Zdjęcia media i dziennikarstwo w xx wieku. studia i szkice, E0718146EB
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Media i dziennikarstwo w xx wieku. studia i szkice, E0718146EB (Wyższa Szkoła Humanitas)
Do kupienia w: Marka: Wyższa Szkoła Humanitas
19,68 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Media i dziennikarstwo w XX wieku. Studia i szkice Języki angielski, polski Wydawnictwo Wyższa Szkoła Humanitas ISBN 978-83-64788-65-9 Rok wydania 2015 Sosnowiec liczba stron 276 Format pdf...
Prezentowany wporownywarce cen artykuł media i dziennikarstwo w xx wieku. studia i szkice, E0718146EB nabędziesz w TaniaKsiazka.pl w atrakcyjnej cenie wynoszącej 19,68 zł. Promocja ta jest efektem kompleksowej analizy ogromnej liczby hurtowni oraz sklepów w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788364788659
Autor
Praca zbiorowa
Sprawdź promocyjne oferty na media i dziennikarstwo w xx wieku. studia i szkice, E0718146EB
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na media i dziennikarstwo w xx wieku. studia i szkice, E0718146EB jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
media i dziennikarstwo w xx wieku. studia i szkice, E0718146EB (sklep TaniaKsiazka.pl)
19,68 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o aktualnych cenach i dostępności produktu wykorzystane w prezentowanej klasyfikacji zczytywane są w zasadzie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Media i dziennikarstwo w XX wieku. Studia i szkice Języki angielski, polski Wydawnictwo Wyższa Szkoła Humanitas ISBN 978-83-64788-65-9 Rok wydania 2015 Sosnowiec liczba stron 276 Format pdf Spis treści Wstęp 7 Część I Historia prasy, historia w prasie Judyta Ewa Perczak Polska prasa ezoteryczna w dwudziestoleciu międzywojennym 11 Krzysztof Wasilewski „Po prostu" i „Wiadomości Kulturalne" – dwie nieudane próby reaktywacji pisma społeczno-kulturalnego po 1989 roku 25 Jacek Wojsław „Głos Wybrzeża" lokalnym narzędziem partyjnej propagandy w okresie sierpniowego przełomu (1980) 37 Artur Trudzik Rekonstrukcja historii – prasa muzyczna jako pomijany segment prasy wydawanej oficjalnie w stanie wojennym 57 Justyna Kubik Rynek prasowy ziemi strzeleckiej w XX wieku 79 Anna Mlekodaj O rozwoju i funkcji prasy regionalnej w XX wieku – na przykładzie Podhala 91 Część II Od Marconiego do Zuckerberga Jan Beliczyński Determinanty rozwoju radia w Polsce w dwudziestoleciu międzywojennym 105 Agnieszka Barczyk Złote czasy łódzkiej telewizji – ŁOT w latach 1956–1986 127 Halina Klepacz, Edyta Nowak-Jamróz nowe media – krótka historia Internetu i próby jego prawnej regulacji 147 Halina Klepacz, Anita Usielska Facebook jako konsekwencja ewolucji w komunikacji społecznej 161 Część III Media w otoczeniu prawnym i politycznym Agnieszka Grzesiok-Horosz Ustawodawstwo prasowe w Polsce w XX wieku 175 Bolesław Sprengel Prasa i radio w działalności Policji Państwowej w latach 1919–1939 189 Wiesław Sonczyk Zmiana relacji między państwem a systemem medialnym po roku 1990 (próba charakterystyki i oceny) 203 Część IV Język, gatunki i funkcje komunikacji społecznej Małgorzata Kita Wiek XX: doba medialna w rozwoju polszczyzny 221 Karolina Karbownik Internet jako nowy determinant komunikacji pomiędzy mediami a odbiorcami mediów 235 Agnieszka Miernik, Anna Wileczek Od oświecenia do „uwodzenia"… Ewolucja strategii perswazyjnych w czasopismach dla najmłodszych w ostatnim dwudziestoleciu XX wieku 247 Małgorzata Posyłek Strength of propaganda and manipulation – role of media in development of Hitler’s myth 261
Parametry
ISBN
9788364788659
Autor
Praca zbiorowa
Wydawnictwo
Wyższa szkoła humanitas
Ilość stron
276
Rok wydania
2015
Kategoria
E-booki
Producent
Wyższa Szkoła Humanitas
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Krystyna A.
28.11.2024
Czy możesz podesłać nam recenzję i opinię na temat produktu
Jeżeli udało Ci się skorzystać z oferowanego produktu media i dziennikarstwo w xx wieku. studia i szkice, E0718146EB podziel się z nami swoją subiektywną opinią lub recenzją. Napisz jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy jesteś zadowolony z zakupu, a także czy relacja jakości do ceny jest wystarczająca.