Książka, którą przeczytasz w godzinę, lecz korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.
W jaki sposób chaos może produkować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, iż popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny?
Na te i mnóstwo innych pytań odnajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy, ładnych pomysłów i sporo argumentów twardych jak kamienie – oto wspaniały oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.
Autor wbija kij w mrowisko. Ukazuje, jak model organizacji i fałszywe przekonania marketerów wpływają na sprawność marketingu. Oferuje więc w książce potężną kurację. Sądzę, iż nadszedł najkorzystniejszy czas na takie książki.
Jacek Szlak – redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie
Autor dobitnie punktuje problemy współczesnego marketingu i zarządzania, podpowiadając jednocześnie dużo nowoczesnych rozwiązań. Genialna lektura dla każdego CEO i CMO.
Rastislav Čavojský, CEO I.D.C. Polonia S.A.
Jeżeli ta książka Cię nie dotyczy, to znaczy, że jesteś w wąskim gronie spełnionych marketerów. Pozostali znajdą w książce inspirację, jak dołączyć do grona najlepszych.
Łukasz Wala, Digital Manager, Grupa Maspex
Obowiązkowa lektura dla każdego Prezesa Zarządu, któremu zależy na synergii między projektami marketingu, pracą innych działów a celami biznesowymi.
Łukasz Wołek - CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana