Zdjęcia Wolters kluwer polska sa Wizerunek gminy i jego ochrona
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Wizerunek gminy i jego ochrona (Wolters Kluwer Polska SA)
Do kupienia w: Marka: Wolters Kluwer Polska SA
100,94 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Wizerunek gminy i jego ochrona Autor Natalia Mrukowska Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-8223-203-5 linia Monografie Rok wydania 2020 ilość stron 215 Format pdf...
Prezentowany w naszejporownywarce cen towar Wolters kluwer polska sa Wizerunek gminy i jego ochrona kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę promocyjnej cenie wynoszącej 100,94 zł. Promocja ta jest wynikiem kompleksowej analizy kilkuset sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788382232035
Autor
Natalia mrukowska
Sprawdź promocyjne oferty na Wolters kluwer polska sa Wizerunek gminy i jego ochrona
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wolters kluwer polska sa Wizerunek gminy i jego ochrona jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wolters kluwer polska sa Wizerunek gminy i jego ochrona (sklep TaniaKsiazka.pl)
100,94 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat dostępności produktów i zmian cen wykorzystane w naszym zestawieniu pobierane są niemal w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Wizerunek gminy i jego ochrona Autor Natalia Mrukowska Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-8223-203-5 seria Monografie Rok wydania 2020 liczba stron 215 Format pdf Spis treści Wstęp.....................................................................................................................................6
Rozdział I Wizerunek gminy................................................................................................................10 1. Pojęcie wizerunku miejsca..............................................................................................13 2. Typy wizerunku miejsca...................................................................................................26 3. Funkcje wizerunku miejsca..............................................................................................29 4. Wizerunek, tożsamość a producent gminy.............................................................................34 5. Budowanie wizerunku......................................................................................................42 5.1 Kreowanie producenta i branding gminy................................................................................47 5.2. Kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku gminy............................................52 6. Logotyp jako podstawowy komponent identyfikacji wizualnej gminy.................................54 7. Rozpoznawalność jako wyznacznik wizerunku gminy....................................................58 7.1. Kreatorzy wizerunku gminy..........................................................................................62 8. Postrzeganie gminy..........................................................................................................64 9. Konkluzja.........................................................................................................................67
Rozdział II Wizerunek jako dobro osobiste gminy.............................................................................70 1. Pojęcie dobra osobistego osoby prawnej........................................................................71 2. Obiektywne ujęcie natury dóbr osobistych i ich naruszenie............................................73 2.1. Obiektywne kryteria naruszenia dóbr osobistych osób prawnych................................76 3. Kompozycja dobra osobistego osoby prawnej..................................................................78 3.1. Znaczenie art. 43 kodeksu cywilnego..........................................................................78 3.2. Dobra osobiste osoby prawnej jako dobra sui generis..................................................82 3.3. Problem ogólnego prawa osobistego i wielość praw osobistych..................................88 4. Charakter prawny dóbr osobistych osób prawnych.........................................................92 5. Dobra osobiste gmin jako osób prawnych.......................................................................95 6. Wizerunek jako dobro osobiste gminy.............................................................................97 6.1. Spór w orzecznictwie dotyczący tego, czy osoba prawna ma prawo do ochrony swego wizerunku........................................................................................................................98 6.2. Prawo do wizerunku osób fizycznych..........................................................................98 6.3. Wizerunek stanowi dobro osobiste gminy...................................................................100 6.3.1. Wizerunek jako prawidłowe imię gminy...........................................................................101 6.3.2. Wizerunek jako strefa identyfikacji wizualnej gminy.............................................110 6.3.2.1. Nazwa gminy.........................................................................................................113 6.3.2.2. Herb gminy............................................................................................................118 6.3.2.3. Logo gminy...........................................................................................................122 6.3.2.4. Hasła promocyjne, slogany reklamowe................................................................124 6.3.2.5. Inne symbole gminy..............................................................................................124 7. Konkluzja.......................................................................................................................125
Rozdział III Ochrona wizerunku gminy.............................................................................................127 1. Przesłanki i środki ochrony dóbr osobistych gminy.......................................................129 1.1. Bezprawność działania jako podstawowa przesłanka ochrony dóbr osobistych gminy................................................................................................................................. 130 1.2. Działanie w ramach porządku prawnego....................................................................136 1.3. Zgoda uprawnionego...................................................................................................137 1.4. Działanie w obronie uzasadnionego interesu.............................................................140 2. Legitymacja czynna gminy w zakresie.........................................................................147 3. Przykłady naruszenia wizerunku gminy.........................................................................148 3.1. Przykładowe sytuacje.................................................................................................148 3.2.Przykładowe sytuacje naruszenia strefy identyfikacji wizualnej gminy.................... 154 3.2.1. Naruszenie herbu gminy...........................................................................................154 3.3. Naruszenie nazwy gminy............................................................................................155 4. Środki ochrony...............................................................................................................156 4.1. Środki ochrony niemajątkowej...................................................................................157 4.1.1. Powództwo o ustalenie.............................................................................................157 4.1.2. Roszczenie o zaniechanie.........................................................................................159 4.1.3. Roszczenie o usunięcie skutków naruszenia............................................................162 4.2. Środki ochrony majątkowej........................................................................................167 5. Konkluzja......................................................................................................................171
Każda przysłana opinia klienta ma dla nas wielkie znaczenie
Jeżeli udało Ci się skorzystać z oferowanego produktu Wolters kluwer polska sa Wizerunek gminy i jego ochrona prześlij swoją opinię i recenzję. Powiedz jakie są Twoje z użytkowania, czy jesteś zadowolony oraz czy relacja ceny do jakości jest wystarczająca.
Tytuł Planowanie i kontrola budżetowa w organizacjach Autor Wojciech Czakon Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-3527-0...
Tytuł Prawne aspekty bezpieczeństwa energetycznego w UE Autor Marcin Nowacki Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-2360-4...