Zdjęcia Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - dostawa 0 zł marki Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - dostawa 0 zł (Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
39,00 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Autorka przedstawia w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej, a także ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię,...

Proponowany produkt Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - dostawa 0 zł marki Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w interesującej cenie 39,00 zł. Oferta ta jest wynikiem dogłębnych analiz wielu sklepów w internecie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788323525332

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - dostawa 0 zł marki Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - dostawa 0 zł marki Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - dostawa 0 zł marki Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego (sklep TaniaKsiazka.pl)

39,00 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o obowiązujących cenach i dostępności towaru zastosowane w rankingu są indeksowane praktycznie bez żadnych opóźnień.

Pełny opis produktu

Autorka demonstruje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej i ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych.

Rzeczowo ukazuje zjawiska i procesy generowane poprzez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swojej analizie kontekst kulturowy, dzięki temu książka włącza się w kierunek tak obecnie - w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego - potrzebnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej.

Jest to publikacja ważna nie tylko dla badaczy i ekspertów zajmujących się marketingiem,w głównej mierze dla tych, którzy zajmują się innymi obszarami gospodarki. Mogą dzięki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzeć na niebanalne ich zagadnienia.

Nie dotyczy to tylko ekonomistów, lecz także socjologów i psychologów, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk społecznych. ****** The Sorcerer's Apprentice or the Social History of Marketing A versatile and multi-faceted approach to the evolution of marketing and its impact on companies, a market economy and economics as a discipline.

The author presents the changes that determine the development of marketing practices and succinctly describes the phenomena and processes generated aby marketing. The book analyses the economic, social and cultural context and therefore it joins the kierunek of holistic approaches to the long-term development of key areas of a market economy.

Parametry

ISBN

9788323525332

Oprawa

Miękka

Autor

Anna giza-poleszczuk

Wydawnictwo

Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego

Ilość stron

332

Rok wydania

2017

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Waldemar B.
Waldemar B.
22.11.2024
Każda przesłana opinia użytkownika jest dla nas istotna
Jeżeli tylko miałeś sposobność skorzystać z Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - dostawa 0 zł marki Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego podziel się z innymi swoją subiektywną opinią i recenzją. Zaakcentuj jakie są Twoje z korzystania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego Reprezentacja interesów gospodarczych i społecznych w unii europejskiej
Zbiór artykułów dotyczących rzecznictwa interesów w Unii Europejskiej, w szczególności działań na rzecz polskich interesów gospodarczych...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego Regionalny model równowagi ogólnej term i przykłady jego zastosowania w polsce Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Regionalne modele równowagi ogólnej (Computable General Equilibrium, CGE) tworzą grupę modeli zwykle obecnie stosowanych w kształtowaniu...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego Rozwój w warunkach pustynnych: oazy liwa w zjednoczonych emiratach arabskich
Publikacja jest podsumowaniem badań rozwoju gospodarczego oaz Liwa, leżących na obszarach pustynnych w emiracie Abu Zabi. W kolejnych rozdziałach...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego Czy polska importuje bezrobocie?
Do sklepu Szczegóły

Czy polska importuje bezrobocie?

10,00 zł
W książce omówiono zagadnienia związków pomiędzy otwarciem polskiej gospodarki a sytuacją na rynku pracy. Autorka, odwołując się do wybranych...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego Koszty kształcenia wyższego,790KS (7576179)
Do sklepu Szczegóły

Koszty kształcenia wyższego,790KS (7576179)

44,10 zł
Koszty związane z podejmowaniem studiów to jeden ze słabiej zbadanych aspektów wzrostu zainteresowania edukacją na poziomie wyższym w Polsce....
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego Etnografia globalnego kapitalizmu
Do sklepu Szczegóły

Etnografia globalnego kapitalizmu

35,10 zł
Autor analizuje społeczne skutki jednej z najistotniej pięknych inwestycji w Europie Środkowo-Wschodniej: międzynarodowego koncernu Nokia...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - dostawa 0 zł Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej...
Rekomendacja
WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO Przezorność. kto oszczędza w polsce
Szczegóły

Przezorność. kto oszczędza w polsce

30,00 zł 15,00 zł Rabat 50%
Kto właściwie oszczędza w Polsce? Kto jest bardziej przezorny: starsi czy młodsi, zamożniejsi czy ludzie osiągający skromniejsze dochody?...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Kapitał społeczny
Do sklepu Szczegóły

Kapitał społeczny

46,78 zł
Ostatnie lata przyniosły wielkie zainteresowanie motywem kapitału ludzkiego i społecznego. Jest to ze wszech miar pozytywna tendencja, która...
Rekomendacja
Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem
Do sklepu Szczegóły

Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem

34,95 zł
W książce są szczegółowo omówione następujące zagadnienia: Wliczanie przeróżnych aktywności do czasu pracyCzas pracy a delegacje, szkolenia,...
Rekomendacja
Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej Wsip
Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane...
Rekomendacja
Zarządzanie finansami organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania. rynek – ryzyko – procedury Motylska-kuźma anna
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Dobór stosownego...
Rekomendacja
Strategie i praktyki sprawnego działania
Do sklepu Szczegóły

Strategie i praktyki sprawnego działania

99,00 zł
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji pozostała poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część...
Rekomendacja
Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

1 100,85 zł
designowy regał o nieregularnych półkach nadzwyczajnie uzupełni postępowe biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
Rekomendacja
Felberg Public relations w praktyce
Do sklepu Szczegóły

Felberg Public relations w praktyce

24,50 zł
Książka F.P.Seitela prawidłowo przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych...
Rekomendacja
Pracownik call center, PKCLCRWO-9804
Do sklepu Szczegóły

Pracownik call center, PKCLCRWO-9804

18,90 zł
Książka asygnowana jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być równocześnie...
Rekomendacja
Ordynacja Podatkowa NIP 2017 Podatki Część 3
Do sklepu Szczegóły

Ordynacja Podatkowa NIP 2017 Podatki Część 3

14,95 zł
Publikacja posiada komplet podstawowych przepisów podatkowych regulujących sytuację prawno-podatkową podatników: Ordynację podatkową, ustawę...
Rekomendacja
Wydawnictwo naukowe pwn Content marketing i social media. jak przyciągnąć klientów. wyd. 2 - barbara stawarz-garcia
nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak tworzyć strategię content marketingową...
Rekomendacja
Pionowa koordynacja transakcji w rolnictwie
Do sklepu Szczegóły

Pionowa koordynacja transakcji w rolnictwie

48,00 zł
Współczesne rolnictwo stało się rynkowo zorientowanym systemem,charakteryzuje się wysokim poziomym dezintegracji między poszczególnymi elementami...
Rekomendacja
Program lojalnościowy
Do sklepu Szczegóły

Program lojalnościowy

32,00 zł
Książka stanowi nadzwyczajne narzędzie jednocześnie dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już...