Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby zyskać umiejętności niezbędne przedsiębiorcy. Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy to podstawowe źródło wiedzy, które umożliwi ci udany start. Rozpoczęcie niezależnej działalności to zawsze ogromne wyzwanie i sporo wątpliwości. Od twojego innowacyjnania zależy, czy twoja producent będzie prosperować, czy upadnie. Musisz zatem poznać sprawdzone podstawy uruchamiania własnej działalności gospodarczej – od napisania biznesplanu, przez tworzenie ciekawych prezentacji dla inwestorów, po uzyskanie pierwszego kredytu. Warto także wiedzieć, jak sprawdzić swój pomysł, zanim zainwestujesz w niego pieniądze, oraz nauczyć się nie tylko wykorzystywać możliwości biznesowe,też je wytwarzać. Książka ta szczegółowo prezentuje wszystkie te zagadnienia i niemało innych pokaźnych kwestii, czerpiąc z zasobów wiedzy poręcznej i teoretycznej zgromadzonych w archiwach "Harvard Business Review". Nie rozstawaj się z nią ani na chwilę przez cały okres rozwijania producenta, bo dzięki niej niezaprzeczalnie rozszerzysz swoje szanse na sukces w biznesie. W Harvard Business Review. Podręczniku przedsiębiorcy wyszukasz m.in.: • cykl zakładania marki - krok po kroku, • wiadomości na temat pozyskiwania funduszy i finansowania na przeróżnych etapach działalności, • zwięzłe omówienia najnowszych badań i poglądów na temat przedsiębiorczości, których autorami są tacy eksperci „Harvard Business Review", jak Marc Andreessen i Reid Hoffman, • ulepszane latami najlepsze praktyki biznesowe, • historie prawdziwych firm, takich jak Airbnb i eBay. Tytuł Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy Autor Opracowanie zbiorowe Tłumacz Bożena Jóźwiak Wydawnictwo Rebis EAN 9788381889810 ISBN 9788381889810 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes kolekcja Poradniki i podręczniki biznesowe ilość stron 392 Rok wydania 2023 Oprawa Twarda Wydanie 1