Dowiedz się, jak myśleć bardziej skutecznie oraz jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu.Żyjemy w czasach, w których zachodzą najmocniej dynamiczne zmiany w historii. Teraz nowoczesna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę.
Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując przestarzałe modele biznesowe.Ustalenie strategii biznesowej zezwala na jasne określenie priorytetów, przygotowanie zasobów i otrzymanie rezultatów ulepszonych niż kiedykolwiek wcześniej.
Być może wydaje się to niełatwe, lecz Brian Tracy wie, jak sprawić, by stało się to proste. W tej poręcznej książce autor dzieli się z czytelnikami ważną wiedzą dotyczącą strategicznego planowania.Dowiesz się z niej, jak:- Zadawać pięć kluczowych pytań potrzebnych do tworzenia planu strategicznego.- Formułować misję marki, której celem jest inspirowanie ludzi.- wyciągać ważne wnioski przy pomocy matrycy artykuł/rynek, a także analizy działań strategicznych i operacyjnych.- Definiować firmę w odniesieniu do konkurencji.- Zmienić pozycję firmy przy pomocy nowych produktów, usług i technice.- Mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych.I dużo, mnóstwo więcej.przedstawiając jako przykłady historie jednocześnie Aleksandra obszernego, jak i IBM czy General Electric, Tracy demonstruje sprawdzone sposoby maksymalizowania szans i rozszerzania ROI.
Strategia biznesowa to minimalna wymiarem, ale pełna potencjału książka, która pomoże ci przejąć całkowitą kontrolę nad przyszłością producenta.***Brian Tracy jest jednym z najkorzystniejszych fachowych mówców na świecie.
Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z najróżniejszych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i przypasowane do różnorodnych grup odbiorców.
Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, zawiadamiające i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.""Dowiedz się, jak myśleć bardziej sprawnie i jak podejmować udoskonalone decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu.Żyjemy w czasach, w których zachodzą najistotniej dynamiczne zmiany w historii.
teraz progresywna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując przestarzałe modele biznesowe.Ustalenie strategii biznesowej zezwala na jasne określenie priorytetów, przygotowanie zasobów oraz otrzymanie rezultatów lepszych niżeli kiedykolwiek wcześniej.
Być może wydaje się to trudne, ale Brian Tracy wie, jak sprawić, by stało się to proste. W tej ergonomicznej książce autor dzieli się z czytelnikami ważną wiedzą dotyczącą strategicznego planowania.Dowiesz się z niej, jak:- Zadawać pięć kluczowych pytań koniecznych do tworzenia planu strategicznego.- Formułować misję producenta, której celem jest inspirowanie ludzi.- wyciągać ważne wnioski przy pomocy matrycy produkt/rynek i analizy działań strategicznych i operacyjnych.- Definiować markę w odniesieniu do konkurencji.- Zmienić pozycję marki przy pomocy nowych produktów, usług i technologii.- Mierzyć efekty za pomocą jasno określonych celów finansowych.I dużo, mnóstwo więcej.pokazując jako przykłady historie równocześnie Aleksandra obszernego, jak i IBM czy General Electric, Tracy demonstruje sprawdzone sposoby maksymalizowania szans i powiększania ROI.
Strategia biznesowa to mała wymiarem, lecz pełna potencjału książka, która pomoże ci przejąć całkowitą kontrolę nad przyszłością marki.***Brian Tracy jest jednym z najlepszych fachowych mówców na świecie.
Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnorodnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnorodnych grup odbiorców.
Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, powiadamiające i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.