Po wielu latach występowaniu w świecie biznesowym Lean Management nie jest już czymś zarezerwowanym wyłącznie dla wąskiego grona producentów sektora motoryzacyjnego. Dziś wykorzystywany jest regularnie i z sukcesem w różnorodnych branżach, również poza produkcją. O lean się pisze, o lean się mówi, lean się stosuje!
Jak to jednak zwykle bywa ze zjawiskami popularnymi, coraz pokaźniejsza liczba osób na temat lean ma wiedzę lub wyobrażenie niepełne, uproszczone i czasami ponadto niestety mylne. Dlatego wdrażając lean, niemal każdy dochodzi do momentu, w którym ta modna wiedza już nie wystarcza. Stojąc w obliczu ważkich decyzji, na rozdrożu swojej ścieżki do lean, poszukuje wówczas wskazówek wymagających wiedzy i doświadczenia.
Na rozdrożach Lean Management jest książką na właśnie taki moment. Na moment zawahania i poszukiwania rady opartej na potężnych doświadczeniach wdrożeniowych. Jest poradnikiem, w którym każdy menadżer znajdzie coś, co rozpozna jako swoje wyzwanie, wraz ze wskazówką, jak stawić mu czoła. Autorzy – wieloletni praktycy – podpowiedzą mu, jaką decyzję podjąć, żeby pozostać na dobrej drodze do wdrożenia lean. Jeżeli zależy Ci na trwałym, długoterminowym sukcesie wykraczającym poza chwilowe zwycięstwa i jesteś gotowy na konsekwencję, a także dyscyplinę, daj się zainspirować i wybierz właściwy kierunek!