Jak stworzyć wizerunek lidera$238 Lider, przywódca, rekin biznesu - jak sprawić, żeby otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało$239 To sztuka kształtowania wizerunku publicznego, o której w swojej najnowszej książce z siedmioma Rekinami Biznesu rozmawia Aleksandra Ślifirska, trenerka komunikacji biznesowej i medialnej.
rezultatem są niezwykłe lekcje tworzenia osobistej marki. O tym, jak ważny jest wizerunek publiczny w biznesie nie trzeba nikogo przekonywać. To jak postrzegani są liderzy, wpływa na relacje z otoczeniem, pozycję i funkcjonowanie całej marki.
doskonale wiedzą o tym Henryka Bochniarz, Irena Eris, Rafał Brzoska, Jacek Santorski, Joanna Przetakiwicz, Rafał Bauer i Jarosław Zagórowski - z którymi w książce Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego rozmawia Aleksandra Ślifirska.
Bohaterowie książki nie udzielają rad ex catedra, nie robi tego także sama autorka. Czytelnik natchniony lekcjami przedsiębiorców, do których autorka wprowadza ćwiczenia oparte m.in. Na kontekstach z literatury i sztuki, ma odnaleźć swój własny styl komunikacji w biznesie.
To poszukiwanie własnego stylu to Communication Quest - autorski program budowania wizerunku dla biznesowych przywódców, który bliżej przedstawiony jest w książce. Naprzeciw czytelnikom wychodzi użyteczna struktura publikacji.
Na marginesach znajdują się przypisy z autorskimi poradami, inspiracjami, ćwiczeniami, które są źródłem wiedzy na temat komunikacji, a także pozwalają rozwijać mocne umiejętności. Dodatkowo liczne schematy i ilustracje pomagają czytelnikowi zrozumieć, a także zapamiętać jej esencję.
Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego to druga część wydanego w 2014 roku bestsellera PWN Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego zastosowania mediów. Firma osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom.
producenta osobiste - stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu pracują nad wzorcem profilu publicznego na kilku planach. Zapraszam Państwa do stworzenia własnego.
Zaprojektowałam go w skróconej formie na potrzebę tej książki. Kim jestem dla Państwa w tej wyprawie$240 Jako trener komunikacji medialnej - zadaję pytanie i oddaję się słuchaniu. Dlaczego$241 Bo kiedy pada optymalne pytanie, które powinnam umieć zadać, to w odpowiedzi na nie, a następnie w uważne wsłuchanie się w odpowiedź, uzyskuję wspaniały wzór na trening z komunikacji dla lidera biznesu.