Jedyny podręcznik, jakiego Ci potrzeba, aby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze. Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, lecz chcesz wywierać pokaźniejszy wpływ w swojej organizacji, na co dzień borykasz się z podobnymi wyzwaniami. Podwładni zasypują cię pytaniami, szef na ostatnią chwilę zleca ci ważną prezentację albo trzeba przedstawić przekonujące uzasadnienie biznesowe. We wszelkich tych sytuacjach przydadzą ci się nowe umiejętności zawodowe i osobiste, które umożliwią ci wykorzystanie pełni potencjału. Książka ta pokazuje wiedzę skategoryzowaną w zasobach „Harvard Business Review" i jest kopalnią najlepszych praktyk we wszystkich aspektach zarządzania – od sprawozdań finansowych poprzez zasady strategii po inteligencję emocjonalną i zdobywanie zaufania podwładnych. Miej ten kompleksowy podręcznik zawsze przy sobie poprzez całą karierę zawodową i bądź liderem, który wywiera obszerny wpływ w swojej organizacji. W Harvard Business Review. Podręczniku menedżera wyszukasz m.in.: · szczegółowe wskazówki dotyczące typowych zadań menedżera, · ćwiczenia i wzorcowe materiały, które pomogą ci zastosować przedstawione koncepcje, · zwięzłe omówienie najnowszych badań i poglądów na temat ważnych umiejętności menedżerskich, których autorami są tacy eksperci „Harvard Business Review", jak Dan Goleman, Clayton Christensen, John Kotter i Michael Porter, · na końcu każdego rozdziału niedługie podsumowanie i zadania umożliwiające utrwalenie najważniejszych koncepcji, · prawdziwe historie opowiedziane poprzez menedżerów. Tytuł Harvard Business Review. Podręcznik menedżera Autor Opracowanie zbiorowe Wydawnictwo Rebis EAN 9788381889926 ISBN 9788381889926 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie kolekcja Poradniki i podręczniki biznesowe liczba stron 432 Rok wydania 2023 Oprawa Twarda Wydanie 1