Zarządzanie marketingiem gwarancją sprawności
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej niełatwej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku „zarządzanie". Książka gromadzi wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor prezentuje takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i cykl zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie niepowtarzalnych konfliktów w marketingu i świeże wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw.
nowe wydanie tej cieszącej się od wielu lat podziwm na rynku publikacji zostało poprawione i uzupełnione (uwzględniając sugestie Czytelników) o świeże komponenty: sygnalizowanie omawianych problemów przed każdym rozdziałem, wyróżnienia słów kluczowych, pytania sprawdzające po każdym rozdziale, rozbudowany indeks rzeczowy, co powinno ułatwić jednocześnie odnalezienie poszukiwanych informacji, jak i przyswojenie wiedzy.