Oparty na badaniach poręczny poradnik prezentujący, jak radzić sobie z skomplikowanymi ludźmi w pracy. Amy Gallo identyfikuje osiem znanych typów trudnych współpracowników. Demonstruje strategie, dzięki którym w konstruktywny sposób poradzisz sobie z niepewnym szefem, pasywno-zadziornym współpracownikiem, wszystkowiedzącym czy stronniczym kolegą.
Wymienia także zasady, dzięki którym będziesz mógł w konstruktywny sposób przeformułować swoje relacje w pracy – bez względu na to, z kim jesteś skonfliktowany. Progresywnanie w zgodzie z zasadami nie zawsze jest proste, ale Gallo pozwoli ci docenić znaczenie kluczowych składników korzystnych relacji, takich jak zrozumienie czy wsparcie, dzięki którym wytrwasz w swym postanowieniu – na własnych warunkach.
Relacje pomiędzy ludźmi w pracy bywają trudne. Stres, jaki wywołują codzienne kontakty z nieprzystępnymi osobami, osłabia twoją kreatywność i wydajność, pogarsza zdolność do jasnego myślenia i podejmowania racjonalnych decyzji, a także sprawia, że przestajesz się włączać.
Może także doprowadzić do tego, iż zamiast spać, będziesz się zamartwiać, staniesz się wycofany albo zaczniesz reagować w sposób, którego później będziesz żałować. W książce odszukasz niemało chwilami żenujących przykładów zachowań zaczerpniętych z biurowej rzeczywistości, a także wyniki najnowszych badań behawioralnych i poręczne wskazówki do użycia od razu.
Z tym poradnikiem nauczysz się, jak radzić sobie z najtrudniejszymi relacjami w pracy i równocześnie generować oporność w interakcjach międzyludzkich. „Ta książka udowadnia, że dobra współpraca jest możliwa – nawet z tym palantem, którego najchętniej widzielibyśmy w innej firmie".
Daniel Goleman, autor bestsellerów "Inteligencja emocjonalna" i "Inteligencja społeczna" „Wszyscy trafiamy do pracy z bagażem doświadczeń, który wpływa na nasz obraz samych siebie, na nasze zaufanie, komunikację i zarządzanie konfliktami.
Książka Amy Gallo to zestaw konkretnych porad, jak poruszać się po mętnych wodach relacji międzyludzkich w życiu zawodowym". Esther Perel, psychoterapeutka, autorka bestsellerów „New York Timesa"; prowadzi podcasty pt.
„Where Should We Begin?" i „How’s Work?" „dostępna, poręczna książka o tym, jak radzić sobie z najtrudniejszymi współpracownikami, a także jak zmienić relacje z nimi w jedne z najcenniejszych w firmie".
Adam Grant, autor bestselleru „New York Timesa" pt. Leniwy umysł; prowadzi podcast TED „WorkLife" W tej mądrej i opartej na gruntownych badaniach książce Amy Gallo efektywny i funkcjonalny model radzenia sobie z skomplikowanymi współpracownikami.
Bez względu na to, jaka jest twoja sytuacja, ta książka pomoże ci poprawić relacje w zespole". Daniel H. Pink, autor bestsellerów „New York Timesa" pt. Żałować czy nie żałować?, Kiedy i Drive Powyższy opis pochodzi od wydawcy.