Zdjęcia Wydawnictwo naukowe pwn Marketing międzynarodowy współczesne trendy i prak - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. darmowa dostawa, już od 49,90 zł.

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Marketing międzynarodowy współczesne trendy i prak - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. darmowa dostawa, już od 49,90 zł (Wydawnictwo Naukowe PWN)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwo Naukowe PWN
59,00 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Podręcznik do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego,...

Proponowany towar Wydawnictwo naukowe pwn Marketing międzynarodowy współczesne trendy i prak - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. darmowa dostawa, już od 49,90 zł. dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w znakomitej cenie 59,00 zł. Promocja ta jest wynikiem zbiorczej analizy kilkuset hurtowni i sklepów online.

Podstawowe cechy

ISBN

9788301179816

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Wydawnictwo naukowe pwn Marketing międzynarodowy współczesne trendy i prak - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. darmowa dostawa, już od 49,90 zł.

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wydawnictwo naukowe pwn Marketing międzynarodowy współczesne trendy i prak - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. darmowa dostawa, już od 49,90 zł. jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Wydawnictwo naukowe pwn Marketing międzynarodowy współczesne trendy i prak - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. darmowa dostawa, już od 49,90 zł. (sklep TaniaKsiazka.pl)

59,00 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o obowiązujących cenach i dostępności użyte w prezentowanej klasyfikacji zczytywane są prawie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Podręcznik do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji artykułu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów.

Każdy rozdział zakończony jest case'ami i ćwiczeniami {pomocn|przydatn)ymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.

Książka napisana pod redakcją Krzysztofa Fonfary. Autorami poszczególnych rozdziałów są pracownicy Katedry Marketingu Międzynarodowego z UE w Poznaniu, a także praktycy biznesu. Pracownicy zaangażowani w tworzenie książki prowadzą kilka specjalności i kursów na studiach podyplomowych na UEP, a także we Wrocławiu, na WSB i innych prywatnych uczelniach.

Tytuł Marketing międzynarodowy współczesne trendy i praktyka Autor Opracowanie Zbiorowe Wydawnictwo PWN EAN 9788301179816 ISBN 9788301179816 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing Liczba stron 240 Format 16.5x23.8x1.2 cm Rok wydania 2014 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.362 kg

Parametry

ISBN

9788301179816

Oprawa

Miękka

Autor

Red naukowa krzysztof fonfara

Wydawnictwo

Wydawnictwo naukowe pwn

Ilość stron

244

Rok wydania

2014

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Wydawnictwo Naukowe PWN

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Piotr L.
Piotr L.
21.01.2025
Nadesłana przez klienta opinia produktu Wydawnictwo Naukowe PWN może pomóc innym odwiedzającym
Jeśli tylko korzystać z oferowanego produktu Wydawnictwo naukowe pwn Marketing międzynarodowy współczesne trendy i prak - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. darmowa dostawa, już od 49,90 zł. podziel się z użytkownikami swoją oceną i opinią. Zaakcentuj jakie są Twoje wrażenia ze stosowania, czy jesteś zadowolony z zakupu, a także czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie satysfakcjonująca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Wydawnictwo Naukowe PWN Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw,100KS (4622921)
Publikacja jest efektem najnowszych badań z zakresu konkurencyjności przedsiębiorstw. Porusza obfity zakres zagadnień od uwarunkowań międzynarodowych...
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej
Podręcznik z zakresu ekonomii przeznaczony dla studentów kierunku Turystyka i rekreacja i kierunków pokrewnych. Jako pierwszy na rynku łączy...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Sztuka dla biznesu wspieranie kreatywności w organizacji
Publikacja podejmuje nowatorski obszar tematyczny, dotyczący związków sztuki i biznesu z perspektywy ekspertów reprezentujących różne dziedziny...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Od inteligentnego transportu do inteligentnych miast Wydawnictwo naukowe pwn
"Książka (...) stanowi niebanalne przedstawienie tematyki tzw. Inteligentnego systemu transportowego jako jednego z fundamentalnych systemów...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Współczesna makroekonomia a teoria dynamicznej gospodarki,100KS (7539144)
Dr hab. Józef Chmiel ur. W 1947 r. W 1979 r. Obronił pracę doktorską w ówczesnej SGPiS w Warszawie. Tytuł doktora habilitowanego uzyskał...
Rekomendacja
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN Zarządzanie procesami realizacji projektów w sektorze ict
W innowacyjnej gospodarce wzrasta rola technice informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Niestety pokaźna część przeprowadzonych wdrożeń rozwiązań...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Contemporary macroeconomics from the perspective of sustainable development
This is a well done analytical and review work on the various components of sustainable development in its macroeconomic context. The analysis...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu - Mazurek Grzegorz - książka
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Logistyka w biznesie międzynarodowym
Do sklepu Szczegóły

Logistyka w biznesie międzynarodowym

53,10 zł
Monografia jest pierwszą w Polsce książką poświęconą miejscu i roli zarządzania logistycznego w gospodarce międzynarodowej.Jej celem jest...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Nowa ekonomia. systemy złożone i homo compositus - aleksander jakimowicz
Pionierzy wytyczają szlaki do nieznanych lądów, w nauce zaś to tworzenie pojęć pierwotnych, sieci łączących je warunków – aksjomatów, a...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Finanse publiczne a nowe zarządzanie gospodarcze w unii europejskiej
Praca ta jest próbą oceny, w jakim stopniu świeże Zarządzanie Gospodarcze w Unii Europejskiej pomogło zdyscyplinować finanse publiczne w...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi. Polska i świat,077KS (99313)
Zmiany w modelu zarządzania zasobami leśnymi zapoczątkowane zostały w Europie pod koniec ubiegłego wieku. Ze względu na dostatek czynników...
Rekomendacja
Cedewu Optymalizacja systemów i procesów logistycznych. tom 28
Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjonowania...
Rekomendacja
Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe Wolters kluwer
W publikacji szczegółowo zaprezentowano problematykę prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, wyróżniając problemy pojawiające się w...
Rekomendacja
Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe
Do sklepu Szczegóły

Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe

53,94 zł
Współczesne ubezpieczenia stanowią mechanizm finansowania skutków ryzyka, którego funkcjonowanie oparte jest na określonych rozwiązaniach...
Rekomendacja
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. rozdział 3. istota i ocena ryzyka strategicznego
Jednym z najszczególniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na markę jest tzw. Ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości, kontrola wewnętrzna i audyt w towarzystwach funduszy inwestycyjnych,077KS (1625506)
Rynek instytucji finansowych w ostatnich kilkunastu latach w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Do instytucji finansowych zalicza...
Rekomendacja
Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych,077KS (180136)
Autor podjął się tematu nad wyraz aktualnego i o wielkim ergonomicznym znaczeniu. Ocena kondycji finansowej dokonywana jest równocześnie...
Rekomendacja
O jakości życia na początku XXI wieku
Do sklepu Szczegóły

O jakości życia na początku XXI wieku

29,45 zł
Pisząc o jakości życia, a więc o efektach decyzji jednostek, nie sposób pominąć aspektów pozamaterialnych, które oddziałują na kształtowanie...
Rekomendacja
Wyższa szkoła bankowa- gdańsk Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. tom 7
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku posiada opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw....
Rekomendacja
Cedewu Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. tom 9
Jak wskazują pierwsze prognozy, rok 2010 był pierwszym okresem wzrostu gospodarczego po trzech skomplikowanych latach kryzysu. Pomimo że...
Rekomendacja
Prognozowanie i symulacje w ekonomii i zarządzaniu,106KS (7639376)
Książka niniejsza podsumowuje doświadczenia Autora zebrane podczas badań empirycznych oraz w trakcie wieloletnich cykli wykładów poświęconych...
Rekomendacja
Działalność innowacyjna małych przedsiębiorstw w polsce
Rywalizacja gospodarcza w skali globalnej wymusza na krajach, regionach i przedsiębiorcach poszukiwania nowych źródeł przewagi konkurencyjnej....