Zdjęcia One press / helion Pozyskaj klientów premium

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Pozyskaj klientów premium (One Press / Helion)

Do kupienia w: Sklep Empik Marka: One Press / Helion
63,00 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Jesteś gotów, żeby rozpocząć współpracę z klientami premium? Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną poprzez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i...

Prezentowany w naszejporownywarce towar One press / helion Pozyskaj klientów premium jest dostępny w Empik w niezwykle atrakcyjnej cenie 63,00 zł. Promocja ta stanowi efekt zbiorczego porównania wielu hurtowni i sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788328348790

Autor

Justyna fabijańczyk

Sprawdź promocyjne oferty na One press / helion Pozyskaj klientów premium

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na One press / helion Pozyskaj klientów premium jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

One press / helion Pozyskaj klientów premium (sklep Empik)

63,00 zł
Sklep Empik
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o cenach i dostępności produktu wykorzystane w zestawieniu synchronizowane są w zasadzie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Jesteś gotów, by rozpocząć współpracę z klientami premium?

Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną przez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i online.

Biorąc do rąk tę książkę, zrobiłeś już pierwszy krok do tego, żeby Twoja sprzedaż przestała być czymś nieprzystępnym i stała się naturalna. Ten poradnik podpowie Ci, jak znaleźć udoskonalonych klientów, nawiązać z nimi stałą współpracę i sprawić, by polecali Cię innym.

Sięgnij po strategię rozszerzę sprzedaż!

Czekałeś na niego od lat - oto gotowy, sprawdzony sposób nawiązywania relacji z klientami premium. Znajomość strategii rozszerzę sprzedaż pozwoli Ci wybudować optymalnej klasy firmę osobistą i wykreować wizerunek online. Dzięki opanowaniu tajników tej strategii wynajdziesz marki, do których powinieneś dotrzeć ze swoją ofertą, i przygotujesz swoją prezentację tak, aby była postępowa i interesująca dla klientów z najwyższej półki, tym samym Twoje usługi staną się najistotniej pożądanymi na rynku. Rozumiejąc potrzeby przyszłych biznesowych partnerów, będziesz w stanie dotrzeć do osób decyzyjnych w firmach polskich, a także zagranicznych i przekonać je do tego, żeby wybrały właśnie Twoje usługi - za najwyższą możliwą cenę.

Pracując z tym podręcznikiem, poznasz sekrety najnowszych technik sprzedaży: technologię Mostu Sprzedażowego oraz technikę Pomocnej dłoni, dzięki którym pokaźnie zwiększysz swoje szanse na to, że potencjalny klient premium stanie się Twoim stałym klientem. Ponadto podpowiemy Ci, jak zwiększyć własny dochód dzięki źródłom pasywnym.

Multimedialna forma przewodnika

Zeskanuj kody QR umieszczone na marginesach książki, by zobaczyć uzupełniające materiały i pliki, a także pobrać ćwiczenia, które pomogą Ci utrwalić wiedzę

Ten wyjątkowy przewodnik to inwestycja na całe życie, inwestycja, która każdego miesiąca będzie zasilać Twoje konto!



Recenzje

Ilekroć czytam tego typu książki z zamiarem napisania o nich na blogu, zawsze zadaję sobie pytanie: czy dużo bym z tej książki wyniosła, gdybym była na początku swej działalności freelancera? Z książki Justyny Fabijańczyk bez wątpienia wynieść można całkiem niemało. We wstępie do książki czytamy: „Jeśli jesteś freelancerem, na przykład copywriterem, grafikiem, web developerem czy wirtualną asystentką, ten przewodnik pomoże Ci pracować z ulepszonymi klientami za wyższe stawki, utrzymać stałość wysokiej jakości zleceń, zrozumieć, czego oczekują , a także jak z nimi współpracować na prawidłowych dla Ciebie zasadach". Brzmi nieźle, więc zajrzyjmy do treści książki. W „Pozyskaj klientów premium" znajdziesz m.in.: - rozdział o projektowaniu swych usług, a tu trochę teorii, ale też wskazówki, jak wybrać swoją specjalizację jako usługodawca i dlaczego warto to robić. - rozdział zatytułowany „Twój strategiczny klient„, w którym przeczytasz m.in. O metodach pozyskiwania klientów. Dla początkującego to szeroka dawka wiedzy, lecz dla kogoś, kto już jakiś czas zdobywa samodzielnie klientów, to raczej powtórzenie i zebranie czegoś, co już wie. Dla mnie w tym rozdziale bardziej widoczne jest coś innego: klasyfikacja klientów. Justyna dzieli wszelkich klientów na: firmy lokalne i niewiele znaczące przedsiębiorstwa, przeciętne i pokaźne marki, korporacje, organizacje rodzaju NGO, klientów jednostkowych. Wyraźnie także zaznacza, że sposób poszukiwania klientów różni się w zależności od tego, do której z tych grup zamierzasz dotrzeć, a to z kolei zależy m.in. Od Twojego doświadczenia i umiejętności. Trudno starać się o zlecenia od dużych firm czy korporacji, gdy dopiero zaczynasz albo masz małe doświadczenie. A z drugiej strony – trudno oczekiwać,obszernych klientów odnajdziemy na portalach ze zleceniami. A więc najpierw warto przyjrzeć się sobie, swym umiejętnościom i doświadczeniu, potem zdecydować, która grupa klientów jest w naszym zasięgu, a dopiero potem wybrać odpowiedni sposób poszukiwania takich klientów. To wyjątkowo cenna lekcja. - kolejne rozdziały dotyczą budowania producenta i technik skutecznej sprzedaży. To tu wynajdziesz m.in. Szczegółowe wskazówki, dotyczące tego, jak uzupełnić swój profil na LinkedIn i jak pozyskiwać klientów, wykorzystując ten serwis społecznościowych. Są tu też omówione techniki sprzedaży – widać, iż autorka (czego zresztą nie kryje we wstępie do książki), ma doświadczenie w sprzedaży usług, bo wskazówki są mocne, z przykładami i dopasowane do potrzeb freelancerów. Kto zdaniem skorzysta najwięcej na przeczytaniu tej książki? Książka „Pozyskaj klientów premium" niewątpliwie przyda się początkującym freelancerom, bo dzięki niej będą mogli poukładać sobie mnóstwo w głowie, jeśli chodzi o samo obmyślenie swojej usługi i wytypowanie klientów, do których chcieliby dotrzeć ze swoją ofertą. Nie wiem czy przyda im się to, co Justyna pisze o technikach sprzedażowych, bo mam wrażenie,dużo wskazówek z książki jest do użycia podczas bezpośrednich spotkań z klientami, a nie podczas mailowej komunikacji. Jeśli jesteś freelancerem, który komunikuje się z zasady mailowo z klientami, może być Ci trudno stosować się do wszelkich wskazówek z tego poradnika. Myślę też, że ta książka, choć chyba nie takie było jej przeznaczenie, może pomóc także w pracy początkującym handlowcom. Oczywiście są na rynku bardziej szczegółowe poradniki, dotyczące sprzedaży, technik, tego, jak zamykać sprzedaż itp., lecz te, które czytałam, nie podchodzą do problemu całościowo, a jedynie mówią o tym, jak zachować się na spotkaniu z klientem. A spotkanie to jedynie jeden z etapów pozyskiwania klienta. Jak mówi Justyna w swej książce (i co wyróżnia wielokrotnie) nowoczesna sprzedaż to budowanie relacji z klientem. Teraz nie starczy wejść na spotkanie, powiedzieć kilka słów wstępu i przejść do sprzedaży. Dzisiaj trzeba wcześniej poznać klienta, dać mu się polubić, nawiązać z nim więź. Widzę potwierdzenie tego także u siebie – coraz częściej kupuję od osób i firm, z którymi łączy mnie jakaś relacja, a coraz rzadziej kupuję coś wtedy, gdy ktoś mi to po prostu zaoferuje, a nie znałam go wcześniej. Innowacyjna sprzedaż to także poznanie klienta, a także wiedza o tym, w jaki sposób kupują zróżnicowane grupy klientów, co jest dla nich ważne (np. Inaczej kupują kobiety, inaczej mężczyźni). Te informacje także znalazły się w książce „Pozyskaj klientów premium". Czy freelancer z wieloletnim stażem wyszuka tu coś dla siebie? Pewnie tak, bo choć mnóstwo rozdziałów będzie powtórzeniem tego, co już pewnie wiesz, to czasem jeden akapit, jeden niedługi rozdział podsuwa jakiś pomysł, jakąś wskazówkę, która pozwala coś usprawnić choćby specjalistom z obszernym doświadczeniem.

Biznesowe Info (2019-02-20)


Spis treści

Wstęp 11

Dla kogo jest ten przewodnik 13
O autorze 13
Jak korzystać z tego przewodnika 16
Rozdział 1. Zaprojektuj swoją usługę 19

Czym są usługi? 19
Usługi świadczone przez internet 22
Zawody, które przenoszą się do internetu 24
Formy świadczenia usług online 25
Łączenie zróżnicowanych modeli biznesowych ze sobą 28
Czym jest sprzedaż? 29
Model freelancingowy vs. Model agencyjny 31
Komu możesz oferować usługi freelancingowe i jak je rozliczać? 36
Jakie usługi będą się sprzedawać w przyszłości 39
Dwie bezprecedensowe tendencje na rynku usług 43
Specjalizacja - obierz za cel wysokie stawki 47
Korzyści płynące ze specjalizacji 50
Jak wybrać dochodową specjalizację 52
Specjalizacja, czyli zyskujesz podwójnie 55
A co jeśli nie masz specjalizacji? 60
Rozdział 2. Twój strategiczny klient 65

Twoi strategiczni klienci - gdzie są i jak poznać ich potrzeby 65
zapotrzebowania firm lokalnych, mikro- i minimalnych przedsiębiorstw 67
przeciętnych i znacznych przedsiębiorstw 68
potrzeby korporacji 69
potrzeby NGO 70
zapotrzebowania klientów indywidualnych 72
Badanie potrzeb klienta, czyli typy klientów i ich potrzeby 72
Trójkąt sprzedażowy. Wyceń swoją pracę na najwyższe stawki 80
Jak wycenić pracę przy pomocy trójkąta sprzedażowego 81
Jak klient będzie oceniał Twój poziom umiejętności 82
wartość w trójkącie sprzedażowym 83
Metody pozyskiwania klientów 86
Tworzenie listy firm i bazy klientów 87
Stworzenie listy firm docelowych 87
Określenie nazw stanowisk osób decyzyjnych 88
Lista firm a baza klientów 92
Pozyskiwanie klientów na LinkedIn 94
Pozyskiwanie klientów na grupach na Facebooku 97
Pozyskiwanie klientów poprzez polecenia 100
Pozyskiwanie klientów dzięki współpracy z wirtualnym partnerem 102
Gdzie jeszcze są Twoi klienci? 103
Jak niejednokrotnie pracować z bazą klientów? 105
Psychologia sprzedaży - czyli czy kupiłbyś to, co oferujesz? 106
Od kogo konsumenci kupują, czyli budowanie zaufania 107
Argument podobieństwa i społeczny dowód adekwatności 108
Kompetencja i sympatia 110
Pewność siebie 112
Uwaga i zainteresowanie w starym i nowym procesie sprzedaży 115
piękność usługi 117
Zaufanie 117
Cztery typy klientów i jak się z nimi komunikować 119
Skuteczna komunikacja - czyli jak się komunikować,kreować prawidłowe relacje 122
Stary a nowy model sprzedaży 123
Podstawy komunikacji z klientem 126
warianty pytań 128
Skuteczna komunikacja z klientem 136
Komunikacja mailowa 141
Komunikacja telefoniczna 144
Sytuacje skomplikowane w komunikacji 147
Rozdział 3. Ty jako marka 151

Twoja marka osobista 151
Czym jest producent osobista? 152
Sześć fundamentalnych cech silnej firmy osobistej 154
Stwórz swoją markę 159
Ty online - komponenty Twojego wizerunku i niezbędne narzędzia 167
Na czym się skupić, formując swoją stronę internetową 168
Rekomendacje i polecenia 170
Komunikacja mailowa 173
Lista mailingowa 178
Grupy na Facebooku 179
Profil na Facebooku 180
Fanpage na Facebooku 181
Transmisje Facebook Live 181
Facebook Live w grupach na Facebooku 182
Oferta i zestawy cenowe 182
Wzór umowy 183
gratisowy prezent 184
Blog - kiedy warto go założyć 185
LinkedIn Mastery: jak dotrzeć do klientów premium z polski i zagranicy i dać się im znaleźć za darmo i praktycznie bez wysiłku 188
Czym jest LinkedIn 188
Czym LinkedIn różni się od Facebooka? 189
Fundamentalne zasady obecności na LinkedIn 189
Rezultaty na LinkedIn 195
Kluczowe czynniki sukcesu na LinkedIn 196
Jak znaleźć klientów premium na LinkedIn 197
Jak komunikować się z klientami na LinkedIn 199
Program do mailingu i darmowy podarek 203
Rozdział 4. Techniki efektywnej sprzedaży 205

Ścieżka sprzedaży. Dziewięć kroków do współpracy z klientami premium 206
Namierz klienta 207
Przygotuj się do rozmowy 208
Reaguj na czas 208
Daj się polubić 210
Odkryj potrzeby 212
Przedstaw usługę 213
Rozwiej obawy 213
Zamknij sprzedaż 218
Follow-up 220
technologia mostu sprzedażowego 223
Z jakich części składa się most sprzedażowy? 224
Most sprzedażowy w praktyce: case study 230
Jak przeprowadzić klienta poprzez most sprzedażowy? 233
Metoda, która sprawi, że 74% potencjalnych klientów kupi Twoją usługę i poleci Cię innym 235
Automatyzacja pozyskiwania klientów 239
Na czym polega automatyzacja pozyskiwania klientów 239
Jakie procesy i czynności można zautomatyzować? 241
Wdrożenie automatyzacji sprzedaży w Twojej działalności 242
Bonus: dobra umowa - omówienie rodzajów umów i wzory umów 243
Nie musisz być prawnikiem, by stworzyć dobrą umowę 244
za każdym razem czytaj umowę 244
Jakie zapisy zawrzeć w umowie? 246
dostawa umowy i od kiedy umowa jest ważna 255
Jak przedstawić klientowi umowę, aby ją podpisał 256
Jakich zapisów w umowie unikać? 257
warianty umów 258
Wezwanie do zapłaty 260
Zakończenie 263

Parametry

ISBN

9788328348790

Autor

Justyna fabijańczyk

Wydawnictwo

One press / helion

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

One Press / Helion

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Wiesława I.
Wiesława I.
23.11.2024
Wysłana recenzja / opinia pomoże innym użytkownikom
Jeśli skorzystać z prezentowanego One press / helion Pozyskaj klientów premium podziel się z użytkownikami opinią lub recenzją. Podaj jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy jesteś zadowolony, a także czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie na dobrym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
One Press / Helion Reguła 80/20 zasada, która odmienia świat One press / helion
Vilfredo Pareto nie sformułował zasady 80/20, choć był świadom zjawiska "kluczowych nielicznych". Od dawna wiemy, iż do większości skutków,...
Rekomendacja
One press / helion One press / helion Feedback czyli informacja zwrotna
Przewiduj efekty danych zwrotnej Stwórz w zespole atmosferę otwartości Stosuj konstruktywną krytykę Wsłuchaj się w dane zwrotne płynące...
Rekomendacja
One Press / Helion E-konsument w europie - komparatywna analiza zach. One press / helion
Kraje Europy rozwijają się w rozmaitym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych,...
Rekomendacja
One Press / Helion Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
Do sklepu Szczegóły

Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu

25,99 zł
Copywriterem być każdy może. Ty też! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Na ogół są to treści reklamowe,...
Rekomendacja
One press / helion Biblia copywritingu w.2 poszerzone, dodruk, 44CD-29723
Na początku było słowo budujesz treści na strony WWW albo teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych...
Rekomendacja
One Press / Helion Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce sprzedaży w.2 One press / helion
"Tom Hopkins przeważnie motywuje... I robi to efektywnie... To jedna z najmocniej funkcjonalnych książek poświęconych sprzedaży." "Small...
Rekomendacja
One press / helion Tajniki skutecznych dotcomów, 70EC-63724
Do sklepu Szczegóły

Tajniki skutecznych dotcomów, 70EC-63724

48,99 zł
Tajniki produktywnych dotcomów. Jak rozwijać producenta w internecieDziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi...
Rekomendacja
One Press / Helion One press / helion Analiza danych w biznesie
Do sklepu Szczegóły

One press / helion Analiza danych w biznesie

46,99 zł
wyciągaj trafne wnioski! Posiadanie zbiorów danych to połowa sukcesu. Druga połowa to umiejętność ich efektywnej analizy i wyciągania wniosków!...
Rekomendacja
One Press / Helion Internet a prawo - jak się nie potknąć?
Do sklepu Szczegóły

Internet a prawo - jak się nie potknąć?

29,99 zł
Jak nie wywalić się o paragraf. Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy...
Rekomendacja
One press / helion One press / helion Budowanie zaangażowania w zespołach
Psychologia w służbie Twojego biznesuJedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane...
Rekomendacja
One Press / Helion One press / helion Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników
Od kandydata na pracownika do wydajnego członka zespołu. Ludzie to najważniejszy, lecz i najmniej przewidywalny "zasób" producenta. Bo choć...
One Press / Helion Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
Do sklepu Szczegóły

Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu

39,90 zł
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

1 100,85 zł
designowy regał o nieregularnych półkach nadzwyczajnie uzupełni postępowe biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
Rekomendacja
Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem
Do sklepu Szczegóły

Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem

34,95 zł
W książce są szczegółowo omówione następujące zagadnienia: Wliczanie przeróżnych aktywności do czasu pracyCzas pracy a delegacje, szkolenia,...
Rekomendacja
Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej Wsip
Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane...
Rekomendacja
Zarządzanie finansami organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania. rynek – ryzyko – procedury Motylska-kuźma anna
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Dobór stosownego...
Rekomendacja
Strategie i praktyki sprawnego działania
Do sklepu Szczegóły

Strategie i praktyki sprawnego działania

99,00 zł
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji pozostała poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część...
Rekomendacja
Felberg Public relations w praktyce
Do sklepu Szczegóły

Felberg Public relations w praktyce

24,50 zł
Książka F.P.Seitela prawidłowo przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych...
Rekomendacja
Kapitał społeczny
Do sklepu Szczegóły

Kapitał społeczny

46,78 zł
Ostatnie lata przyniosły wielkie zainteresowanie motywem kapitału ludzkiego i społecznego. Jest to ze wszech miar pozytywna tendencja, która...
Rekomendacja
KASJER, KRWOEKKR-7382
Do sklepu Szczegóły

KASJER, KRWOEKKR-7382

18,90 zł
Książka dedykowana jest dla osób, które są zainteresowane podjęciem pracy w charakterze kasjera. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci...
Rekomendacja
Podstawy przedsiębiorczości w pytaniach i odpowiedziach
Podręcznik mieści 50 kluczowych pytań w kolejności logicznej odpowiadającej programowi nauczania przedmiotu autorstwa Romana Sobieckiego...
Rekomendacja
Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą). Nieoczywiste
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach...
Rekomendacja
Regał sortujący PRIMO WOOD, 800 x 420 x 1434 mm, 36 przegród, orzech
produkowane z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, zaopatrzone w listwy przyblatowepotężne półki, odległość między półkami 350 mm,...
Rekomendacja
Rozwój gospodarczy miast portowych pruskich... w.2 Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Opracowanie pod względem chronologicznym obejmuje okres od 1808 r. Do wybuchu I wojnyświatowej. Powszechnie w historiografii przyjmuje się,...