Zdjęcia transport miejski. ekonomika i organizacja, AZ#EBC4B956EB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Transport miejski. ekonomika i organizacja, AZ#EBC4B956EB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
36,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Transport miejski. Ekonomika i organizacja Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ISBN 978-83-7326-507-3 Rok wydania 2010 liczba stron 366 Format pdf Spis treści...
Proponowany w naszejporownywarce towar transport miejski. ekonomika i organizacja, AZ#EBC4B956EB/DL-ebwm/pdf dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w świetnej cenie wynoszącej 36,10 zł. Oferta ta jest wynikiem dogłębnego porównania olbrzymiej liczby sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788373265073
Wydawnictwo
Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego
Sprawdź promocyjne oferty na transport miejski. ekonomika i organizacja, AZ#EBC4B956EB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na transport miejski. ekonomika i organizacja, AZ#EBC4B956EB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
transport miejski. ekonomika i organizacja, AZ#EBC4B956EB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
36,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności produktu i aktualnych cenach użyte w naszym zestawieniu są synchronizowane praktycznie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Transport miejski. Ekonomika i organizacja Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ISBN 978-83-7326-507-3 Rok wydania 2010 liczba stron 366 Format pdf Spis treści Przedmowa, Olgierd Wyszomirski 9 Rozdział 1. Transport miejski jako dziedzina gospodarowania 12 1.1. Pojęcie, zakres i zasięg działania transportu miejskiego 12 1.2. Etapy rozwoju transportu miejskiego 15 1.3. Podstawowe problemy rozwoju i funkcjonowania transportu miejskiego 25 1.4. Rola władz publicznych w transporcie miejskim 28 Rozdział 2. Infrastruktura i inżynieria ruchu transportu miejskiego 34 2.1. Trasy i przystanki w transporcie miejskim 34 2.2. Pętle i węzły integracyjne w transporcie miejskim 39 2.3. Priorytet w ruchu pojazdów transportu zbiorowego 44 2.4. Planowanie układu komunikacyjnego 47 Rozdział 3. Potrzeby przewozowe i popyt na usługi transportu miejskiego 54 3.1. Cechy potrzeb przewozowych na usługi transportu miejskiego 54 3.2. Zachowania komunikacyjne ludności miejskiej 60 3.3. Postulaty przewozowe zgłaszane wobec transportu miejskiego 66 3.4. Elastyczność popytu na usługi transportu miejskiego 70 Rozdział 4. Podaż w transporcie miejskim 76 4.1. Środki przewozowe w transporcie miejskim 76 4.2. Parametry podaży w transporcie miejskim 85 4.3. Uwarunkowania kształtowania oferty przewozowej w transporcie miejskim 89 4.4. Rozkład jazdy w transporcie miejskim 96 Rozdział 5. Jakość usług transportu miejskiego 108 5.1. Istota i parametry jakości usług transportu miejskiego 108 5.2. Sposoby projektowania i kształtowania jakości usług w transporcie miejskim 114 5.3. Kształtowanie jakości usług a skuteczność gospodarowania w transporcie miejskim 120 5.4. Marketingowe kształtowanie jakości usług w transporcie miejskim 125 Rozdział 6. Koszty transportu miejskiego 129 6.1. Struktura kosztów transportu miejskiego 129 6.2. Czynniki kształtujące poziom kosztów własnych transportu miejskiego 131 6.3. Koszty zewnętrzne w transporcie miejskim 137 6.4. Koszty czasu i kongestii w transporcie miejskim 140 Rozdział 7. Ceny i systemy biletowe w transporcie miejskim 145 7.1. Przesłanki i zasady polityki cen w transporcie miejskim 145 7.2. Typy taryf w transporcie miejskim 148 7.3. Systemy taryfowe użytkowane w praktyce transportu miejskiego 153 7.4. Systemy biletowe w transporcie miejskim 162 Rozdział 8. Konkurencja w transporcie miejskim 170 8.1. Istota konkurencji w transporcie miejskim 170 8.2. Formy, a także intensywność konkurencji w transporcie miejskim 174 8.3. Oddziaływanie na warunki konkurencji w transporcie miejskim 180 8.4. Strategie konkurencji w transporcie miejskim 184 Rozdział 9. Finansowanie i kontraktowanie usług w transporcie miejskim 190 9.1. Źródła finansowania działalności transportu miejskiego 190 9.2. Fundusze Unii Europejskiej w finansowaniu rozwoju transportu miejskiego 195 9.3. Zasady kontraktowania usług w transporcie miejskim 198 9.4. Specyfikacja usług kontraktowanych w transporcie miejskim 202 Rozdział 10. Organizacja i zarządzanie transportem miejskim 206 10.1. Organizacja i zarządzanie regulowanym transportem miejskim w warunkach łączenia działalności organizatorskiej i przewozowej poprzez jeden podmiot 206 10.2. Organizacja i zarządzanie dostosowywanym transportem miejskim w warunkach oddzielenia działalności organizatorskiej i przewozowej 212 10.3. Organizacja i zarządzanie zderegulowanym transportem miejskim 216 10.4. Ewolucja systemów organizacji i zarządzania transportem miejskim 221 Rozdział 11. Kontrola funkcjonowania transportu miejskiego 225 11.1. Funkcje, zadania i zakres kontroli w transporcie miejskim 225 11.2. Części i techniki kontroli w transporcie miejskim 229 11.3. Organizacja i zarządzanie kontrolą w transporcie miejskim 235 11.4. Użycie wyników kontroli w transporcie miejskim 238 Rozdział 12. Integracja transportu miejskiego w aglomeracjach i konurbacjach miejskich 243 12.1. Specyfika funkcjonowania transportu miejskiego w aglomeracjach i konurbacjach miejskich 243 12.2. Możliwe rozwiązania w zakresie integracji transportu miejskiego 247 12.3. Podmioty i przedmioty integracji transportu miejskiego 252 12.4. Funkcjonowanie zintegrowanego transportu miejskiego w warunkach powołania aglomeracyjnego zarządu transportu miejskiego 257 Rozdział 13. Polityka transportowa miasta 263 13.1. Polityka transportowa a strategia rozwoju miasta 263 13.2. Rodzaje polityki transportowej miasta 266 13.3. Cele polityki transportowej miasta 269 13.4. Narzędzia polityki transportowej miasta 270 Rozdział 14. Badania rynkowe i marketingowe w transporcie miejskim 275 14.1. Istota i obszary badań rynkowych i marketingowych w transporcie miejskim 275 14.2. Badania potrzeb przewozowych i popytu na usługi transportu miejskiego 279 14.3. Badania zachowań i preferencji komunikacyjnych ludności miejskiej 284 14.4. Badania jakości usług transportu miejskiego 290 Rozdział 15. Strategie marketingowe w transporcie miejskim 294 15.1. Specyfika strategii marketingowych w transporcie miejskim 294 15.2. Wybór rynku docelowego i sposobu działania na rynku transportu miejskiego 298 15.3. Wybór instrumentów marketingowych w transporcie miejskim 301 15.4. Wykorzystanie Internetu w marketingowym kształtowaniu usług transportu miejskiego 305 Rozdział 16. Promocja usług w transporcie miejskim 318 16.1. Istota i zadania promocji usług transportu miejskiego 318 16.2. Polityka promocji usług transportu miejskiego 320 16.3. Instrumenty promocji usług transportu miejskiego 322 16.4. Programy edukacyjne dla dzieci i młodzieży jako forma promocji usług transportu miejskiego 330 Rozdział 17. Zarządzanie zasobami ludzkimi w transporcie miejskim 335 17.1. Rola zasobów ludzkich w transporcie miejskim 335 17.2. Segmentacja zasobów ludzkich w transporcie miejskim 337 17.3. Metody i techniki zarządzania zasobami ludzkimi w transporcie miejskim 339 17.4. Polityka zatrudnienia w transporcie miejskim 343 Spis literatury 349 Spis tabel 363 Spis rysunków 365
Parametry
ISBN
9788373265073
Wydawnictwo
Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego
Ilość stron
366
Rok wydania
2010
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Wiesława O.
28.11.2024
Twórz z innymi użytkownikami znakomitą społeczność - publikuj opinie opinie / komentarze dla produktu
Jeżeli skorzystać z transport miejski. ekonomika i organizacja, AZ#EBC4B956EB/DL-ebwm/pdf wyślij swoją subiektywną recenzję lub opinię. Wskaż jakie są Twoje z korzystania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja jakość / cena jest na dobrym poziomie.