Zdjęcia uwarunkowania skuteczności mentoringu w organizacji, 93052900100KS (10289867)
Biznes, ekonomia
Dostępność:Do kupienia
Uwarunkowania skuteczności mentoringu w organizacji,100KS (Wydawnictwo Naukowe PWN)
EAN: 10289867 Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Naukowe PWN
41,88 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Autorka podjęła próbę uporządkowania pojęć znamionujących cykl mentoringu i wypracowała plastikową typologię mentoringu. Cykl mentoringu – rozumiany jako świadomie wdrażany proces wspomagania osób,...
Sugerowany artykuł uwarunkowania skuteczności mentoringu w organizacji, 93052900100KS (10289867) można nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę interesującej cenie 41,88 zł. Promocja ta stanowi wynik zbiorczych porównan ogromnej ilości sklepów oraz hurtowni w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788301200244
Oprawa
Twarda
Sprawdź promocyjne oferty na uwarunkowania skuteczności mentoringu w organizacji, 93052900100KS (10289867)
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na uwarunkowania skuteczności mentoringu w organizacji, 93052900100KS (10289867) jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
uwarunkowania skuteczności mentoringu w organizacji, 93052900100KS (10289867) (sklep TaniaKsiazka.pl)
41,88 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat obowiązujących cen i dostępności zastosowane w naszym rankingu są indeksowane prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
Autorka podjęła próbę uporządkowania pojęć charakteryzujących cykl mentoringu oraz wypracowała plastikową typologię mentoringu. Proces mentoringu – rozumiany jako świadomie wdrażany cykl wspomagania osób, a poprzez to organizacji w osiąganiu wyszczególnionych celów z zastosowaniem potencjału mentorowanego i kompetencji mentora – pozostał ukazany z perspektywy wszelkich jego interesariuszy, a więc równocześnie mentora, mentorowanego, jak i organizacji, w której mentoring jest stosowany.
Realizacja celów pracy wymagała uzyskania odpowiedzi na następujące pytania badawcze:
Jaka jest skala użytkowania procesów mentoringu w przedsiębiorstwach w Polsce, a także jaki typ mentoringu w głównej mierze wykorzystują polskie przedsiębiorstwa? Jakiego rodzaju efekty uzyskują poszczególni interesariusze procesów mentoringu w przedsiębiorstwach? Jakie w środkuorganizacyjne uwarunkowania mentoringu kształtują uzyskiwane przez przedsiębiorstwa efekty dotyczące rozwoju pracowników oraz efekty dotyczące rozwoju organizacji? Jakie są czynniki wydajności procesów mentoringu w przedsiębiorstwie? Jaka zależność występuje stopniem sformalizowania procesu mentoringu a jego wydajnością?
Książka dostarcza pierwszego w Polsce obrazu mentoringu w grupie przedsiębiorstw otrzymanego na podstawie wyników badania reprezentatywnego.
ISBN: 9788301200244 Kod paskowy: 9788301200244 Autorzy: Baran Małgorzata Rok wydania: 2018 Kod wydawcy: 20411 Miejscowość: Warszawa liczba stron: 264 Oprawa: Twarda PKWiU: 58.11.12.0 Format: 17.0x24.0cm Głębokość (mm): 18 Waga: 0.56 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
Parametry
ISBN
9788301200244
Oprawa
Twarda
Autor
Małgorzata baran
Wydawnictwo
Wydawnictwo naukowe pwn
Ilość stron
264
Rok wydania
2018
Kategoria
Biznes, ekonomia
Producent
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Henryk W.
21.11.2024
Podesłana przez klienta opinia / recenzja produktu Wydawnictwo Naukowe PWN może pomóc innym odwiedzającym
Jeśli tylko korzystać z proponowanego produktu uwarunkowania skuteczności mentoringu w organizacji, 93052900100KS (10289867) podziel się z odwiedzającymi swoją opinią i recenzją. Zaakcentuj jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy jesteś zadowolony z produktu oraz czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie na dobrym poziomie.
Publikacja jest efektem najnowszych badań z zakresu konkurencyjności przedsiębiorstw. Porusza obfity zakres zagadnień od uwarunkowań międzynarodowych...