Zdjęcia public relations. wizerunek. reputacja. tożsamość

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Public relations. wizerunek. reputacja. tożsamość (Wojciech Budzyński)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wojciech Budzyński
40,09 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość Autor Wojciech Budzyński Język polski Wydawnictwo Poltext ISBN 978-83-8175-040-0 Rok wydania 2019 ilość stron 298 Format epub, mobi Spis...

Prezentowany wporownywarce towar public relations. wizerunek. reputacja. tożsamość możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę wartej rozważenia cenie wynoszącej 40,09 zł. Oferta ta jest rezultatem kompleksowych analiz olbrzymiej liczby sklepów oraz hurtowni w bazie danych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788381750400

Autor

Wojciech budzyński

Sprawdź promocyjne oferty na public relations. wizerunek. reputacja. tożsamość

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na public relations. wizerunek. reputacja. tożsamość jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

public relations. wizerunek. reputacja. tożsamość (sklep TaniaKsiazka.pl)

40,09 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o aktualnych cenach i dostępności produktu użyte w powyższym rankingu są synchronizowane prawie bez żadnych opóźnień.

Pełny opis produktu

Tytuł Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość Autor Wojciech Budzyński Język polski Wydawnictwo Poltext ISBN 978-83-8175-040-0 Rok wydania 2019 liczba stron 298 Format epub, mobi Spis treści Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1. Uwarunkowania działań wizerunkowych
1.1. Istota progresywnego public relations
1.2. Relacje pomiędzy wizerunkiem a reputacją
1.3. Psychologiczne aspekty wywierania wpływu na otoczenie
1.4. Uwarunkowania prawno-zwyczajowe
1.5. Wykorzystanie współczesnych koncepcji komunikowania
1.6. Typy technik kreowania wizerunku
Rozdział 2. Public relations a koncepcja społecznej odpowiedzialności
2.1. Kultura organizacyjna promowanego podmiotu
2.2. Społeczna odpowiedzialność jako uwarunkowanie wizerunku
2.3. Społeczna reakcja jako forma społecznej odpowiedzialności
2.4. Formalne uwarunkowania działań w ramach społecznej odpowiedzialności
Rozdział 3. Przygotowanie działań public relations
3.1. Decyzje w zakresie struktury organizacyjnej
3.2. Zakres przedsięwzięć początkowych
3.3. Metody wstępnych badań wizerunku
3.4. Prowadzenie monitoringu mediów
Rozdział 4. Przyjęcie strategii działań public relations
4.1. Strategia według koncepcji promocyjnej 6M
4.2. Określenie misji i celów działania
4.3. Identyfikacja grup docelowych
4.4. Ustalanie zasad finansowania public relations
4.5. Wybór treści, technik i koncepcji badania wydajności
Rozdział 5. Tworzenie programu działań public relations
5.1. Części programu public relations
5.2. Koncepcja doboru technik i treści oddziaływania
5.3. Kompleksowy program kształtowania wizerunku
Rozdział 6. Techniki tworzenia tożsamości promowanego podmiotu
6.1. Relacje pomiędzy wizerunkiem a tożsamością
6.2. System identyfikacji wizualnej
6.3. Decyzje dotyczące wdrażania systemu
Rozdział 7. Media relations, czyli techniki współpracy z prasą
7.1. Zasady współpracy z dziennikarzami
7.2. System danych bieżącej do prasy
7.3. Konferencja reporterska, briefing i przyjęcie prasowe
7.4. Etapy organizacji konferencji prasowej
Rozdział 8. Posługiwanie się wywiadem prasowym
8.1. Użycie wywiadu jako techniki media relations
8.2. Zasady prowadzenia wywiadu dla prasy drukowanej
8.3. Specyfika wywiadu radiowego i telewizyjnego
8.4. Techniki odpowiedzi na trudne pytania dziennikarza
Rozdział 9. Prowadzenie działań public relations w internecie
9.1. Możliwości kreowania wizerunku poprzez sieć
9.2. Wykorzystanie internetu do współpracy z dziennikarzami
9.3. Wizerunkowe aspekty strony WWW
9.4. Kreowanie wizerunku przez media społecznościowe
9.5. Użycie technik SEO PR
Rozdział 10. Przekazywanie treści promocyjnych poprzez wydawnictwa własne
10.1. Typy tradycyjnych i elektronicznych wydawnictw własnych
10.2. Wydawnictwa ukierunkowane na środowisko wewnętrzne
10.3. Wykorzystanie zewnętrznych wydawnictw własnych
Rozdział 11. Organizacja promocyjnych imprez firmowych
11.1. Promocyjne zastosowanie seminarium i konferencji
11.2. Działania public relations przy okazji targów i wystaw
11.3. Dni otwartych drzwi ukierunkowane na środowisko lokalne
11.4. Obchody rocznicowe jako możliwość promocji w otoczeniu zewnętrznym
Rozdział 12. Prowadzenie działalności sponsoringowej i lobbingowej
12.1. Sponsoring jako metoda zdobycia uznania społecznego
12.2. Zasady zawierania umów sponsorskich
12.3. Kreowanie wizerunku w wyniku działań lobbingowych
Rozdział 13. Zastosowanie technik komunikacji wewnętrznej
13.1. Zapotrzebowania komunikacyjne pracowników
13.2. Cele i zadania komunikacji wewnętrznej
13.3. Zasady wykorzystania technik komunikacji wewnętrznej
Rozdział 14. Relacje inwestorskie stosowane przez spółki
14.1. Cele i adresaci relacji inwestorskich
14.2. Niepowtarzalne techniki relacji inwestorskich
14.3. Corporate governance, czyli zasady ładu korporacyjnego w spółce
Rozdział 15. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej
15.1. Zasady zarządzania kryzysami wizerunkowymi
15.2. Identyfikacja potencjalnych zagrożeń wizerunkowych
15.3. Tworzenie procedur nowoczesnania w formie książki kryzysowej
Rozdział 16. Użycie koncepcji wizerunku równoległego w public relations
16.1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego
16.2. Istota wizerunku równoległego
16.3. Świeże podejście do koncepcji kreowania wizerunku
16.4. Wizerunek równoległy jako jedno ze źródeł wartości promowanego podmiotu
Zakończenie. Prowadzenie działań public relations z poszanowaniem wartości
Literatura

Parametry

ISBN

9788381750400

Autor

Wojciech budzyński

Wydawnictwo

Poltext

Ilość stron

298

Rok wydania

2019

Kategoria

E-booki

Producent

Wojciech Budzyński

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Bogusław N.
Bogusław N.
28.11.2024
Utwórz z innymi klientami zgraną zbiorowość i publikuj opinie opinie i komentarze produktu
Jeżeli udało Ci się korzystać z proponowanego public relations. wizerunek. reputacja. tożsamość podziel się z odwiedzającymi swoją subiektywną opinią lub recenzją. Podaj jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy jesteś usatysfakcjonowany oraz czy relacja jakości do ceny jest na dobrym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wojciech Budzyński Wojciech budzyński Zakupy w przedsiębiorstwie
Do sklepu Szczegóły

Wojciech budzyński Zakupy w przedsiębiorstwie

35,63 zł
Tytuł Zakupy w przedsiębiorstwie Autor Wojciech Budzyński Język polski Wydawnictwo Poltext ISBN 978-83-8175-027-1 Rok wydania 2019 ilość...
Rekomendacja
WOJCIECH BUDZYŃSKI Wojciech budzyński Negocjowanie i zawieranie umów handlowych
Celem książki jest pokazanie, jak niełatwym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować,...
Rekomendacja
Wojciech Budzyński Wojciech budzyński Eksport w przedsiębiorstwie
Do sklepu Szczegóły

Wojciech budzyński Eksport w przedsiębiorstwie

35,63 zł
Tytuł Eksport w przedsiębiorstwie Autor Wojciech Budzyński Język polski Wydawnictwo Poltext ISBN 978-83-8175-034-9 Rok wydania 2019 liczba...
Rekomendacja
Wojciech Budzyński Public relations. wizerunek. reputacja. tożsamość
Tytuł Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość Autor Wojciech Budzyński Język polski Wydawnictwo Poltext ISBN 978-83-8175-040-0...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Marta jendraszak Jak upinać długie włosy
Do sklepu Szczegóły

Marta jendraszak Jak upinać długie włosy

5,93 zł
Poradnik powstał z myślą o wszelkich mamach, by mogły w nim znaleźć inspiracje do wykonania niebanalnych fryzur dla swoich córek. Przedstawione...