Tytuł Neuromarketing Podtytuł 100 prędkich, przystępnych i tanich sposobów na przekonanie klienta Autor Roger Dooley Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-18453-7 Rok wydania 2015 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 320 Format mobi, epub Spis treści Wstęp. Dlaczego neuromarketing 9 Podziękowania 15 1. Kieruj ofertę do 95% mózgu klienta 17 CZĘŚĆ 1 Neuromarketing towaru i ceny 19 2. Ból płacenia 20 3. Nie sprzedawaj jak w restauracji sushi 23 4. Wizualizacja pieniędzy 25 5. Kotwica w górę! 28 6. Wino, ceny i wymagania 34 7. Ustalaj ceny starannie 37 8. Wabiki produktowe i cenowe 39 9. A może kompromis? 44 10. Ogranicz dobór, rozszerz sprzedaż 46 CZĘŚĆ 2 Neuromarketing sensoryczny 51 11. Wykorzystuj wszystkie zmysły 52 12. Czy Twój marketing pachnie 54 13. Ucz się od kawy 60 14. Muzyka zmienia obyczaje 63 15. Dźwięk Twojej producenta 65 16. Wykorzystaj efekt wody kolońskiej 68 17. Śmierdzący, ale zapadający w pamięć 70 18. Bierz przykład z jogurtu 72 CZĘŚĆ 3 Branding neuromarketingowy 75 19. Neurony, które odpalają się razem… 77 20. Kto potrzebuje uwagi 80 21. Pasja zatrudniania 86 22. Stwórz wroga 88 CZĘŚĆ 4 Neuromarketing w druku 93 23. Papier i emocje 94 24. Żywe, drukowane obrazy zmieniają pamięć 97 25. Waga papieru 99 26. Używaj prostych czcionek 101 27. Kiedy zacząć komplikować 103 28. Pamiętna złożoność 105 CZĘŚĆ 5 Marketing obrazkowy 107 29. Dodaj bobasy! 108 30. Spójrz tu, dziecino! 110 31. Pretty woman 112 32. Urok bikini 114 33. Fotografie powiększają empatię 117 CZĘŚĆ 6 Marketing lojalności i zaufania 119 34. Buduj lojalność jak George Bailey 120 35. Programy lojalnościowe 123 36. Lojalność, szczury i Twoi konsumenci 126 37. Zaufanie i lojalność przychodzą z czasem 128 38. Osiem słów tworzących zaufanie 131 39. Zaufaj swojemu klientowi 132 CZĘŚĆ 7 Neuromarketing we własnej osobie 135 40. Opłaca się pogadać 136 41. Uściśnij dłoń jak profesjonalista 138 42. Sprzedaż do prawego ucha 141 43. Uśmiechnij się! 143 44. Komórki pewności siebie 145 45. Śladowe przysługi, spore rezultaty 148 46. Zatrudniaj sprzedawców, którzy potrafią się wysłowić 151 47. Jesteś najlepszy! 153 48. Komu kawy? 155 49. A może czekoladkę? 157 50. Sprzedaż magicznych sekretów 159 51. „Zmiękczaj" potencjalnych klientów 163 CZĘŚĆ 8 Neuromarketing dla sprawy 165 52. Lustereczko powiedz przecie… 166 53. Bliżej nieba 169 54. Praca dzieci 172 55. Dziel się i rośnij 174 56. Sprawa osobista 177 57. Wyrzuć teczkę! 180 58. Proś o niemało! 182 CZĘŚĆ 9 Copywriting w marketingu 183 59. Zaskocz mózg 184 60. Stosuj proste slogany 186 61. Pisz jak Szekspir 188 62. To co zwiemy muffinką słodko żeby pachniało pod każdym innym imieniem 190 63. Dlaczego procenty się nie sumują 192 64. Magiczne słowo nr 1: gratisowE! 195 65. Magiczne słowo nr 2: NOWOŚĆ! 198 66. Epitety, które działają 200 67. Mózg i opowieści 203 68. Przedstawiaj potwierdzone historie 206 69. Gdy słowa są warte tysiąca obrazów 208 70. Pikle za milion dolarów 210 CZĘŚĆ 10 Neuromarketing konsumencki 213 71. Prosty marketing złożonych produktów 214 72. Sprzedawaj wewnętrznemu infożercy 217 73. „Chcę" czy „powinienem"?: zadbaj o jednostajny przekaz 219 74. Sprzedawaj dusigroszom 222 75. Sprzedawaj rozrzutnym 226 76. Zaryzykuj konkurs 229 77. Niekonwencjonalna personalizacja 233 78. Oczekuj więcej i dostawaj to! 236 79. Zaskocz swoich klientów 241 CZĘŚĆ 11 Gender w neuromarketingu 243 80. Uwodzenie umysłów. 244 81. Faceci lubią proste sprawy 247 82. Czy kobiety lepiej sprzedają 249 83. Czy kobiety doprowadzają mężczyzn do szaleństwa 253 CZĘŚĆ 12 Nabywcy i neuromarketing 255 84. O, fuj! 256 85. Klienci zmieniają recenzje 259 86. Mądrze jest przeprosić 261 87. Potęga dotyku 264 88. Kiedy trudności się sprzedają 266 CZĘŚĆ 13 video, telewizja i film 269 89. Nie wpuszczaj dyrektora przed kamerę 270 90. Liczy się kolejność 273 91. Emocje biją logikę 276 CZĘŚĆ 14 Neuromarketing w sieci 279 92. Liczy się pierwsze wrażenie. Naprawdę! 280 93. Złota strona internetowa 283 94. Zwiększanie zaangażowania poprzez strony multimedialne 285 95. Nagroda czy zamiana 287 96. Braki wykorzystuj na bieżąco 289 97. Komu służą proste komunikaty 292 98. Użyj wyobraźni Twoich klientów 294 99. Unikaj martwego narożnika 296 100. Komputery jako ludzie 297 Posłowie. Co dalej 301 Przypisy 303