Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci potrzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy zlikwidować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika.
Słowa posiadają wielką moc – wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie losy, budują i rujnują fortuny – a jednak tak niedużo osób potrafi nimi władać z rozmysłem.
Poczytny autor i rozchwytywany mówca Phil Jones prezentuje, jak proste techniki językowe mogą wpływać na przebieg konwersacji. Bazując na latach skutecznych (i nieskutecznych) negocjacji sprzedażowych i szkoleniach obejmujących ponad dwa miliony osób na całym świecie, Jones wyodrębnił 22 formuły, które można bez trudu wpleść w codzienne rozmowy. Każdy rozdział odkrywa psychologiczne podstawy produktywności prostych technik językowych i oferuje jasne przykłady ich wykorzystania w najróżniejszych sytuacjach.
Dzięki lekturze tej książki nauczysz się, jak: prowadzić rozmowę,pousuwać ryzyko odmowy albo odrzucenia, jednocześnie zwiększając komfort rozmówcy; użyć uniwersalną ludzką potrzebę bycia uznawanym za osobę otwartą, żeby wzbudzać zainteresowanie swymi pomysłami i wywierać wpływ na rozmówcę; unikać sporów i radzić sobie z postawą „Ja wiem lepiej” za pomocą prostych pytań otwartych; stwarzać zaufanie i koleżeńskie więzi poprzez użytkowanie porównań; umożliwiać ludziom wyciąganie ważnych wniosków.
Zwięzła, motywująca i – co najważniejsze – wydajna książka Właściwe słowa pozwoli ci nie tylko zrozumieć,na dodatek opanować sztukę prowadzenia konwersacji i perswazji werbalnej, a co za tym idzie, osiągnąć sukces w biznesie.
Książka Właściwe słowa jest mistrzowskim studium sztuki wywierania wpływu, perswazji i osiągania ponadprzeciętnych wyników. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce stać się bardziej przekonujący tak w biznesie, jak i w życiu prywatnym.
Seth Price, autor bestsellera The Road to Recognition
Jeśli chcesz, aby twoi potencjalni i obecni konsumenci, współpracownicy i zwierzchnicy za każdym razem zgadzali się na twoje warunki, moja rada posiada się w tych trzech magicznych słowach: „dokonaj zakupu tę książkę!”. Właściwe słowa to lektura obowiązkowa dla każdego, kto sprzedaje produkty, usługi czy historie albo chce robić idealne pierwsze wrażenie, wywierać wpływ na ludzi i motywować ich do działania.
Sylvie di Giusto, ceniona prelegentka i konsultantka ds. Wizerunku korporacyjnego
Phil Jones odkrywa przed nami prawdę ukrytą w złożonych sytuacjach sprzedażowych. Wręcza nam solidne narzędzia w postaci słów i ukazuje, jak się nimi posługiwać, by wpływać na ludzi w uczciwy i nienachalny sposób. To prawdziwe perełki, po które będziesz sięgać każdego dnia.
Ian Altman