystanych do budowy modelu. Omówiono zbiór i wykorzystane procedury i autorskie makra SAS.

Przeprowadzono jednowymiarową analizę zmiennych objaśniających, w tym analizę braków , a także sprawdzono moc dyskryminacyjną poszczególnych zmiennych. Przedstawiono algorytm podziału zbioru informacji na próbę uczącą i walidacyjną.

Przeprowadzono analizy korelacji i współliniowości. Opisano algo­rytm doboru predyktorów do każdego modelu w celu zmniejszenia rozmiarowości. Zaprezentowano analizę obserwacji wpływowych i odstających. Finalne modele zostały poddane interpretacji ekonomicznej, a także gruntownej weryfikacji staty­stycznej.

Przeprowadzone testy statystyczne uzupełniono o przedstawienie gra­ficzne w trafnych przypadkach. Rozdział czwarty dotyczy modelowania z wykorzystaniem modelu regresji binarnej i uporządkowanej. Celem analizy było określenie czynników pozwala­jących przewidzieć końcowy wynik meczu piłkarskiego na przykładzie informacji z dwóch pełnych sezonów lig angielskiej.

Wykorzystując SAS Enterprise Guide 7.1, zbudowano modele regresji binarnej i uporządkowanej zbioru informacji liczącego 760 obserwacji. Zaprezentowano kody stwarzające modele, a także najważniejsze kody etapu przetwarzania informacji.

W modelowaniu wykorzystano 119 zmiennych zawierających statystyki meczowe drużyn gospodarzy i gości, statystyki zagrego­wane z całego sezonu poprzedzającego daną obserwację, statystyki zagregowane z meczów u siebie dla gospodarza i z meczów wyjazdowych dla gości oraz właściwości finansowe i geograficzne.

Zaprezentowano statystyki przypasowania i jakości predykcyjnej modeli. W modelu binarnym liczba goli strzelonych przez gospo­darzy u siebie w ubiegłym sezonie i przewidywania bukmacherów dotyczące danego meczu okazały się najsilniejszymi predyktorami.

W modelu uporządko­wanym stracone bramki przez gości w meczach wyjazdowych w ubiegłym sezo­nie i typy bukmacherów miały największy wpływ na zmienną odpowiedzi. W rozdziale piątym do modelowania wykorzystano model regresji Poissona.

Pierwszą część rozdziału stanowi wstęp teoretyczny do rozkładu i regresji Poissona i opis podstawowej składni procedury GENMOD wykorzystanej do estyma­cji modelu. W kolejnych podrozdziałach są zaprezentowane przykłady estymacji i analizy liczby infekcji.

Rozdział mieści także informacje dotyczące problemu nadmiernej dyspersji często występujących w rzeczywistych użyciach, a także dwa sposoby rozwiązania tego problemu: korekcja wariancji za pomocą parame­tru skali oraz model ujemny dwumianowy.

Dokonano porównania obu metod modelowania, wskazując podobieństwa i różnice w estymacji. Uzupełnieniem rozdziału jest analiza obserwacji wpływowych i odstających i ich znaczenia w procesie estymacji.

Tematykę użycia modeli predykcyjnych j ako narzędzia umożliwiającego zwiększenie produktywności kampanii marketingu bezpośredniego podjęto w roz­dziale szóstym. Pierwsza jego część to wprowadzenie do dziedziny marketingu, w którym zawarto opis podstawowych pojęć i definicji dotyczących podejmowa­nej tematyki.

Następnie opisano rolę modeli predykcyjnych w marketingu i znaczenie wskaźnika otwarcia dla sukcesu kampanii marketingowych. Przedsta­wiono w dodatku podstawy teoretyczne zaimplementowanych metod - regresji logistycz­nej, sztucznej sieci neuronowej i drzewa decyzyjnego.

Opisano wykorzystany do modelowania zbiór danych, jak ponadto całościowy proces budowy poszcze­gólnych modeli predykcyjnych, ich porównania oraz wyboru najlepszego pod względem zdolności predykcyjnych.

Rozdział zakończono prezentacją praktycz­nego użycia finalnego modelu. W rozdziale siódmym skupiono się na analizie churnu, czyli zjawiska odej­ścia klienta, które jest związane z zakończeniem korzystania ze świadczonej poprzez firmę usługi,, a także na przykładowych dwóch podejściach użytkowanych do jego badania.

W części teoretycznej przedstawiono charakterystykę zjawiska churnu i możliwe do użycia podejścia analityczne, ze szczególnym uwzględnieniem modelu regresji logistycznej, a także modelu survival data mining.

W ramach części praktycznej utworzone zostały, na podstawie danych dotyczą­cych churnu w firmie telekomunikacyjnej, dwa modele: model regresji logistycz­nej i model survival data mining z perspektywą roczną.

Na podstawie części aplikacyjnej dokonano podsumowania uwzględniającego możliwości i ogra­niczenia dwóch utworzonych modeli. Rozdział ósmym zawiera opis cyklu implementacji metod credit scoringu w obszarach związanych z zarządzaniem relacjami biznesowymi z klientem kor­poracyjnym i motywowaniem pośrednich struktur sprzedaży.

Business case, opisany w rozdziale, dotyczy polskiej branży farmaceutycznej, a środowisko dla niego stanowią czasy czwartej rewolucji technicznej. Klasyczny credit scoring jest oparte na mechanizmie transformacji szacowanego prawdopodobieństwa zaj­ścia zdarzenia sukcesu lub porażki do postaci prosto interpretowalnych punktów scoringowych.

w dodatku algorytm pozwala na jednoznaczne wyróznionie najszczególniej­szych, a przez to najmocniej predyktywnych atrybutów modelowanego zjawiska i podzielnie ich na kategorie określające stopień ryzyka wystąpienia prognozo­wanego zdarzenia.

Suma punktów otrzymanych w ramach każdej zmiennej sta­nowi o przynależności podmiotów do określonej grupy ryzyka. Podejście to od dawna wykorzystywane jest z sukcesem w bankowości dla procesów kredytowych, w instytucjach ubezpieczeniowych do wykrywania oszustów i w ocenie efek­tywności kampanii marketingowych.

Rozdział ósmy składa się trzech głównych części. Pierwsza stanowi repozytorium wiedzy na temat podstaw teoretycznych i mechanizmów credit scoringu. Wyjaśnione są w nim między innymi pojęcia default, punkt obserwacji, wskaźnik Giniego i tabela ABT.

Część druga dedyko­wana jest problematyce segmentacji i optymalizacji strategii biznesowych dla sieci aptecznych. Przedstawiono w niej klasyczne i ogólnodostępne metody segmen­tacji klientów sieciowych, proponowane przez marki analityczne zajmujące się rynkiem farmaceutycznym,, a także podejście postępowe.

progresywność alterna­tywnego sposobu profilowania sieci aptecznych umożliwia wielowymiarowe usze­regowanie klientów według skłonności do zajęcia określonej pozycji w rankingu skuteczności dochodowej per apteka.

Równolegle w tej części poruszone zostały kwestie związane z jakością i mocą predykcyjną modelu scoringowego w warun­kach skąpej liczby rekordów w modelowanej populacji. Część trzecia poświę­cona została modelowaniu szansy na osiągniecie co najmniej 100% realizacji celu sprzedażowego przez przedstawiciela handlowego, w szczególności przedstawi­ciela medycznego.

Opisano w niej aspekt wykorzystania wiedzy o przyszłym roz­kładzie wyników sprzedażowych do celów budowania strategii i ustalania celów taktycznych dla zespołów sprzedażowych na kolejny okres rozliczeniowy.

ponadto wskazano na rolę narzędzi credit scoringu w motywowaniu pracowników. Auto­rzy podkreślili trudną rolę kierownika regionalnego w wyjaśnieniu przypadków, w których model się myli. W rozważanym zaimplementowaniu konieczność przedysku­towania każdego aspektu uzyskanych ocen cząstkowych stanowi wyzwanie w pra­widłowej interpretacji i aplikacji wyników modelowania zjawiska.

Parametry

ISBN

9788380303072

Wydawnictwo

Szkoła główna handlowa

Kategoria

E-booki

Producent

Szkoła Główna Handlowa

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Bronisław W.
Bronisław W.
27.11.2024
Twórz z innymi klientami aktywną wspólnotę - wysyłaj opinie opinie / komentarze
Jeśli tylko miałeś okazję skorzystać z produktu modelowanie dla biznesu. regresja logistyczna, regresja poissona, survival data mining, crm, credit scoring, AZ#EE43C2BFEB/DL-ebwm/pdf wyślij swoją opinię. Napisz jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja jakości do ceny jest na dobrym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Szkoła Główna Handlowa Inteligentne organizacje - specyfika, rozwój i dobre praktyki przedsiębiorców, AZ#D5CEC6D5EB/DL-ebwm/pdf
We współczesnym świecie istnieje potrzeba konkurowania z innymi uczestnikami obrotu gospodarczego na zmieniających się w sposób nieprzewidywalny...
Rekomendacja
Szkoła Główna Handlowa Wstęp do informatyki gospodarczej. zajęcia laboratoryjne, AZ#DFFB5BD9EB/DL-ebwm/pdf
Książka jest skutkiem wieloletnich doświadczeń w pracy dydaktycznej jej autorów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest to przede wszystkim...
Rekomendacja
Szkoła Główna Handlowa Świat (bez) pracy Szkoła główna handlowa
Do sklepu Szczegóły

Świat (bez) pracy Szkoła główna handlowa

35,91 zł
Tytuł Świat (bez) pracy Język polski Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa ISBN 978-83-8030-247-1 Rok wydania 2018 Wydanie 1 ilość stron 506...
Rekomendacja
Szkoła Główna Handlowa Szkoła główna handlowa Nowe formy innowacji
Do sklepu Szczegóły

Szkoła główna handlowa Nowe formy innowacji

25,94 zł
Tytuł nowe formy innowacji Język polski Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa ISBN 978-83-8030-251-8 Rok wydania 2018 Wydanie 1 liczba stron...
Rekomendacja
Szkoła Główna Handlowa Szkoła główna handlowa Anatomia kryzysu w przedsiębiorstwie
We współczesnej gospodarce kryzys nie jest stanem wyjątkowym,nierozłącznym elementem rozwoju każdej organizacji. Część zarówno teoretyków,...
Rekomendacja
Szkoła Główna Handlowa Szkoła główna handlowa Etyczno-ekonomiczna myśl amartyi k. sena
Celem prezentujenego zamierzenia badawczego jest prześledzenie istotnych wątków myśli etyczno-ekonomicznej A.K. Sena w kontekście przekształceń...
Rekomendacja
Szkoła Główna Handlowa Polska. raport o konkurencyjności 2017. umiędzynarodowienie polskiej gospodarki a pozycja konkurencyjna Szkoła główna handlowa
Konkurencyjność gospodarek, będąca przedmiotem badań, których wyniki przedstawiono w niniejszej monografii, jest koncepcją odnoszącą się...
Rekomendacja
Szkoła Główna Handlowa Finansjeryzacja - zadłużenie, uwarunkowania Szkoła główna handlowa
Tytuł Finansjeryzacja - zadłużenie, uwarunkowania Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa ISBN 978-83-8030-300-3 Rok wydania 2019 Wydanie 1 liczba...
Rekomendacja
Szkoła Główna Handlowa Problemy gospodarcze trzeciej rzeczypospolitej, AZ#D52771DFEB/DL-ebwm/pdf
Prezentowany tom studiów jest konsekwencją badań statutowych pracowników Katedry Historii Gospodarczej i Społecznej w Szkole Głównej Handlowej...
Rekomendacja
Szkoła Główna Handlowa Finanse przedsiębiorstwa 5. system i procedury, AZ#9943DC78EB/DL-ebwm/pdf
Tytuł Finanse przedsiębiorstwa 5. System i procedury Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa ISBN 978-83-7378-078-1 Rok wydania 2016 Wydanie...
Rekomendacja
Szkoła Główna Handlowa Wybrane paradygmaty zarządzania firmami rodzinnymi Szkoła główna handlowa
Monografia podejmuje szczególnie progresywny aspekt nauk o zarządzaniu, a mianowicie modelowanie zarządzania firmami rodzinnymi. Ten obszar...
Rekomendacja
Szkoła Główna Handlowa Kapitalizm, demokracja i kryzys państwa podatków, AZ#A630F229EB/DL-ebwm/pdf
Tytuł Kapitalizm, demokracja i kryzys państwa podatków Autor Adam Glapiński Język polski Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa ISBN 978-83-8030-539-7...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Marta jendraszak Jak upinać długie włosy
Do sklepu Szczegóły

Marta jendraszak Jak upinać długie włosy

5,93 zł
Poradnik powstał z myślą o wszelkich mamach, by mogły w nim znaleźć inspiracje do wykonania niebanalnych fryzur dla swoich córek. Przedstawione...