JAK produktywnIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Dotrzyj z ofertą do właściwych odbiorców i produktywnie wyróżnij się na tle konkurencji Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych.
Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi konsumenci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik posiada 21 wyśmienitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz.
Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak: • budować bazę klientów • wyodrębnić się na tle konkurencji • Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego produktu bądź usługi • użyć badania rynku i informacje z grup fokusowych, aby podejmować lepsze decyzje • Odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących • Wyznaczać trafne punkty cenowe dla swych ofert • Naprawdę skoncentrować się na kliencie • W pełni użyć przystępne kanały dystrybucji • Rozwiązać inne problemy marketingowe.
Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek. Brian Tracy jest jednym z najlepszych mistrzowskich mówców na świecie.
Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z najróżniejszych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do najróżniejszych grup odbiorców.
Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, sygnalizujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.