JAK wydajnIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU?
Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki.
Ten niezastąpiony przewodnik mieści 21 rewelacyjnych wskazówek marketingowych do wykorzystania od zaraz. Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak:
• produkować bazę klientów
• wyznaczyć się na tle konkurencji
• Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego artykułu bądź usługi
• użyć badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować ulepszone decyzje
• Odpowiadać na podstawowe zapotrzebowania emocjonalne kupujących
• Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert
• Naprawdę skoncentrować się na konsumencie
• W pełni użyć przystępne kanały dystrybucji
• Rozwiązać inne problemy marketingowe
Wypełniona po brzegi użytecznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnorodnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dopasowane do najróżniejszych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, oznajmiające i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.