Publikacja zawiera przegląd koncepcji i wyników badań pomocnych w pracy każdego coacha. Przedstawione w książce informacje pozwalają zrozumieć mechanizm działania narzędzi coachingowych, stosować je w trafnych okolicznościach, krytycznie oceniać lub modyfikować trafnie do potrzeb.
Czytelnik odnajdzie tu cenne wskazówki, jak wspierać klientów:
Autor opisuje inspirowane wiedzą psychologiczną sesje coachingowe, ilustrując je fragmentami przykładowych rozmów. Podpowiada w dodatku, w jaki sposób rozstrzygnąć, czy zgłaszająca się osoba jest właściwym klientem do pracy coachingowej, czy również powinna zostać skierowana do terapeuty.
Adresaci:
Publikacja skierowana jest do doświadczonych praktyków i do uczestników kursów coachingowych, którzy chcieliby zwiększyć i uporządkować swoją wiedzę.
Opracowanie stanowi rozwinięcie książki Psychologia dla coachów wydanej poprzez autora w 2017 r.