Reklama stanowi część naszej rzeczywistości. Przyzwyczailiśmy się do jej stałej występowaniu w mediach i wokół nas. Przestaliśmy zwracać uwagę na jej przekazy. Ale to tylko pozory. Tak naprawdę reklama kształtuje naszą świadomość, wpływa na nasze codzienne wybory. Na podstawie przeprowadzonych badań, wykazała, które z reklam są wydajne, które są najmocniej optymalne do reklamowanej i jak to się dzieje, iż niektóre czekolady smakują lepiej.
Tytuł Symbolika wykorzystywana w reklamach Podtytuł Na przykładzie telewizyjnych reklam wyrobów czekoladowych Autor Marta Bluszcz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo e-bookowo ISBN 978-83-61184-09-6 Rok wydania 2008 liczba stron 110 Format pdf Spis treści WSTĘP
I. REKLAMA W MARKETINGU
1. Istota i rola reklamy w procesie komunikacji z klientem docelowym
2. Media reklamowe i ich wydajność na rynku klienta indywidualnego
3. Instrumenty (części) reklamy i zasady tworzenia wydajnych przekazów
II. REKLAMA JAKO NARZĘDZIE ODDZIAŁYWANIA NA KONSUMENTA
1. Psychologia reklamy a jej produktywność na rynku dóbr konsumpcyjnych
2. Symbolika stosowana w reklamach a percepcja adresata
3. Badanie wydajności reklamy w procesie
III. SYMBOLIKA użytkowanA W WYBRANYCH REKLAMACH TELEWIZYJNYCH I ICH ODDZIAŁYWANIE NA RYNEK WYROBÓW CZEKOLADOWYCH
1.Identyfikacja podmiotów sektora wyrobów czekoladowych
2. Miejsce reklamy telewizyjnej w strukturze kampanii reklamowej badanych firm
3. Sprawność telewizyjnych kampanii reklamowych na rynku wyrobów czekoladowych w opinii konsumentów
BIBLIOGRAFIA
ANEKS