Książka pozostała przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka". W nowej publikacji przedstawiony jest cały cykl badawczy i metody i techniki badań marketingowych dopasowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają wykorzystaneczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową, a także w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności konsumentów.
Nowy podręcznik gromadzi:
rozdział dotyczący badań nad produktywnością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najistotniej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt zastosowanego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła danych, metody i techniki badań ( ). Atrakcyjnie dobrane przykłady nad wyraz dobrze pokazują specyfikę i zastosowaneczność wykorzystywanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. Z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta i pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaletą książki jest stosowanie innowacyjnych rozwiązań metodycznych z wykorzystaniem internetu, technik neurobiologicznych oraz poprawnie dopasowanych metod jakościowych i ilościowych. Publikację wyróżnia kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a idealnym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i kupujących.
Z recenzji prof. Dr hab. Józefa Garczarczyka
ISBN: 9788301187712
Kod paskowy: 9788301187712
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 605
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 45
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka