Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania skatalogowane w jednym tomie. Harvard Business Review" to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Żeby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy dobór najszczególniej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety i liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in. - Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię, - Clayton M. Christensen o rewolucyjnej innowacji, - Tim Brown o myśleniu projektowym, - Linda A. Hill o stawaniu się szefem, - Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej, - Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee o sztucznej inteligencji, - Robert Livingston o równości rasowej w pracy, - Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym w hybrydowym miejscu pracy, - Robert B. Cialdini o nauce perswazji, - W. Chan Kim i Renée Mauborgne o strategii błękitnego oceanu, - Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym, - Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą. Bez względu na to, czy jesteś stałym czytelnikiem „Harvard Business Review", czy spotykasz się z tym pismem po raz pierwszy, książka ta zapewni ci wszystko, czego potrzebujesz, by zrozumieć kluczowe koncepcje w dziedzinie biznesu i zarządzania. Tytuł 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia Autor Opracowanie zbiorowe Tłumacz Bożena Jóźwiak Wydawnictwo Rebis EAN 9788383380636 ISBN 9788383380636 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes kolekcja Poradniki i podręczniki biznesowe liczba stron 512 Rok wydania 2023 Oprawa Twarda Wydanie 1