Podręcznik do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji artykułu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów.
Każdy rozdział zakończony jest case'ami i ćwiczeniami {pomocn|przydatn)ymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
Książka napisana pod redakcją Krzysztofa Fonfary. Autorami poszczególnych rozdziałów są pracownicy Katedry Marketingu Międzynarodowego z UE w Poznaniu, a także praktycy biznesu. Pracownicy zaangażowani w tworzenie książki prowadzą kilka specjalności i kursów na studiach podyplomowych na UEP, a także we Wrocławiu, na WSB i innych prywatnych uczelniach.
Tytuł Marketing międzynarodowy współczesne trendy i praktyka Autor Opracowanie Zbiorowe Wydawnictwo PWN EAN 9788301179816 ISBN 9788301179816 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing Liczba stron 240 Format 16.5x23.8x1.2 cm Rok wydania 2014 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.362 kg