Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać,poprawnie przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury pozostał zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.
W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak dobrze przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa, a także jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych części, które są niezbędne w trakcie optymalizacji strony internetowej oraz w trakcie interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, aby prowadzić produktywną kampanię marketingową w sieci?
ISBN: 9788381020695
Kod paskowy: 9788381020695
Autorzy: Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola
Wydanie: 2
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 170
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.12
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.28
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka