Zdjęcia bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek (Pwn)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Pwn
64,73 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...

Proponowany wporownywarce cen produkt bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek można nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę niezwykle atrakcyjnej cenie wynoszącej 64,73 zł. Oferta ta jest wynikiem szerokiego porównania wielu hurtowni oraz sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788301225773

Autor

Lis adam

Sprawdź promocyjne oferty na bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek (sklep TaniaKsiazka.pl)

64,73 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje na temat dostępności i obowiązujących cen zastosowane w prezentowanej klasyfikacji są zczytywane prawie natychmiast.

Pełny opis produktu

W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja Myśliwiec - Michał Pawlik - Piotr Ręczajski - Mariusz Ryciak - Bartek Serafiński - Łukasz Słotwiński - Wojtek Sokół - Sebastian Studniarski - Paweł Tyszkiewicz - Michał Wasilewski - Robert Zydel Ile komunikatów reklamowych odbieramy w ciągu godziny? Ile powiadomień, e-maili, sloganów…? Czy w tym zalewie informacji wynajdzie się coś, co będzie w stanie nas jeszcze poruszyć i przyciągnąć naszą uwagę? producenta zabiegają o nasze względy. Kuszą obietnicami, przyciągają wzrok kolorami i hasłami. Ostatecznie do naszej łazienki trafi tylko jedna z kilkudziesięciu dostępnych na półce past do zębów. Dlaczego zatem jedne firmy przyciągają uwagę tłumów, a inne są niedostrzegane? Kto za tym wszystkim stoi? „różnorodność brandingu" to pierwsza publikacja będąca inicjatywą branży, poświęcona zjawisku brandingu na polskim rynku. Adam Lis i Alicja Myśliwiec przeprowadzili rozmowy z twórcami największych polskich marek. Wynikiem jest unikatowy zapis spotkań ludzi, którzy wpływają na codzienne wybory konsumenckie. To konfrontacja przedstawicieli największych agencji brandingowych z przedstawicielami działów marketingu firm, które wszyscy znamy. To unikatowy przewodnik po świecie brandingu przygotowany na bazie doświadczeń najkorzystniejszych polskich agencji brandingowych i największych polskich marek. Każdy kto sięgnie po tę książkę pozna ludzi, którzy stworzyli najmocniej znane marki w Polsce, a także kulisy, jak były one budowane. Od najkorzystniejszych w branży dostanie w dodatku know how, jak wytwarzać cenione i pożądane firmy. Książka gromadzi dużo eksperckich informacji, interesujących historii i przykładów z rynku. Jest to użyteczny przewodnik dla biznesu - właścicieli firm, zarządzających, wszelkich, którzy posiadają do czynienia z marką, marketingiem, komunikacją i brandingiem. To vademecum dla grafików, projektantów i strategów w branży. To zapis historii naszej współczesności, która wpływa na sposób bycia, życia i myślenia. To wreszcie promocja korzystnych praktyk. Co więcej, ta wyjątkowa książka stwarza forum wymiany opinii, platformę dialogu pomiędzy praktykami a teoretykami. Dzięki niej właściciele firm będą wiedzieli, jak właściwie wybrać agencję brandingową, a klienci będą mogli dokonywać świadomych wyborów. Tytuł bogactwo brandingu. Rozmowy z twórcami największych polskich marek Autor Adam Lis Wydawnictwo PWN EAN 9788301225773 ISBN 9788301225773 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing kolekcja Marketing PWN ilość stron 152 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1

Parametry

ISBN

9788301225773

Autor

Lis adam

Wydawnictwo

Wydawnictwo naukowe pwn

Ilość stron

152

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Pwn

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Krzysztof R.
Krzysztof R.
24.12.2024
Wysłane przez użytkowników recenzje / opinie mogą pomóc innym klientom
Jeżeli tylko skorzystać z pokazywanego produktu bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek podziel się z odwiedzającymi opinią. Wskaż jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie dobra.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
PWN MEDIALNE LWY DLA REKINÓW BIZNESU SZTUKA ŚWIADOMEGO WYKORZYSTANIA MEDIÓW TW,100KS (1922932)
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, żeby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:...
Rekomendacja
Pwn Bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak...
Rekomendacja
PWN Media economics. economic issues in the media. theory and practice
In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication...
Rekomendacja
PWN Ekonometria i badania operacyjne. zbiór zadań
Do sklepu Szczegóły

Ekonometria i badania operacyjne. zbiór zadań

68,99 zł
Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych....
Rekomendacja
Pwn Rynkowy due diligence. pomiar odporności rynkowej organizacji Pwn
W czasach COVID-19, wojny w Ukrainie, lecz także metaverse, blockchain, Internetu Rzeczy, sztucznej inteligencji i wielu innych wytrzymałość...
Rekomendacja
Pwn Business process management Pwn
Do sklepu Szczegóły

Business process management Pwn

158,98 zł
Pierwsze na rynku wydawniczym kompendium wiedzy na temat zarządzania procesami biznesowymi, a także metod i narzędzi stosowanych w BPM....
Rekomendacja
PWN Pwn 50 praw marketingu kotarbińskiego
Do sklepu Szczegóły

Pwn 50 praw marketingu kotarbińskiego

59,78 zł
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swego Murphy'ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo,...
Rekomendacja
Pwn Pwn Zarządzanie i inżynieria jakości
Do sklepu Szczegóły

Pwn Zarządzanie i inżynieria jakości

91,71 zł
Książka nawiązuje do dwóch wcześniejszych publikacji autora: Zarządzanie jakością z przykładami, a także Zarządzanie i inżynieria jakości....
Pwn Sapiens na zakupach. o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra...
Rekomendacja
PWN Pwn Cztery przyszłości
Do sklepu Szczegóły

Pwn Cztery przyszłości

55,78 zł
technologia i natura – dwa czynniki, które nieprzerwanie zmieniają nasz świat. Zdaniem Petera Frase’a postępująca automatyzacja i rozwój...
Rekomendacja
PWN Ryzyko akcji notowanych na gpw - wiesław dębski Pwn
Pomiar i analiza ryzyka inwestycyjnego odgrywają wyraźną rolę w trakcie podejmowania decyzji na rynku finansowym. Pomagają inwestorom, a...
Rekomendacja
PWN Źródła bogactwa i biedy ludzi oraz ich zbiorowości Pwn
Ekonomia jest nauką społeczną i odnosi się do zachowań oraz funkcjonowania wspólnot ludzkich. Musi więc uwzględniać wiedzę humanistyczną...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi. Polska i świat,077KS (99313)
Zmiany w modelu zarządzania zasobami leśnymi zapoczątkowane zostały w Europie pod koniec ubiegłego wieku. Ze względu na dostatek czynników...
Rekomendacja
Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe Wolters kluwer
W publikacji szczegółowo zaprezentowano problematykę prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, wyróżniając problemy pojawiające się w...
Rekomendacja
Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe
Do sklepu Szczegóły

Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe

53,94 zł
Współczesne ubezpieczenia stanowią mechanizm finansowania skutków ryzyka, którego funkcjonowanie oparte jest na określonych rozwiązaniach...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości, kontrola wewnętrzna i audyt w towarzystwach funduszy inwestycyjnych,077KS (1625506)
Rynek instytucji finansowych w ostatnich kilkunastu latach w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Do instytucji finansowych zalicza...
Rekomendacja
Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych,077KS (180136)
Autor podjął się tematu nad wyraz aktualnego i o wielkim ergonomicznym znaczeniu. Ocena kondycji finansowej dokonywana jest równocześnie...
Rekomendacja
O jakości życia na początku XXI wieku
Do sklepu Szczegóły

O jakości życia na początku XXI wieku

29,45 zł
Pisząc o jakości życia, a więc o efektach decyzji jednostek, nie sposób pominąć aspektów pozamaterialnych, które oddziałują na kształtowanie...
Rekomendacja
Wyższa szkoła bankowa- gdańsk Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. tom 7
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku posiada opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw....
Rekomendacja
Cedewu Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. tom 9
Jak wskazują pierwsze prognozy, rok 2010 był pierwszym okresem wzrostu gospodarczego po trzech skomplikowanych latach kryzysu. Pomimo że...
Rekomendacja
Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22,077KS (725725)
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają świeże koncepcje zarządzania i rodzą się postępowe i przedsiębiorcze...
Rekomendacja
Aspra Kryzys przychodzi nagle
Do sklepu Szczegóły

Aspra Kryzys przychodzi nagle

37,05 zł
„Autorka poruszyła ciekawe i bardzo aktualne tematy bezrobocia długookresowego, wpływu makroszoków – takich jak brexit i pandemia COVID-19...
Rekomendacja
Aspra Dyskryminacja w zatrudnieniu
Do sklepu Szczegóły

Aspra Dyskryminacja w zatrudnieniu

42,75 zł
Zagadnienie dyskryminacji może być rozpatrywane na najróżniejszych płaszczyznach, np. Prawnej, ekonomicznej, socjologicznej, psychologicznej,...
Rekomendacja
Marketing produktu politycznego
Do sklepu Szczegóły

Marketing produktu politycznego

30,40 zł
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „towar polityczny” jest przynajmniej w...