Menedżerze, przedsiębiorco: - jak poprawnie jesteś przygotowany na kryzys gospodarczy? - jak zareagujesz, gdy dostawca odmówi kredytu kupieckiego? - co zrobisz, kiedy producent zwolni ludzi i morale w zespole radykalnie spadnie? - czy ulegniesz owczemu pędowi i panice? - Jak będziesz zarządzać firmą i zespołem w czasach niepewności? Ram Charan, pomaga nam przejść przez prawdziwe pole minowe – kurczące się rynki, braki gotówki i ciągłe poczucie niepewności.
„Nie wiemy, czy już wyszliśmy na prostą i nie możemy choćby wyobrazić sobie, jak będzie wyglądał świat po zakończeniu kryzysu" — pisze Charan. „Jedyne, czego możemy być pewni to fakt, iż jest to czas burzliwych zmian, a każde zmiany wiążą się jednocześnie z niebezpieczeństwem, jak i okazją." Ta książka, oparta na doświadczeniach wielu firm w kryzysowych sytuacjach – takich jak DuPont, Hanesbrands czy Wipro, pomoże ci: • bronić przepływy pieniężne firmy, • ustawić firmę w udoskonalonej pozycji przed nadejściem nowego boomu, • lepiej rozumieć klientów, • redukować koszty, zweryfikować ceny produktów i zasadność realizowanych inwestycji.
Ram Charan jest współautorem bestsellerów: Realizacja oraz Szósty zmysł w zarządzaniu firmą, a także autorem książki Co klient chce ci powiedzieć i wielu innych. Jako cieszący się ogromnym uznaniem ekspert w zakresie strategii biznesowej, doradzał wielu dyrektorom i pomagał firmom takim, jak GE, Bank of America, Verizon, KLM czy Thomson.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.