Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. zasadniczo upraszcza zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami oraz ogólne administrowanie firmą. Umożliwia samoczynnie powtarzalnych procesów i analizę cennych danych biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Żeby uzyskać maksymalną sprawność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy.
Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, wytwarzać przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe przez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć rozmaite raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz też podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku wyszukasz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak precyzyjnie analizować informacje biznesowe, żeby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.
W książce:
Zostań mistrzem Salesforce - najpotężniejszego narzędzia biznesowego!