konkretna dawka informacji o prowadzeniu producenta Oparta na wywiadach prezentowanych w serii podcastów radia NPR How I Built This, których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka proponuje bezcenną wiedzę i inspirację wynikającą z rozmów z ponad dwustoma przedsiębiorcami z całego świata, którzy opowiadają o swoich porażkach i nauczkach, a także o tym, co sprawiło, że osiągnęli sukces.
To obowiązkowa pozycja dla każdego, kto marzy o otwarciu własnej marki albo zastanawia się, dlaczego udało się to innym. Niespodziane ścieżki do sukcesu perfekcyjne idee powstają niejednokrotnie z niczego. Piłkarz reprezentacji Nowej Zelandii widzi wełnę, która nie jest wykorzystywana w jego kraju, i wpada na pomysł, żeby robić z niej buty (Allbirds).
Były buddyjski mnich uważa,najkorzystniejszym sposobem na zastosowanie jego potencjału jest aplikacja na urządzenia przenośne (Headspace). Osoba sprzedająca na ulicy kanapki dostrzega możliwość użycia resztek i przekształca ten pomysł w producenta obracającą milionami dolarów (Stacy’s Pita Chips).
Przewodnik na drodze do przedsiębiorczości Guy Raz to wielokrotnie nagradzany dziennikarz, okrzyknięty przez „New York Timesa” najbardziej popularnym autorem podcastów biznesowych, którego rozmów wysłuchało ponad 19 milionów odbiorców, jest także wykładowcą na uniwersytetach Princeton i Georgetown.
W niniejszej książce dzieli się z czytelnikami doświadczeniami i wskazówkami znanych przedsiębiorców dotyczącymi tworzenia i rozwijania własnej firmy – od momentu sformułowania pomysłu, poprzez etap pozyskiwania pieniędzy, szukania pracowników, aż po walkę z konkurencją i moment, w którym zaczynają się pojawiać prawdziwe zyski.
*** Gdyby tylko ta książka ukazała się lata temu, budowanie biznesu byłoby dla mnie o dużo prostsze. Całe szczęście, że mamy ją dzisiaj! SIMON SINEK, optymista, autor Zaczynaj od dlaczego Za sukcesem każdego szerokiego przedsiębiorcy kryje się ciekawa historia, a nikt nie jest udoskonalony w ich opowiadaniu niżeli Guy Raz.
Po spędzeniu niezliczonych godzin w umysłach założycieli znanych na całym świecie firm Raz napisał jeden z najważniejszych pamiętników dotyczących przedsiębiorczości. To lektura obowiązkowa dla tych wszystkich, którzy chcą założyć markę i ją rozwijać oraz inspirować się historiami tych, którzy już tego z sukcesem dokonali.
ADAM GRANT, autor bestsellera „New York Timesa” BUNTOWNICY. Kreatywni liderzy zmieniają świat, gospodarz podcastu TED „WorkLife” Gorzka prawda jest taka, że większość ludzi zaczynających realizować marzenie o założeniu własnej firmy ponosi porażkę.
Jednak możemy się tyle nauczyć, poznając historie ich walki i prób przetrwania i historie tych nielicznych, którzy osiągnęli sukces! Jeśli chcesz zrealizować własne marzenie, potrzebnie przeczytaj tę książkę.
BARBARA CORCORAN, założycielka The Corcoran Group i uczestniczka programu Shark Tank Guy Raz jest prawdziwym sobą w tym przewodniku dedykowanym dla ludzi chcących założyć biznes: jest atrakcyjny i pełen pozytywnej energii, a przeważnie świetnie i niebanalnie opowiada.
ANGELA DUCKWORTH, autorka bestsellera Upór, potęga pasji i wytrwałości, założycielka i prezes Character Lab Ta książka, podobnie jak podcast, na którego podstawie powstała, daje nam szanse stania się przedsiębiorcami, ukazując, że dążenie do innowacji jest jedną z podstawowych ludzkich cech.
W czasach, gdy potrzeba przełomowych idei jest silniejsza aniżeli kiedykolwiek, książka Jak zbudowałem markę staje się bezcennym przewodnikiem dla każdego, kto chce zrezygnować ze status quo, szukając rozwiązań, które uczynią świat ulepszonym.
Gorąco polecam. REID HOFFMAN, współzałożyciel Linkedln i współautor Blitzscaling. Ścieżka bezzwłocznej ekspansji firm *** GUY RAZ jest współtwórcą podcastów How I Built This, TED Radio Hour i Wow in the World.
Współtworzył także podcasty Luminary’s wisdom from the Top i The Rewind na Spotify. Otrzymał pomiędzy innymi nagrodę im. Edwarda R. Murrowa, dziennikarską nagrodę im. Daniela Schorra, nagrodę National Headliner i nagrodę NABJ.
Mieszka w rejonie zatoki San Francisco. Tytuł Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców Autor Guy Raz Tłumacz Konrad Pawłowski Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382310665 ISBN 9788382310665 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 336 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami