Zdjęcia Impuls Doświadczenia szkolne pierwszego rocznika reformy edukacji. studium teoretyczno-empiryczne

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Doświadczenia szkolne pierwszego rocznika reformy edukacji. studium teoretyczno-empiryczne (Impuls)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Impuls
64,60 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Doświadczenia szkolne pierwszego rocznika reformy edukacji. Studium teoretyczno-empiryczne Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7850-263-0 Rok wydania 2010 Kraków Wydanie 2 liczba...

Sugerowany produkt Impuls Doświadczenia szkolne pierwszego rocznika reformy edukacji. studium teoretyczno-empiryczne można kupić w TaniaKsiazka.pl w interesującej cenie wynoszącej 64,60 zł. Oferta ta stanowi wynik zbiorczego porównania setek sklepów oraz hurtowni internetowych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788378502630

Wydawnictwo

Impuls

Sprawdź promocyjne oferty na Impuls Doświadczenia szkolne pierwszego rocznika reformy edukacji. studium teoretyczno-empiryczne

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Impuls Doświadczenia szkolne pierwszego rocznika reformy edukacji. studium teoretyczno-empiryczne jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Impuls Doświadczenia szkolne pierwszego rocznika reformy edukacji. studium teoretyczno-empiryczne (sklep TaniaKsiazka.pl)

64,60 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o zmianach cen i dostępności zastosowane w naszej klasyfikacji są zczytywane prawie bez żadnych opóźnień.

Pełny opis produktu

Tytuł Doświadczenia szkolne pierwszego rocznika reformy edukacji. Studium teoretyczno-empiryczne Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7850-263-0 Rok wydania 2010 Kraków Wydanie 2 liczba stron 492 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 11 I. Z teorii i metodologii badań 16 1. Uzasadnienie badań i ich cele (Maria Dudzikowa) 17 2. Podstawowe założenia teoretyczne (Maria Dudzikowa) 25 2.1. Poza potoczne rozumienie pamięci 25 2.2. Inspiracje Brunerowskie 27 2.3. Jakość treściowego wizerunku szkoły 40 2.4. Uwarunkowania jakości treściowego wizerunku szkoły 44 3. Problematyka badań (Maria Dudzikowa) 45 3.1. Problemy i hipotezy 46 3.2. Operacjonalizacja zmiennych i procedura badań (Renata Wawrzyniak-Beszterda) 49 II. Portret badanych w świetle zasobów osobowych, rodzinnych i środowiskowo-szkolnych 54 1. Zasoby osobowe (Karina Knasiecka-Falbierska) 55 1.1. Dziedzina studiów 55 1.2. Płeć 56 1.3. Poziom jednostkowych osiągnięć edukacyjnych 56 1.3.1. Poziom osiągnięć szkolnych 57 1.3.2. Ocena zachowania 57 1.4. Poziom samooceny badanych 58 1.5. Stopień nasilenia optymizmu wobec możliwości realizacji celów i dążeń życiowych 60 1.6. Zaangażowanie w działalność samorządu i organizacji pozaszkolnych 61 1.6.1. Stopień uczestnictwa w stowarzyszeniach pozaszkolnych 62 1.6.2. Stopień uczestnictwa w samorządzie szkolnym i klasowym 62 1.7. Uczestniczenie w praktykach religijnych 63 2. Zasoby rodzinne (Renata Wawrzyniak-Beszterda, Sylwia Jaskulska) 65 2.1. Poziom wykształcenia matki i ojca 65 2.2. Standard materialny rodziny 68 2.2.1. Ocena standardu materialnego rodziny 69 2.2.2. Pomoc materialna ze strony rodziców 71 2.2.3. Ocena warunków do odrabiania lekcji 72 2.2.4. Stopień korzystania z płatnych zajęć dodatkowych 73 2.2.5. Dostęp do Internetu 74 2.3. Jakość relacji z rodzicami 76 2.3.1. Poczucie zbieżności własnych celów i dążeń życiowych z celami i dążeniami matki i ojca 77 2.3.2. Wsparcie ze strony matki i ojca otrzymywane poprzez badanych w różnorodnych sytuacjach życiowych 78 2.3.3. Ocena respondenta dotycząca jego rozmów z matką i ojcem 79 2.4. Ilość dzieci w rodzinie 81 3. Zasoby środowiskowo-szkolne (Ewa Bochno, Ireneusz Bochno, Anita Famuła-Jurczak, Ewa Tłuczek-Tadla) 84 3.1. Zasoby środowiskowo-szkolne (część I) (Anita Famuła-Jurczak, Ewa Tłuczek-Tadla) 85 3.1.1. Województwo i miejsce zamieszkania 85 3.1.2. Korzystanie z edukacji przedszkolnej 87 3.1.3. Lokalizacja szkoły 88 3.1.4. Typ szkoły 90 3.1.5. Sposób dotarcia do szkoły 91 3.1.6. Warunki dotarcia do szkoły 92 3.2. Zasoby środowiskowo-szkolne (część II) (Ewa Bochno, Ireneusz Bochno) 95 3.2.1. Jakość infrastruktury szkoły 96 3.2.2. Stopień kontroli w szkole – zatrudnianie producenta ochroniarskiej, a także monitoring 108 3.2.3. Stopień zagrożenia używkami 111 III. Jakość treściowego wizerunku szkoły i jej uwarunkowania. Z doświadczeń studentów 118 1. Lekcja (Renata Wawrzyniak-Beszterda) 119 1.1. Wizerunek lekcji 119 1.2. Weryfikacja hipotez 128 1.2.1. Wizerunek lekcji a zasoby osobowe 128 1.2.2. Wizerunek lekcji a zasoby rodzinne 132 1.2.3. Wizerunek lekcji a zasoby środowiskowo-szkolne 136 2. Lekcja wychowawcza (Sylwia Jaskulska) 146 2.1. Wizerunek lekcji wychowawczej 146 2.2. Weryfikacja hipotez 155 2.2.1. Jakość treściowego wizerunku lekcji wychowawczej a zasoby osobowe badanych 155 2.2.2. Jakość treściowego wizerunku lekcji wychowawcze ja zasoby rodzinne 160 2.2.3. Jakość treściowego wizerunku lekcji wychowawczej a zasoby środowiskowo-szkolne 162 3. Relacje nauczyciel – uczeń/uczniowie (Karina Knasiecka-Falbierska) 174 3.1. Wizerunek relacji nauczyciel – uczeń/uczniowie 174 3.2. Weryfikacja hipotez 183 3.2.1. Jakość treściowego wizerunku relacji nauczyciel – uczeń/uczniowie a zasoby osobowe 183 3.2.2. Jakość treściowego wizerunku relacji nauczyciel – uczeń/uczniowie a zasoby rodzinne 188 3.2.3. Jakość treściowego wizerunku relacji nauczyciel – uczeń/uczniowie a zasoby środowiskowo-szkolne 189 4. Relacje rówieśnicze (Ewa Bochno) 199 4.1. Wizerunek relacji rówieśniczych 199 4.2. Weryfikacja hipotez 209 4.2.1. Jakość treściowego wizerunku relacji rówieśniczych a zasoby osobowe 209 4.2.2. Jakość treściowego wizerunku relacji rówieśniczych a zasoby rodzinne 214 4.2.3. Jakość treściowego wizerunku relacji rówieśniczych a zasoby środowiskowo-szkolne 217 5. Oferta pozalekcyjna (Anita Famuła-Jurczak, Ewa Tłuczek-Tadla) 228 5.2. Weryfikacja hipotez 237 5.2.1. Jakość treściowego wizerunku oferty pozalekcyjnej a zasoby osobowe 237 5.2.2. Jakość treściowego wizerunku oferty pozalekcyjnej a zasoby rodzinne 241 5.2.3. Jakość treściowego wizerunku oferty pozalekcyjnej a zasoby środowiskowo-szkolne 244 6. Kontekst organizacyjny (Ireneusz Bochno) 254 6.1. Wizerunek kontekstu organizacyjnego szkoły 254 6.2. Weryfikacja hipotez 261 6.2.1. Jakość treściowego wizerunku szkolnego kontekstu organizacyjnego a zasoby osobowe 261 6.2.2. Jakość treściowego wizerunku szkolnego kontekstu organizacyjnego a zasoby rodzinne 265 6.2.3. Jakość treściowego wizerunku szkolnego kontekstu organizacyjnego a zasoby środowiskowo-szkolne 268 IV. Jakość treściowego wizerunku szkoły maturzystów 2005 i jej uwarunkowania. Wnioski i rekomendacje 282 1. Wnioski z badań i rekomendacje 283 1.1. Wizerunek lekcji i jego uwarunkowania (Renata Wawrzyniak-Beszterda) 283 1.1.1. Wnioski 283 1.1.2. Rekomendacje 286 1.2. Wizerunek lekcji wychowawczej i jego uwarunkowania (Sylwia Jaskulska) 288 1.2.1. Wnioski 288 1.2.2. Rekomendacje 292 1.3. Wizerunek relacji nauczyciel – uczeń/uczniowie i jego uwarunkowania (Karina Knasiecka-Falbierska) 294 1.3.1. Wnioski 294 1.3.2. Rekomendacje 298 1.4. Wizerunek relacji rówieśniczych i jego uwarunkowania (Ewa Bochno) 300 1.4.1. Wnioski 300 1.4.2. Rekomendacje 303 1.5. Wizerunek oferty pozalekcyjnej i jego uwarunkowania (Anita Famuła-Jurczak, Ewa Tłuczek-Tadla) 306 1.5.1. Wnioski 306 1.5.2. Rekomendacje 310 1.6. Wizerunek kontekstu organizacyjnego szkoły i jego uwarunkowania (Ireneusz Bochno) 312 1.6.1. Wnioski 312 1.6.2. Rekomendacje 314 2. Stopień zadowolenia ze szkoły a jakość jej wizerunku (Sylwia Jaskulska) 316 3. Porównanie jakości treściowego wizerunku szkoły trzech szczebli kształcenia (Mateusz Marciniak) 320 4. Weryfikacja hipotez badawczych – podsumowanie (Mateusz Marciniak) 329 V. Ku sprawstwu, współpracy i refleksyjności przez ich doświadczanie w edukacji szkolnej. Brunerowskie przesłanie w praktyce (Maria Dudzikowa) 335 1. Pole problemowe raz jeszcze 337 2. Zarys pedagogii szkolnej wyłaniającej się z doświadczeń pierwszego rocznika reformy edukacji 339 3. W stronę praktyki... Tropami Brunera 365 3.1. „Potrzebujemy reformy szkolnictwa przeprowadzanej z obszerniejszą świadomością..." 368 3.2. „Najważniejszym zadaniem wszystkich dążeń reformatorskich jest włączenie nauczycieli do debaty i projektowania zmian..." 391 3.3. „poprawę edukacji wymaga nauczycieli, którzy rozumieją... I potrafią" 403 4. Jerome Bruner i co dalej? 408 Spis tabel 415 Spis wykresów i schematów 418 Aneksy 419 Bibliografia 465

Parametry

ISBN

9788378502630

Wydawnictwo

Impuls

Ilość stron

492

Rok wydania

2010

Kategoria

E-booki

Producent

Impuls

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Janusz T.
Janusz T.
26.11.2024
Czy chcesz podać nam recenzję i opinię o produkcie **producer
Jeśli tylko miałeś okoliczność korzystać z prezentowanego Impuls Doświadczenia szkolne pierwszego rocznika reformy edukacji. studium teoretyczno-empiryczne podziel się z odwiedzającymi swoją subiektywną oceną i opinią. Podaj jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy jesteś usatysfakcjonowany oraz czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie satysfakcjonująca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Impuls Problemy edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych, t. 7
Tytuł Problemy edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych, t. 7 Podtytuł Zagadnienia funkcjonowania z ograniczoną efektywnością...
Rekomendacja
Impuls Ambiwalencja postaw interpersonalnych w sytuacji stałego kontaktu i po jego zakończeniu
Książka ta jest jak dotąd jedynym w Polsce tak szerokim opracowaniem podejmującym zagadnienia związane z ambiwalencją postaw interpersonalnych,...
Rekomendacja
Impuls Impuls Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek ś,ź,ć, dź
Materiał przeznaczony jest do ćwiczeń poprawnej wymowy głosek ś, ź, ć, dź w wyrazach w nagłosie, śródgłosie i wygłosie; wyrażeniach i całych...
Rekomendacja
Impuls Impuls Skarbiec nauczyciela-terapeuty (na bazie własnych doświadczeń z pracy terapeutycznej)
Tytuł Skarbiec nauczyciela-terapeuty (na bazie własnych doświadczeń z pracy terapeutycznej) Podtytuł - czyli od programu do realizacji -...
Rekomendacja
Impuls Impuls Ćwiczenia grafomotoryczne. klasa 0-i. zeszyt 1. ćwiczenia wspomagające naukę pisania
e-ISBN: 978-83-7587-946-9 Ćwiczenia grafomotoryczne asygnowane są dla dzieci, które przygotowują się do czynności pisania oraz dla tych,...
Rekomendacja
Impuls Depresja u dzieci i młodzieży. analiza systemu rodzinnego - ujęcie kliniczne
Tytuł Depresja u dzieci i młodzieży. Analiza systemu rodzinnego - ujęcie kliniczne Autor Wioletta Radziwiłłowicz Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Impuls Problemy edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych, t. 2 Impuls
Tytuł Problemy edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych, t. 2 Podtytuł Wielowymiarowość procesu rehabilitacji Język...
Rekomendacja
Impuls Problemy edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych, t. 1
Tytuł Problemy edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych, t. 1 Podtytuł Wybrane aspekty pracy z niepełnosprawnymi Język...
Rekomendacja
Impuls Jakość życia w perspektywie pedagogicznej
Do sklepu Szczegóły

Jakość życia w perspektywie pedagogicznej

15,87 zł
Dążenie do wznosinia jakości wszystkich aspektów życia człowieka to podstawowe zadanie zarówno na gruncie teorii, jak i praktyki naukowej....
Rekomendacja
Impuls Resocjalizacyjne programy penitencjarne realizowane przez służbę więzienną w polsce, AZ#18FB2989EB/DL-ebwm/pdf
Tytuł Resocjalizacyjne programy penitencjarne realizowane przez Służbę Więzienną w Polsce Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7850-372-9...
Rekomendacja
IMPULS Impuls Dziecko w świecie zabawy
Do sklepu Szczegóły

Impuls Dziecko w świecie zabawy

33,06 zł
Tytuł Dziecko w świecie zabawy Podtytuł Zabawa i radość w literaturze, muzyce i życiu rutynowym. XVII tom kolekcji Nauczyciele - Nauczycielom...
Rekomendacja
Impuls Poszukiwanie człowieka w nieegalitarnym świecie horyzonty resocjalizacyjne, AZ#0202DB95EB/DL-ebwm/pdf
Miło nam zaprezentować kolejną publikację z cyklu "Naukowe Forum Pedagogów Olsztyńskiej Szkoły Wyższej im. Józefa Rusieckiego". Przewodnim...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Marta jendraszak Jak upinać długie włosy
Do sklepu Szczegóły

Marta jendraszak Jak upinać długie włosy

5,93 zł
Poradnik powstał z myślą o wszelkich mamach, by mogły w nim znaleźć inspiracje do wykonania niebanalnych fryzur dla swoich córek. Przedstawione...