Zdjęcia Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych marki Impuls
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych (Impuls)
Do kupienia w: Marka: Impuls
36,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Sytuacje skomplikowane w opinii nauczycieli klas integracyjnych Autor Zenon Gajdzica Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7587-690-1 Rok wydania 2011 Kraków Wydanie 1 liczba stron 230...
Proponowany artykuł Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych marki Impuls możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę świetnej cenie 36,10 zł. Oferta ta stanowi efekt zbiorczych porównan olbrzymiej liczby sklepów w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788375876901
Autor
Zenon gajdzica
Sprawdź promocyjne oferty na Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych marki Impuls
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych marki Impuls jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych marki Impuls (sklep TaniaKsiazka.pl)
36,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat cen i dostępności towaru użyte w zestawieniu zczytywane są niemal w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Sytuacje nieprzystępne w opinii nauczycieli klas integracyjnych Autor Zenon Gajdzica Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7587-690-1 Rok wydania 2011 Kraków Wydanie 1 liczba stron 230 Format pdf Spis treści Zamiast wprowadzenia – badania poręczne a badania teoretyczne w aspekcie badań własnych rzeczywistości edukacji integracyjnej...... 7 1. Sytuacje skomplikowane w rzeczywistości edukacyjnej..... 25 1.1. Kategoria sytuacji – ustalenia wstępne...... 25 1.2. Charakterystyka sytuacji nieprzystępnych a okoliczności kształcenia integracyjnego....... 29 1.3. Uwarunkowania sytuacji nieprzystępnych w opinii nauczycieli..... 38 2. Kwalifikacje nauczycieli klas integracyjnych oraz orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego a sytuacja deprywacji...... 43 2.1. Kwalifikacje i kompetencje nauczycieli pracujących w klasach integracyjnych..... 43 2.2. Funkcje i kompetencje nauczycieli pracujących w klasach integracyjnych na poziomie kształcenia propedeutycznego w teorii pedagogicznej....... 50 2.3. Kompetencje nauczyciela klasy integracyjnej....... 65 2.4. Wiedza naukowa i potoczna a kompetencje nauczyciela klasy integracyjnej w aspekcie badań własnych...... 70 2.5. Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego a sytuacja deprywacji..... 82 3. Uczniowie klasy integracyjnej a sytuacja przeciążenia...... 83 3.1. Możliwe modele edukacji integracyjnej uczniów niepełnosprawnych..... 84 3.2. Zarys modelu integracji instytucjonalnej użytkowanej w Polsce..... 97 3.3. Klasa szkolna jako zespół uczniów, a także miejsce integracji....... 98 3.4. Wybór uczniów niepełnosprawnych a odczucie przeciążenia..... 101 3.5. Rola ucznia niepełnosprawnego w kontekście odczuwanego przeciążenia...... 116 4. Złożona sytuacja metodyczna w klasie integracyjnej a sytuacja konfliktu.... 125 4.1. Cele kształcenia integracyjnego a procedury ich realizacji....... 126 4.2. Modele przestrzennej organizacji kształcenia integracyjnego....... 139 4.3. Ocenianie jako szczególny składnik złożonej sytuacji metodycznej....... 148 4.4. Antynomie w zakresie złożonej sytuacji metodycznej i organizacyjnej kształcenia integracyjnego....... 150 4.5. Podsumowanie....... 159 5. Bariery i braki w kształceniu integracyjnym a sytuacja utrudnienia....... 161 5.1. Niepokaźna ilość godzin na zajęcia dopełniające..... 163 5.2. Skromne wyposażenie w środki dydaktyczne...... 164 5.3. Wsparcie uczniów i nauczycieli w procesie kształcenia integracyjnego....... 167 5.4. Kapitał społeczny a utrudnienia (bariery i braki) w procesie kształcenia uczniów niepełnosprawnych...... 171 5.5. Podsumowanie....... 174 6. Konflikt i brak współpracy a sytuacja zagrożenia..... 177 6.1. Brak współpracy pomiędzy nauczycielami i rodzicami...... 179 6.2. Konflikty pomiędzy nauczycielami...... 181 6.3. Opór w kontekście konfliktów i braku współpracy...... 183 6.4. Podsumowanie....... 186 7. W kierunku sukcesów kształcenia integracyjnego, czyli o zmianach sugerowanych przez nauczycieli...... 189 8. O korzyściach i sytuacjach pozytywnych w perspektywie innej koncepcji badawczej....... 193 Zamiast zakończenia – dwie odmienne perspektywy badania rzeczywistości edukacji integracyjnej...... 195 Bibliografia....... 215
Parametry
ISBN
9788375876901
Autor
Zenon gajdzica
Wydawnictwo
Impuls
Ilość stron
230
Rok wydania
2011
Kategoria
E-booki
Producent
Impuls
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Marzena T.
27.11.2024
Stwórz razem z innymi użytkownikami zgraną zbiorowość - publikuj opinie recenzje / opinie
Jeżeli miałeś okazję skorzystać z prezentowanego produktu Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych marki Impuls podziel się z innymi swoją subiektywną recenzją i opinią. Powiedz jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie wystarczająca.