Na początku było słowo formujesz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem.
Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje pakiet uniwersalnych zasad, a także narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować.
Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła. Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał potrzebną wiedzę w tej książce.
Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz kreować tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee. Dowiedz się, jak: korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać skonstruować uwodzicielski nagłówek napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę wyodrębnić się na tle konkurencji żonglować słowami w mediach społecznościowych Powyższy opis pochodzi od wydawcy.