Zdjęcia Ewolucja usług private banking & wealth management marki Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Ewolucja usług private banking & wealth management (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
24,70 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Ewolucja usług private banking & wealth management Autor Joanna Pietrzak Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ISBN 978-83-7865-095-9 Rok wydania 2013 Gdańsk...
Prezentowany wporownywarce produkt Ewolucja usług private banking & wealth management marki Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w okazyjnej cenie 24,70 zł. Promocja ta jest wynikiem zbiorczych analiz ogromnej liczby sklepów w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378650959
Autor
Joanna pietrzak
Sprawdź promocyjne oferty na Ewolucja usług private banking & wealth management marki Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Ewolucja usług private banking & wealth management marki Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Ewolucja usług private banking & wealth management marki Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego (sklep TaniaKsiazka.pl)
24,70 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o obowiązujących cenach i dostępności towaru wykorzystane w naszym zestawieniu indeksowane są prawie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Ewolucja usług private banking & wealth management Autor Joanna Pietrzak Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ISBN 978-83-7865-095-9 Rok wydania 2013 Gdańsk Wydanie 1 ilość stron 224 Format pdf Spis treści WSTĘP 9 ROZDZIAŁ 1. HISTORYCZNE PODŁOŻE PRIVATE BANKING & WEALTH MANAGEMENT 15 1.1. Prywatne domy bankowe – uwarunkowania ekonomiczne i prawne 15 1.1.1. Własność, zarządzanie, odpowiedzialność, marka 17 1.1.2. Pozycja rynkowa i społeczna banków prywatnych 21 1.1.3. Zagrożenia wynikające z formy prawnej 24 1.2. Banki prywatne w sporej Brytanii 26 1.2.1. Znaczenie Londynu w życiu gospodarczym dużej Brytanii 26 1.2.2. House of Rothschild – archetyp banku prywatnego 30 1.2.3. Kupieckie domy bankowe (merchant banks) 34 1.2.4. Elitarne londyńskie domy bankowe 40 1.2.5. Schyłek brytyjskich domów bankowych 47 1.3. Banki prywatne w innych centrach finansowych Europy 49 1.3.1. Banki prywatne w Szwajcarii 49 1.3.2. Walka szwajcarskich bankierów prywatnych o zachowanie odrębności 53 1.3.3. Banki prywatne we Francji 57 1.3.4. Banki prywatne w Niemczech 59 1.4. Trwały wkład bankierów prywatnych w rozwój systemu bankowego Europy 62 1.5. Ewolucja definicji usług private banking & wealth management 67 Rozdział 2. ROZWÓJ ŚWIATOWEGO BOGACTWA 70 2.1. Mechanizmy stylizacji bogactwa u progu XX wieku. Powstanie klasy przeciętnej 70 2.2. Współczesne warunki rozwoju bogactwa 79 2.2.1. Poszerzanie obszaru zamożności 79 2.2.2. Wzrost znaczenia sektora finansowego 83 2.2.3. Nierówności dochodowe i majątkowe 88 2.3. Liczebność i struktura osób zamożnych 91 2.4. Światowe dostatek a wielkość rynku private banking & wealth management 97 ROZDZIAŁ 3. MODELE BIZNESOWE NA RYNKU PRIVATE BANKING & WEALTH MANAGEMENT 105 3.1. Podmioty na rynku private banking & wealth management 105 3.2. Zintegrowany model biznesowy (Integrated Business Model) 110 3.2.1. Połączenie bankowości inwestycyjnej i prywatnej 110 3.2.2. Zagrożenia wynikające z modelu zintegrowanego 113 3.2.3. Studium przypadku: wpływ kryzysu finansowego na pozycję rynkową banku UBS 116 3.3. Model „czystego" private banking (Pure Play Business Model) 129 3.3.1. Koncentracja na usługach bankowości prywatnej i zarządzania posiadajątkiem 127 3.3.2. Presja regulacyjna na centra off-shore 131 3.3.3. Studium przypadku: zniknięcie z rynku banku Wegelin&Co 136 3.3.4. Studium przypadku: obszary doskonałości banku Julius Baer&Co. Ltd 137 3.4. Model detaliczny (Retail-Based Business Model) 141 3.4.1. Zainteresowanie segmentem Mass Affluent 141 3.4.2. Studium przypadku: Barclays – synergia pomiędzy bankowością detaliczną i prywatną 146 ROZDZIAŁ 4. Nowe TRENDY NA RYNKU PRIVATE BANKING & WEALTH MANAGEMENT 149 4.1. Innowacyjne kryteria segmentacji klientów 149 4.1.1. Segmentacja wieloczynnikowa 150 4.1.2. Segment zamożnych kobiet 153 4.1.3. Ultra HNWI 157 4.2. Nietypowe produkty private banking & wealth management 163 4.2.1. Niefinansowe usługi doradcze / inwestycje emocjonalne 165 4.2.2. Inwestycje odpowiedzialne społecznie 168 4.3. Polityka marki w usługach private banking & wealth management 173 4.3.1. Komunikacja marketingowa producenta 174 4.3.2. Studium przypadku: repozycjonowanie producenta Coutts & Co. 180 4.4. Media społecznościowe w private banking & wealth management 182 ROZDZIAŁ 5. ROZWÓJ USŁUG PRIVATE BANKING & WEALTH MANAGEMENT W POLSCE 187 5.1. Proces powstawania bogactwa w Polsce 187 5.1.1. Obciążenie historyczne 187 5.1.2. Powojenny zastój w produkowaniu bogactwa (1945–1980) 188 5.1.3. Pierwsze formy akumulacji prywatnego kapitału (1981–1989) 189 5.1.4. Źródła bogactwa po transformacji ustrojowej 191 5.2. Liczebność i charakterystyka osób zamożnych w Polsce 196 5.2.1. Poziom prywatnych aktywów finansowych 196 5.2.2. Segmentacja i profil demograficzny osób zamożnych w Polsce 198 5.3. Usługi bankowości prywatnej w Polsce – stan i perspektywy rozwoju 205 5.3.1. Detaliczny model polskiej bankowości prywatnej 205 5.3.2. Kierunki rozwoju polskiego rynku private banking & wealth management 209 ZAKOŃCZENIE 2111 BIBLIOGRAFIA 213 SPIS RYSUNKÓW 220 SPIS TABEL 222
Parametry
ISBN
9788378650959
Autor
Joanna pietrzak
Wydawnictwo
Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego
Ilość stron
223
Rok wydania
2013
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Piotr E.
28.11.2024
Twórz razem z innymi klientami zgraną społeczność - dodawaj opinie opinie i recenzje
Jeśli tylko miałeś okoliczność skorzystać z proponowanego produktu Ewolucja usług private banking & wealth management marki Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego prześlij do nas swoją opinię. Wskaż jakie są Twoje ze stosowania, czy jesteś usatysfakcjonowany, a także czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie wystarczająca.