Tytuł Marketing szkoły Autor Jan Fazlagić Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-0959-2 Rok wydania 2011 ilość stron 252 Format pdf Spis treści Wprowadzenie str.9...
Prezentowany w naszejporownywarce towar Wolters kluwer polska sa Marketing szkoły jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w naprawdę wartej rozważenia cenie 31,68 zł. Oferta ta jest wynikiem kompleksowego porównania ogromnej ilości sklepów w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788326409592
Autor
Jan fazlagić
Sprawdź promocyjne oferty na Wolters kluwer polska sa Marketing szkoły
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wolters kluwer polska sa Marketing szkoły jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wolters kluwer polska sa Marketing szkoły (sklep TaniaKsiazka.pl)
31,68 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności produktu i cen zastosowane w powyższej klasyfikacji indeksowane są praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Marketing szkoły Autor Jan Fazlagić Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-0959-2 Rok wydania 2011 liczba stron 252 Format pdf Spis treści Wprowadzenie str.9
Rozdział 1 O przyszłości oświaty str.13 1.1. Polska szkoła w globalnej wiosce str.13 1.2. Gospodarka oparta na wiedzy str.20 1.3. Od szkoły "inteligentnej" do szkoły kreatywnej str.24 1.4. Podsumowanie str.29
Rozdział 2 Rynek usług edukacyjnych str.30 2.1. Szkoła - organizacja usługowa str.30 2.2. Rynki, na jakich działa szkoła str.31 2.3. Wiedza - rdzeń usług świadczonych poprzez szkołę str.38 2.4. Konkurowanie w oświacie str.46 2.5. Wyjątkowa pozycja USP szkoły str.50 2.6. Krzywa wartości str.53
Rozdział 3 Marketingowe zarządzanie jakością w szkole str.58 3.1. Na czym polega marketingowe zarządzanie jakością w szkole? str.58 3.2. "Satysfakcja gwarantowana" - czy uczeń i rodzic posiadają być w szkole "królami"? str.64 3.3. Od atrybutów do korzyści str.68 3.4. "Momenty prawdy" w zarządzaniu marketingową jakością str.71 3.5. Reklamacje str.75 3.6. Zarządzanie jakością według filozofii TQM str.77 3.7. Modele jakości usług str.79 3.7.1. Model jakości luk (GAP Model) w zarządzaniu szkołą str.79 3.7.2. Model jakości Servqual w zarządzaniu szkołą str.82 3.7.3. Model jakości usług oparty na teorii Herzberga str.85 3.8. Podsumowanie str.86
Rozdział 4 Komunikacja marketingowa szkoły str.87 4.1. Istota komunikacji marketingowej str.87 4.2. Segmentacja rynku str.96 4.3. Model komunikacji marketingowej str.99 4.4. Identyfikacja wizualna szkoły str.101 4.5. Podsumowanie str.114
Rozdział 5 Reklama szkoły str.115 5.1. Istota reklamy str.115 5.2. Jak reklama oddziałuje na ludzką psychikę? str.118 5.3. Reklama szeptana str.122 5.4. Slogany reklamowe str.126 5.5. Redagowanie tekstów promocyjnych dla szkoły str.128 5.6. Internet w promocji szkoły str.137 5.7. Podsumowanie str.140
Rozdział 6 Public relations w szkole str.142 6.1. Czym jest public relations? str.142 6.2. Jak funkcjonuje PR? str.145 6.3. Sytuacje kryzysowe str.150 6.4. Kontakty z dziennikarzami str.154 6.5. Podstawowe zasady wystąpień publicznych i argumentowania str.158 6.6. Podsumowanie str.164
Rozdział 7 Inne formy promocji szkoły str.166 7.1. Wprowadzenie str.166 7.2. Wizerunek dyrektora szkoły str.166 7.3. Targi i festyny str.177 7.4. Wycieczki po szkole (zwiedzanie szkoły) dla rodziców str.180 7.5. Spotkania z rodzicami str.184 7.6. Komunikacja pisemna z rodzicami str.188 7.7. Podsumowanie str.190
Rozdział 8 producent, wizerunek i reputacja szkoły str.191 8.1. Wizerunek szkoły str.191 8.2. Producent szkoły str.198 8.3. Reputacja szkoły str.206 8.4. Podsumowanie str.211
Rozdział 9 Badania marketingowe str.213 9.1. W jakim celu Dyrektor szkoły powinien prowadzić badania marketingowe str.213 9.2. Jak zaprojektować prawidłowy kwestionariusz? str.222 9.3. Miejsce badań marketingowych w zarządzaniu placówkami oświatowymi w Polsce str.228 9.4. Jak przeprowadzić badania marketingowe w mojej szkole? str.232 9.5. Interpretacja wyników badań marketingowych str.241 9.6. Podsumowanie str.244
Zakończenie str.245
Spis tabel, schematów i ramek str.247
Literatura str.251
Parametry
ISBN
9788326409592
Autor
Jan fazlagić
Wydawnictwo
Kluwer sa wolters
Ilość stron
252
Rok wydania
2011
Kategoria
E-booki
Producent
Wolters Kluwer Polska SA
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Eugeniusz G.
04.12.2024
Podesłane opinie mogą pomóc innym odwiedzającym
Jeżeli miałeś okazję skorzystać z oferowanego produktu Wolters kluwer polska sa Marketing szkoły podziel się z odwiedzającymi oceną lub opinią. Powiedz jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy możesz polecić produkt oraz czy relacja cena / jakość jest wystarczająca.
Tytuł Planowanie i kontrola budżetowa w organizacjach Autor Wojciech Czakon Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-3527-0...
Tytuł Prawne aspekty bezpieczeństwa energetycznego w UE Autor Marcin Nowacki Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-2360-4...