Jedyny podręcznik, jakiego Ci potrzeba, by rozwinąć umiejętności potrzebne liderowi. Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane. Jakość przywództwa zależy od tego, jak kreujesz wizję i inspirujesz innych, by za nią podążali. Jak podejmujesz trudne strategiczne decyzje i wprowadzasz innowacje. I jak uzyskujesz wyniki. W tym kompleksowym podręczniku Ron Ashkenas i Brook Manville, specjaliści w dziedzinie strategii i zmian, przedstawiają sprawdzone koncepcje i definiują cechy prawidłowego przywództwa, uzupełniając tę wiedzę wywiadami z wysokiej rangi menedżerami oraz własnymi doświadczeniami – a wszystko po to, by pomóc początkującym liderom stać się wybitnymi przywódcami i wywierać znaczny wpływ na otoczenie. W Harvard Business Review. Podręczniku lidera znajdziesz m.in.: zwięzłe omówienie sprawdzonych modeli przywództwa, opracowane na podstawie publikowanych w „Harvard Business Review" artykułów autorstwa m.in. Claytona M. Christensena i Michaela E. Portera, pogłębione studia przypadków dotyczące wysokich rangą liderów, na przykład Jamesa Wolfensohna z Banku Światowego, Pauli Kerger z PBS, Darrena Walkera z Ford Foundation i Jamesa C. Smitha z Thomson Reuters, szczegółowe wskazówki upraszczające zrozumienie i używanie sześciu podstawowych praktyk przywódcy, którymi są: tworzenie jednoczącej wizji, opracowywanie strategii, pozyskiwanie wyśmienitych współpracowników, koncentrowanie się na wynikach, postępowe działanie na rzecz przyszłości i kierowanie sobą. Tytuł Harvard Business Review. Podręcznik lidera. Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele Autor Ron Ashkenas,Brook Manville Tłumacz Bożena Jóźwiak Wydawnictwo Rebis EAN 9788383381084 ISBN 9788383381084 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 352 Rok wydania 2023 Oprawa Twarda Wydanie 1