Zdjęcia edukacja kulturalna w polsce i w niemczech, AZ#E6C2823EEB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Edukacja kulturalna w polsce i w niemczech, AZ#E6C2823EEB/DL-ebwm/pdf (Impuls)
Do kupienia w: Marka: Impuls
28,53 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Edukacja kulturalna w Polsce i w Niemczech Podtytuł Inspiracje propozycje koncepcje Autor Sylwia Słowińska Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7850-018-6 Rok wydania 2007 Kraków...
Proponowany wporownywarce cen produkt edukacja kulturalna w polsce i w niemczech, AZ#E6C2823EEB/DL-ebwm/pdf kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę interesującej cenie wynoszącej 28,53 zł. Promocja ta jest wynikiem zbiorczego porównania kilkuset sklepów w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378500186
Autor
Sylwia słowińska
Sprawdź promocyjne oferty na edukacja kulturalna w polsce i w niemczech, AZ#E6C2823EEB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na edukacja kulturalna w polsce i w niemczech, AZ#E6C2823EEB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
edukacja kulturalna w polsce i w niemczech, AZ#E6C2823EEB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
28,53 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności produktu i zmianach cen zastosowane w naszym rankingu są pobierane praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Edukacja kulturalna w Polsce i w Niemczech Podtytuł Inspiracje propozycje koncepcje Autor Sylwia Słowińska Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7850-018-6 Rok wydania 2007 Kraków Wydanie 1 ilość stron 303 Format pdf Spis treści Wstęp... 9 Rozdział I Niemieckie koncepcje edukacji kulturalnej dawnego nurtu... 19 Koncepcja edukacji „muzycznej"... 19 Pojęcie edukacji „muzycznej" i „muzyczności"... 19 Źródła koncepcji edukacji „muzycznej"... 22 Inspiracje fi lozoficzne edukacji „muzycznej"... 33 Założenia pedagogiczne koncepcji... 42 Kształtowanie człowieka „muzycznego" celem edukacji... 49 Masowa praca kulturalna w NRD... 54 Podstawowe kategorie pojęciowe koncepcji... 54 Historyczne i społeczno-polityczne uwarunkowania koncepcji... 57 Filozofia marksistowska źródłem odniesień koncepcji i ideału człowieka socjalistycznego... 68 Wychowawcze i społeczno-polityczne założenia masowej pracy kulturalnej... 77 Rozdział II Polska koncepcja wychowania estetycznego dawnego nurtu... 87 Podstawowe kategorie pojęciowe koncepcji Stefana Szumana... 87 Kontekst filozoficzny i założenia pedagogiczne koncepcji... 89 Wszechstronnie rozwinięta, pełna osobowość rezultatem wychowania... 97 Rozdział III Nowy kierunek edukacji kulturalnej w Niemczech... 101 Koncepcja socjokultury... 101 Podstawowe kategorie pojęciowe koncepcji... 101 Społeczno-kulturalne i polityczne uwarunkowania koncepcji... 103 Filozoficzne inspiracje socjokultury... 115 Socjokultura – założenia edukacyjne, społeczno-kulturalne i polityczne... 120 Człowiek aktywnym uczestnikiem życia społeczno-kulturalnego i politycznego... 125 Koncepcja edukacji kulturalnej czasu wolnego... 130 Podstawowe kategorie pojęciowe koncepcji... 130 Teoretyczne odniesienia koncepcji... 133 Społeczno-kulturowe tło edukacji kulturalnej czasu wolnego... 138 Pedagogiczne założenia koncepcji... 143 Człowiek „egzystencjalnie zintegrowany"... 148 Rozdział IV tradycyjne polskie koncepcje edukacji kulturalnej nowego nurtu... 153 Koncepcja wielostronnego wychowania poprzez sztukę i do sztuki... 153 Podstawowe kategorie pojęciowe koncepcji... 153 Przemiany cywilizacyjne i społeczne źródłem koncepcji... 157 Filozoficzne inspiracje koncepcji i ideał jednostki o harmonijnej osobowości... 164 Pedagogiczne założenia koncepcji... 180 Koncepcja wychowania filmowego egzemplifikacją wychowania poprzez sztukę i do sztuki... 188 Koncepcja edukacji kulturalnej jako przygotowania do uczestnictwa w kulturze... 195 Podstawowe kategorie pojęciowe koncepcji... 195 Społeczno-kulturowe uwarunkowania koncepcji przygotowania do uczestnictwa w kulturze... 198 Odniesienia filozoficzne koncepcji... 204 Założenia pedagogiczne przygotowania do uczestnictwa w kulturze... 205 Człowiek twórczym uczestnikiem kultury... 213 Personalistyczna koncepcja edukacji kulturalnej... 215 Podstawowe kategorie pojęciowe koncepcji... 215 Społeczno-kulturowe tło koncepcji... 216 Personalizm filozoficznym kontekstem koncepcji i źródłem wizji człowieka... 219 Pedagogiczne założenia koncepcji... 225 Rozdział V Ponowoczesne koncepcje edukacji kulturalnej w Polsce... 231 Ponowoczesność jako formacja kulturowa... 231 Postmodernistyczna filozofia inspiracją koncepcji edukacji kulturalnej... 235 Koncepcja wychowania estetycznego w ponowoczesności... 243 Kulturowe konteksty koncepcji... 243 Pedagogiczne założenia koncepcji... 245 Człowiek jako refleksyjny uczestnik kultury... 251 Koncepcja edukacji kulturalnej jako dialogu w obszarze popkultury... 253 Podstawowe kategorie pojęciowe koncepcji... 253 Przeobrażenia społeczno-kulturowe tłem koncepcji... 255 Filozoficzne odwołania edukacji kulturalnej jako dialogu w obszarze popkultury... 256 Pedagogiczne założenia koncepcji... 259 Rozdział VI Edukacja kulturalna sąsiadujących krajów w perspektywie porównawczej... 267 Zakończenie... 293 Bibliografia... 299
Parametry
ISBN
9788378500186
Autor
Sylwia słowińska
Wydawnictwo
Impuls
Ilość stron
303
Rok wydania
2007
Kategoria
E-booki
Producent
Impuls
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Michał G.
28.11.2024
Nadesłane przez użytkowników recenzje / opinie produktu Impuls mogą ułatwić zakup innym klientom
Jeśli tylko udało Ci się korzystać z proponowanego produktu edukacja kulturalna w polsce i w niemczech, AZ#E6C2823EEB/DL-ebwm/pdf podziel się z użytkownikami swoją subiektywną opinią. Zaakcentuj jakie są Twoje ze stosowania, czy jesteś usatysfakcjonowany oraz czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie zadowalająca.