Zdjęcia brand equity. metody badania siły marek

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Brand equity. metody badania siły marek (Pwn)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Pwn
110,24 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Pojęcie siły producenta (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się dużo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło...

Prezentowany w naszejporownywarce cen produkt brand equity. metody badania siły marek dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w naprawdę świetnej cenie wynoszącej 110,24 zł. Promocja ta jest wynikiem dogłębnego porównania kilkuset sklepów i hurtowni w naszej bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788301223250

Autor

Kubuj dariusz

Sprawdź promocyjne oferty na brand equity. metody badania siły marek

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na brand equity. metody badania siły marek jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

brand equity. metody badania siły marek (sklep TaniaKsiazka.pl)

110,24 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat dostępności i cen użyte w naszym zestawieniu zczytywane są praktycznie bez opóźnień.

Pełny opis produktu

Pojęcie siły producenta (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się sporo propozycji ujęcia tematu z wielu zróżnicowanych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, jednocześnie akademickie jak i komercyjne.

Książka Dariusza Kubuja przeprowadza czytelnika przez ten labirynt pojęciowy, głęboko wnikając w genezę i ewolucję poszczególnych podejść na gruncie psychologii, socjologii, ekonomii, marketingu i zarządzania.

Czytelnicy niewątpliwie docenią szczególnie rzeczowe recenzje najpopularniejszych metod badania marek dostępne na polskim rynku – nigdy dotychczas nie zaprezentowano aż tylu szczegółów tych metodologii i nie poddano ich krytyce naukowej.

Ważnym atutem jest przy tym unikalna wiedza funkcjonalna Autora, co umożliwia omawianie zalet i wad poszczególnych metod z uwzględnieniem doświadczeń zgromadzonych w ciągu trzydziestoletniej pracy w biznesie.

W książce nie zabrakło także ujęcia tematu z punktu widzenia najnowszych osiągnięć psychologii mówiących o roli nieświadomości i wywodzących się z tego nurtu badań neuromarketingowych. Jest to cenne źródło aktualnej wiedzy dla wszystkich praktyków marketingu, którzy zarządzają markami, pracowników firm badawczych, a także osób zajmujących się markami naukowo lub studiujących marketing, biznes i psychologię konsumenta.

Książka odwołuje się do wyjątkowo zaawansowanej i rzetelnej wiedzy z zakresu marketingu (badania cenowe), ekonomii i matematyki (rachunek prawdopodobieństwa), wiedzy o reklamie (jej rola w kontekście budowania marek) oraz postaw i procesów nieświadomych (psychologia).

Ta interdyscyplinarność jest w mojej opinii ogromną zaletą. Choćby osoba prawidłowo znająca się na opisywanym zagadnieniu może się dużo nowego dowiedzieć. Autor odnosi się wyjątkowo krytycznie do wielu podejść do rozumienia i badania marek (obecnych w nauce i praktyce), wykorzystywanych bezrefleksyjnie („bo zawsze się tak robi"), dyskutuje z nimi i argumentuje, dlaczego powinny być inaczej prowadzone.

Prof. Dr hab. Dominika Maison Katedra Psychologii Biznesu i Innowacji Społecznych, Uniwersytet Warszawski To interdyscyplinarne studium fenomenu marki. Po tę pozycję powinien niezbędnie sięgnąć każdy, kto zajmuje się marketingiem oraz wszyscy ci, którzy interesują się światem wokół nas.

producenta bowiem ten świat w obszernym stopniu zdominowały. Einstein powiedział kiedyś, iż zagadnienia naukowe powinny być ukazujene tak prosto, jak to możliwe. Ale nie prościej. Dariusz Kubuj tak właśnie przedstawia zagadnienia producenta.

Nikt w Polsce nie wie o tym temacie więcej niż on. Prof. Dr hab. Dariusz Doliński, kierownik Katedry Psychologii Społecznej, Wydział Psychologii we Wrocławiu, Uniwersytet SWPS Tytuł Brand Equity. Metody badania siły marek Autor Dariusz Kubuj Wydawnictwo PWN EAN 9788301223250 ISBN 9788301223250 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing kolekcja Zrozumieć rynek i konsumenta liczba stron 420 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1

Parametry

ISBN

9788301223250

Autor

Kubuj dariusz

Wydawnictwo

Wydawnictwo naukowe pwn

Ilość stron

420

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Pwn

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Roman W.
Roman W.
24.12.2024
Każda przysłana opinia klienta ma dla nas duże znaczenie
Jeśli tylko miałeś okazję skorzystać z prezentowanego brand equity. metody badania siły marek podziel się z nami swoją subiektywną oceną lub opinią. Wskaż jakie są Twoje z użytkowania, czy jesteś usatysfakcjonowany oraz czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
PWN MEDIALNE LWY DLA REKINÓW BIZNESU SZTUKA ŚWIADOMEGO WYKORZYSTANIA MEDIÓW TW,100KS (1922932)
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, żeby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:...
Rekomendacja
Pwn Bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak...
Rekomendacja
PWN Media economics. economic issues in the media. theory and practice
In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication...
Rekomendacja
PWN Ekonometria i badania operacyjne. zbiór zadań
Do sklepu Szczegóły

Ekonometria i badania operacyjne. zbiór zadań

68,99 zł
Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych....
Rekomendacja
Pwn Rynkowy due diligence. pomiar odporności rynkowej organizacji Pwn
W czasach COVID-19, wojny w Ukrainie, lecz także metaverse, blockchain, Internetu Rzeczy, sztucznej inteligencji i wielu innych wytrzymałość...
Rekomendacja
Pwn Business process management Pwn
Do sklepu Szczegóły

Business process management Pwn

158,98 zł
Pierwsze na rynku wydawniczym kompendium wiedzy na temat zarządzania procesami biznesowymi, a także metod i narzędzi stosowanych w BPM....
Rekomendacja
PWN Pwn 50 praw marketingu kotarbińskiego
Do sklepu Szczegóły

Pwn 50 praw marketingu kotarbińskiego

59,78 zł
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swego Murphy'ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo,...
Rekomendacja
Pwn Pwn Zarządzanie i inżynieria jakości
Do sklepu Szczegóły

Pwn Zarządzanie i inżynieria jakości

91,71 zł
Książka nawiązuje do dwóch wcześniejszych publikacji autora: Zarządzanie jakością z przykładami, a także Zarządzanie i inżynieria jakości....
Pwn Sapiens na zakupach. o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra...
Rekomendacja
PWN Pwn Cztery przyszłości
Do sklepu Szczegóły

Pwn Cztery przyszłości

55,78 zł
technologia i natura – dwa czynniki, które nieprzerwanie zmieniają nasz świat. Zdaniem Petera Frase’a postępująca automatyzacja i rozwój...
Rekomendacja
PWN Ryzyko akcji notowanych na gpw - wiesław dębski Pwn
Pomiar i analiza ryzyka inwestycyjnego odgrywają wyraźną rolę w trakcie podejmowania decyzji na rynku finansowym. Pomagają inwestorom, a...
Rekomendacja
PWN Źródła bogactwa i biedy ludzi oraz ich zbiorowości Pwn
Ekonomia jest nauką społeczną i odnosi się do zachowań oraz funkcjonowania wspólnot ludzkich. Musi więc uwzględniać wiedzę humanistyczną...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi. Polska i świat,077KS (99313)
Zmiany w modelu zarządzania zasobami leśnymi zapoczątkowane zostały w Europie pod koniec ubiegłego wieku. Ze względu na dostatek czynników...
Rekomendacja
Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe Wolters kluwer
W publikacji szczegółowo zaprezentowano problematykę prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, wyróżniając problemy pojawiające się w...
Rekomendacja
Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe
Do sklepu Szczegóły

Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe

53,94 zł
Współczesne ubezpieczenia stanowią mechanizm finansowania skutków ryzyka, którego funkcjonowanie oparte jest na określonych rozwiązaniach...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości, kontrola wewnętrzna i audyt w towarzystwach funduszy inwestycyjnych,077KS (1625506)
Rynek instytucji finansowych w ostatnich kilkunastu latach w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Do instytucji finansowych zalicza...
Rekomendacja
Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych,077KS (180136)
Autor podjął się tematu nad wyraz aktualnego i o wielkim ergonomicznym znaczeniu. Ocena kondycji finansowej dokonywana jest równocześnie...
Rekomendacja
O jakości życia na początku XXI wieku
Do sklepu Szczegóły

O jakości życia na początku XXI wieku

29,45 zł
Pisząc o jakości życia, a więc o efektach decyzji jednostek, nie sposób pominąć aspektów pozamaterialnych, które oddziałują na kształtowanie...
Rekomendacja
Wyższa szkoła bankowa- gdańsk Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. tom 7
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku posiada opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw....
Rekomendacja
Cedewu Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. tom 9
Jak wskazują pierwsze prognozy, rok 2010 był pierwszym okresem wzrostu gospodarczego po trzech skomplikowanych latach kryzysu. Pomimo że...
Rekomendacja
Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22,077KS (725725)
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają świeże koncepcje zarządzania i rodzą się postępowe i przedsiębiorcze...
Rekomendacja
Aspra Kryzys przychodzi nagle
Do sklepu Szczegóły

Aspra Kryzys przychodzi nagle

37,05 zł
„Autorka poruszyła ciekawe i bardzo aktualne tematy bezrobocia długookresowego, wpływu makroszoków – takich jak brexit i pandemia COVID-19...
Rekomendacja
Aspra Dyskryminacja w zatrudnieniu
Do sklepu Szczegóły

Aspra Dyskryminacja w zatrudnieniu

42,75 zł
Zagadnienie dyskryminacji może być rozpatrywane na najróżniejszych płaszczyznach, np. Prawnej, ekonomicznej, socjologicznej, psychologicznej,...
Rekomendacja
Marketing produktu politycznego
Do sklepu Szczegóły

Marketing produktu politycznego

30,40 zł
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „towar polityczny” jest przynajmniej w...