\n\nW publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy i zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego progresywnania przez prowadzących apteki.
Autorzy, uwzględniając wyraźny aspekt poręczny książki, przy pomocy przezroczystych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między „informowaniem" a „reklamowaniem" i kwalifikują obie czynności.
\n\n Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe i znajdą odpowiedzi na pytania: jak bezpiecznie kreować wizerunek i firmę apteki; w jaki sposób tworzyć progresywną infrastrukturę apteki; jakie są możliwości wykorzystania innowacyjnych środków marketingowych; w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją; w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego; jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję; jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą komponent systemu compliance apteki.
\n\n Adresaci:\nKsiążka będzie bogatym źródłem wiedzy dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR i przedsiębiorców prowadzących apteki, właścicieli sieci aptek oraz kierowników aptek.