Zdjęcia One press / helion Pozyskaj klientów premium

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Pozyskaj klientów premium (One Press / Helion)

Do kupienia w: Sklep Empik Marka: One Press / Helion
44,99 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Jesteś gotów, żeby rozpocząć współpracę z klientami premium? Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną poprzez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i...

Prezentowany w naszejporownywarce towar One press / helion Pozyskaj klientów premium jest dostępny w Empik w niezwykle atrakcyjnej cenie 44,99 zł. Promocja ta stanowi efekt zbiorczego porównania wielu hurtowni i sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788328348790

Autor

Justyna fabijańczyk

Sprawdź promocyjne oferty na One press / helion Pozyskaj klientów premium

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na One press / helion Pozyskaj klientów premium jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

One press / helion Pozyskaj klientów premium (sklep Empik)

44,99 zł
Sklep Empik
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o cenach i dostępności produktu wykorzystane w zestawieniu synchronizowane są w zasadzie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Jesteś gotów, by rozpocząć współpracę z klientami premium?

Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną przez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i online.

Biorąc do rąk tę książkę, zrobiłeś już pierwszy krok do tego, żeby Twoja sprzedaż przestała być czymś nieprzystępnym i stała się naturalna. Ten poradnik podpowie Ci, jak znaleźć udoskonalonych klientów, nawiązać z nimi stałą współpracę i sprawić, by polecali Cię innym.

Sięgnij po strategię rozszerzę sprzedaż!

Czekałeś na niego od lat - oto gotowy, sprawdzony sposób nawiązywania relacji z klientami premium. Znajomość strategii rozszerzę sprzedaż pozwoli Ci wybudować optymalnej klasy firmę osobistą i wykreować wizerunek online. Dzięki opanowaniu tajników tej strategii wynajdziesz marki, do których powinieneś dotrzeć ze swoją ofertą, i przygotujesz swoją prezentację tak, aby była postępowa i interesująca dla klientów z najwyższej półki, tym samym Twoje usługi staną się najistotniej pożądanymi na rynku. Rozumiejąc potrzeby przyszłych biznesowych partnerów, będziesz w stanie dotrzeć do osób decyzyjnych w firmach polskich, a także zagranicznych i przekonać je do tego, żeby wybrały właśnie Twoje usługi - za najwyższą możliwą cenę.

Pracując z tym podręcznikiem, poznasz sekrety najnowszych technik sprzedaży: technologię Mostu Sprzedażowego oraz technikę Pomocnej dłoni, dzięki którym pokaźnie zwiększysz swoje szanse na to, że potencjalny klient premium stanie się Twoim stałym klientem. Ponadto podpowiemy Ci, jak zwiększyć własny dochód dzięki źródłom pasywnym.

Multimedialna forma przewodnika

Zeskanuj kody QR umieszczone na marginesach książki, by zobaczyć uzupełniające materiały i pliki, a także pobrać ćwiczenia, które pomogą Ci utrwalić wiedzę

Ten wyjątkowy przewodnik to inwestycja na całe życie, inwestycja, która każdego miesiąca będzie zasilać Twoje konto!



Recenzje

Ilekroć czytam tego typu książki z zamiarem napisania o nich na blogu, zawsze zadaję sobie pytanie: czy dużo bym z tej książki wyniosła, gdybym była na początku swej działalności freelancera? Z książki Justyny Fabijańczyk bez wątpienia wynieść można całkiem niemało. We wstępie do książki czytamy: „Jeśli jesteś freelancerem, na przykład copywriterem, grafikiem, web developerem czy wirtualną asystentką, ten przewodnik pomoże Ci pracować z ulepszonymi klientami za wyższe stawki, utrzymać stałość wysokiej jakości zleceń, zrozumieć, czego oczekują , a także jak z nimi współpracować na prawidłowych dla Ciebie zasadach". Brzmi nieźle, więc zajrzyjmy do treści książki. W „Pozyskaj klientów premium" znajdziesz m.in.: - rozdział o projektowaniu swych usług, a tu trochę teorii, ale też wskazówki, jak wybrać swoją specjalizację jako usługodawca i dlaczego warto to robić. - rozdział zatytułowany „Twój strategiczny klient„, w którym przeczytasz m.in. O metodach pozyskiwania klientów. Dla początkującego to szeroka dawka wiedzy, lecz dla kogoś, kto już jakiś czas zdobywa samodzielnie klientów, to raczej powtórzenie i zebranie czegoś, co już wie. Dla mnie w tym rozdziale bardziej widoczne jest coś innego: klasyfikacja klientów. Justyna dzieli wszelkich klientów na: firmy lokalne i niewiele znaczące przedsiębiorstwa, przeciętne i pokaźne marki, korporacje, organizacje rodzaju NGO, klientów jednostkowych. Wyraźnie także zaznacza, że sposób poszukiwania klientów różni się w zależności od tego, do której z tych grup zamierzasz dotrzeć, a to z kolei zależy m.in. Od Twojego doświadczenia i umiejętności. Trudno starać się o zlecenia od dużych firm czy korporacji, gdy dopiero zaczynasz albo masz małe doświadczenie. A z drugiej strony – trudno oczekiwać,obszernych klientów odnajdziemy na portalach ze zleceniami. A więc najpierw warto przyjrzeć się sobie, swym umiejętnościom i doświadczeniu, potem zdecydować, która grupa klientów jest w naszym zasięgu, a dopiero potem wybrać odpowiedni sposób poszukiwania takich klientów. To wyjątkowo cenna lekcja. - kolejne rozdziały dotyczą budowania producenta i technik skutecznej sprzedaży. To tu wynajdziesz m.in. Szczegółowe wskazówki, dotyczące tego, jak uzupełnić swój profil na LinkedIn i jak pozyskiwać klientów, wykorzystując ten serwis społecznościowych. Są tu też omówione techniki sprzedaży – widać, iż autorka (czego zresztą nie kryje we wstępie do książki), ma doświadczenie w sprzedaży usług, bo wskazówki są mocne, z przykładami i dopasowane do potrzeb freelancerów. Kto zdaniem skorzysta najwięcej na przeczytaniu tej książki? Książka „Pozyskaj klientów premium" niewątpliwie przyda się początkującym freelancerom, bo dzięki niej będą mogli poukładać sobie mnóstwo w głowie, jeśli chodzi o samo obmyślenie swojej usługi i wytypowanie klientów, do których chcieliby dotrzeć ze swoją ofertą. Nie wiem czy przyda im się to, co Justyna pisze o technikach sprzedażowych, bo mam wrażenie,dużo wskazówek z książki jest do użycia podczas bezpośrednich spotkań z klientami, a nie podczas mailowej komunikacji. Jeśli jesteś freelancerem, który komunikuje się z zasady mailowo z klientami, może być Ci trudno stosować się do wszelkich wskazówek z tego poradnika. Myślę też, że ta książka, choć chyba nie takie było jej przeznaczenie, może pomóc także w pracy początkującym handlowcom. Oczywiście są na rynku bardziej szczegółowe poradniki, dotyczące sprzedaży, technik, tego, jak zamykać sprzedaż itp., lecz te, które czytałam, nie podchodzą do problemu całościowo, a jedynie mówią o tym, jak zachować się na spotkaniu z klientem. A spotkanie to jedynie jeden z etapów pozyskiwania klienta. Jak mówi Justyna w swej książce (i co wyróżnia wielokrotnie) nowoczesna sprzedaż to budowanie relacji z klientem. Teraz nie starczy wejść na spotkanie, powiedzieć kilka słów wstępu i przejść do sprzedaży. Dzisiaj trzeba wcześniej poznać klienta, dać mu się polubić, nawiązać z nim więź. Widzę potwierdzenie tego także u siebie – coraz częściej kupuję od osób i firm, z którymi łączy mnie jakaś relacja, a coraz rzadziej kupuję coś wtedy, gdy ktoś mi to po prostu zaoferuje, a nie znałam go wcześniej. Innowacyjna sprzedaż to także poznanie klienta, a także wiedza o tym, w jaki sposób kupują zróżnicowane grupy klientów, co jest dla nich ważne (np. Inaczej kupują kobiety, inaczej mężczyźni). Te informacje także znalazły się w książce „Pozyskaj klientów premium". Czy freelancer z wieloletnim stażem wyszuka tu coś dla siebie? Pewnie tak, bo choć mnóstwo rozdziałów będzie powtórzeniem tego, co już pewnie wiesz, to czasem jeden akapit, jeden niedługi rozdział podsuwa jakiś pomysł, jakąś wskazówkę, która pozwala coś usprawnić choćby specjalistom z obszernym doświadczeniem.

Biznesowe Info (2019-02-20)


Spis treści

Wstęp 11

Dla kogo jest ten przewodnik 13
O autorze 13
Jak korzystać z tego przewodnika 16
Rozdział 1. Zaprojektuj swoją usługę 19

Czym są usługi? 19
Usługi świadczone przez internet 22
Zawody, które przenoszą się do internetu 24
Formy świadczenia usług online 25
Łączenie zróżnicowanych modeli biznesowych ze sobą 28
Czym jest sprzedaż? 29
Model freelancingowy vs. Model agencyjny 31
Komu możesz oferować usługi freelancingowe i jak je rozliczać? 36
Jakie usługi będą się sprzedawać w przyszłości 39
Dwie bezprecedensowe tendencje na rynku usług 43
Specjalizacja - obierz za cel wysokie stawki 47
Korzyści płynące ze specjalizacji 50
Jak wybrać dochodową specjalizację 52
Specjalizacja, czyli zyskujesz podwójnie 55
A co jeśli nie masz specjalizacji? 60
Rozdział 2. Twój strategiczny klient 65

Twoi strategiczni klienci - gdzie są i jak poznać ich potrzeby 65
zapotrzebowania firm lokalnych, mikro- i minimalnych przedsiębiorstw 67
przeciętnych i znacznych przedsiębiorstw 68
potrzeby korporacji 69
potrzeby NGO 70
zapotrzebowania klientów indywidualnych 72
Badanie potrzeb klienta, czyli typy klientów i ich potrzeby 72
Trójkąt sprzedażowy. Wyceń swoją pracę na najwyższe stawki 80
Jak wycenić pracę przy pomocy trójkąta sprzedażowego 81
Jak klient będzie oceniał Twój poziom umiejętności 82
wartość w trójkącie sprzedażowym 83
Metody pozyskiwania klientów 86
Tworzenie listy firm i bazy klientów 87
Stworzenie listy firm docelowych 87
Określenie nazw stanowisk osób decyzyjnych 88
Lista firm a baza klientów 92
Pozyskiwanie klientów na LinkedIn 94
Pozyskiwanie klientów na grupach na Facebooku 97
Pozyskiwanie klientów poprzez polecenia 100
Pozyskiwanie klientów dzięki współpracy z wirtualnym partnerem 102
Gdzie jeszcze są Twoi klienci? 103
Jak niejednokrotnie pracować z bazą klientów? 105
Psychologia sprzedaży - czyli czy kupiłbyś to, co oferujesz? 106
Od kogo konsumenci kupują, czyli budowanie zaufania 107
Argument podobieństwa i społeczny dowód adekwatności 108
Kompetencja i sympatia 110
Pewność siebie 112
Uwaga i zainteresowanie w starym i nowym procesie sprzedaży 115
piękność usługi 117
Zaufanie 117
Cztery typy klientów i jak się z nimi komunikować 119
Skuteczna komunikacja - czyli jak się komunikować,kreować prawidłowe relacje 122
Stary a nowy model sprzedaży 123
Podstawy komunikacji z klientem 126
warianty pytań 128
Skuteczna komunikacja z klientem 136
Komunikacja mailowa 141
Komunikacja telefoniczna 144
Sytuacje skomplikowane w komunikacji 147
Rozdział 3. Ty jako marka 151

Twoja marka osobista 151
Czym jest producent osobista? 152
Sześć fundamentalnych cech silnej firmy osobistej 154
Stwórz swoją markę 159
Ty online - komponenty Twojego wizerunku i niezbędne narzędzia 167
Na czym się skupić, formując swoją stronę internetową 168
Rekomendacje i polecenia 170
Komunikacja mailowa 173
Lista mailingowa 178
Grupy na Facebooku 179
Profil na Facebooku 180
Fanpage na Facebooku 181
Transmisje Facebook Live 181
Facebook Live w grupach na Facebooku 182
Oferta i zestawy cenowe 182
Wzór umowy 183
gratisowy prezent 184
Blog - kiedy warto go założyć 185
LinkedIn Mastery: jak dotrzeć do klientów premium z polski i zagranicy i dać się im znaleźć za darmo i praktycznie bez wysiłku 188
Czym jest LinkedIn 188
Czym LinkedIn różni się od Facebooka? 189
Fundamentalne zasady obecności na LinkedIn 189
Rezultaty na LinkedIn 195
Kluczowe czynniki sukcesu na LinkedIn 196
Jak znaleźć klientów premium na LinkedIn 197
Jak komunikować się z klientami na LinkedIn 199
Program do mailingu i darmowy podarek 203
Rozdział 4. Techniki efektywnej sprzedaży 205

Ścieżka sprzedaży. Dziewięć kroków do współpracy z klientami premium 206
Namierz klienta 207
Przygotuj się do rozmowy 208
Reaguj na czas 208
Daj się polubić 210
Odkryj potrzeby 212
Przedstaw usługę 213
Rozwiej obawy 213
Zamknij sprzedaż 218
Follow-up 220
technologia mostu sprzedażowego 223
Z jakich części składa się most sprzedażowy? 224
Most sprzedażowy w praktyce: case study 230
Jak przeprowadzić klienta poprzez most sprzedażowy? 233
Metoda, która sprawi, że 74% potencjalnych klientów kupi Twoją usługę i poleci Cię innym 235
Automatyzacja pozyskiwania klientów 239
Na czym polega automatyzacja pozyskiwania klientów 239
Jakie procesy i czynności można zautomatyzować? 241
Wdrożenie automatyzacji sprzedaży w Twojej działalności 242
Bonus: dobra umowa - omówienie rodzajów umów i wzory umów 243
Nie musisz być prawnikiem, by stworzyć dobrą umowę 244
za każdym razem czytaj umowę 244
Jakie zapisy zawrzeć w umowie? 246
dostawa umowy i od kiedy umowa jest ważna 255
Jak przedstawić klientowi umowę, aby ją podpisał 256
Jakich zapisów w umowie unikać? 257
warianty umów 258
Wezwanie do zapłaty 260
Zakończenie 263

Parametry

ISBN

9788328348790

Autor

Justyna fabijańczyk

Wydawnictwo

One press / helion

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

One Press / Helion

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Wiesława I.
Wiesława I.
01.06.2024
Wysłana recenzja / opinia pomoże innym użytkownikom
Jeśli skorzystać z prezentowanego One press / helion Pozyskaj klientów premium podziel się z użytkownikami opinią lub recenzją. Podaj jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy jesteś zadowolony, a także czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie na dobrym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
One Press / Helion Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie + 40 inspirujących ćwiczeń
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! akcentuje ciebie i twoje usługi, a także sprawia, że twoja producent staje...
Rekomendacja
One press / helion One press / helion Feedback czyli informacja zwrotna
Przewiduj efekty danych zwrotnej Stwórz w zespole atmosferę otwartości Stosuj konstruktywną krytykę Wsłuchaj się w dane zwrotne płynące...
Rekomendacja
One Press / Helion Reguła 80/20 zasada, która odmienia świat One press / helion
Vilfredo Pareto nie sformułował zasady 80/20, choć był świadom zjawiska "kluczowych nielicznych". Od dawna wiemy, iż do większości skutków,...
Rekomendacja
One press / helion AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki
Do sklepu Szczegóły

AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki

42,28 zł
Wykorzystaj potencjał sztucznej inteligencji w Twojej firmie Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) zagościło w naszym słowniku już...
Rekomendacja
One Press / Helion Handlowanie to gra
Do sklepu Szczegóły

Handlowanie to gra

44,99 zł
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami....
Rekomendacja
One Press / Helion E-konsument w europie - komparatywna analiza zach. One press / helion
Kraje Europy rozwijają się w rozmaitym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych,...
Rekomendacja
One press / helion One press / helion Jedyny taki coach. sekretny system przełamywania
korzystny coach może zmienić życie i karierę. Pomaga odkrywać talenty i wskazuje drzwi, za którymi znajduje się droga do sukcesów zawodowych...
Rekomendacja
One Press / Helion Psychologia sprzedaży - droga do sprawczości... One press / helion
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia...
Rekomendacja
One press / helion Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach
Do sklepu Szczegóły

Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach

35,32 zł
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Twórz...
Rekomendacja
One Press / Helion Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
Do sklepu Szczegóły

Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu

25,05 zł
Copywriterem być każdy może. Ty też! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Na ogół są to treści reklamowe,...
Rekomendacja
One press / helion Biblia copywritingu w.2 poszerzone, dodruk, 44CD-29723
Na początku było słowo budujesz treści na strony WWW albo teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych...
Rekomendacja
One Press / Helion One press / helion Pierwsze 90 dni. strategie zapewniające sukces
Prezydent jest oceniany po stu dniach, menedżer -- po dziewięćdziesięciuPrzygotuj się do nowych obowiązkówOceń obiektywnie wyzwania i szanse...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Zasady rachunkowości finansowej Bożena Padurek
Do sklepu Szczegóły

Zasady rachunkowości finansowej Bożena Padurek

51,25 zł
\nZasady rachunkowości finansowej - Bożena Padurek\n
Rekomendacja
Regał biurowy niski długi SOLID, 1800 x 400 x 1075 mm, orzech
detale praktyczne Linia mebli Solid znajduje wykorzystanie na ogół w nowoczesnych wnętrzach, w których wyróżniać się będzie jej proste i...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 740 x 400 x 420 mm, szary/buk
produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 740 x 400 x 420 mm, szary/orzech
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WHITE, 1781 x 800 x 420 mm, biały
Do sklepu Szczegóły

Regał biurowy PRIMO WHITE, 1781 x 800 x 420 mm, biały

1 109,46 zł
wytworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, wiśnia
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
Rekomendacja
Governance. Wybór tekstów klasycznych
Do sklepu Szczegóły

Governance. Wybór tekstów klasycznych

37,01 zł
Świat społeczny bezustannie się zmienia i staje się przy tym coraz bardziej kompleksowy. Coraz trudniej regulować jego funkcjonowanie. Oddziaływanie...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, orzech
tworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 1781 x 400 x 420 mm, szary/buk
produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, buk
Do sklepu Szczegóły

Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, buk

456,33 zł
wyprodukowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk
Do sklepu Szczegóły

Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk

774,90 zł
wytwarzana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
B2b partner Regał cascade, 800x300x1766 mm, brzoza
Do sklepu Szczegóły

B2b partner Regał cascade, 800x300x1766 mm, brzoza

845,01 zł
designowy regał o nieregularnych półkach doskonale uzupełni postępowe biuro i salonjest wyprodukowany z laminowanej płyty wiórowej o grubości...