Dorastał, nie posiadając nic, a mimo to jako nastolatek odrzucił leżący na stole kontrakt reklamowy wart 100 milionów dolarów. Będąc świeżo upieczonym absolwentem szkoły średniej, trzymał w szachu trzech gigantów: Nike, Adidasa i Reeboka, demonstrując, że jego talent do biznesu jest pokaźny, jak do koszykówki. Imponował swoim podejściem do zawierania umów marketingowych, poza kwestiami finansowymi kierując się też... Sympatią do producenta, a sposób, w jaki wypromował słuchawki Beats, był szeroko komentowanym majstersztykiem.
To właśnie dzięki takim ruchom LeBron James dołączył do grona nie tylko najlepszych, lecz też najlepiej zarabiających sportowców świata. W tej książce przeczytasz, jak do tego doszło: poznasz kulisy negocjowania lukratywnych umów, detale jego kluczowych decyzji biznesowych i strategię budowania wizerunku. Dowiesz się, jak to realne, iż pochodzący z „siedliska przemocy" chłopak stanie się wkrótce miliarderem zaangażowanym w tak niemało przeróżnych branż: począwszy od gum do żucia, przez rowery, aż po przemysł filmowy.
Bo LeBron to dziś coś więcej niżeli tylko duży sportowiec. To globalna marka. Prężne przedsiębiorstwo. Po prostu: LeBron S.A.