Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swego Murphy'ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem.,,50 praw marketingu Kotarbińskiego" to wyjątkowo poręczna publikacja przeznaczona przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, iż marketing jest ważny w jego pracy. Autor zebrał w niej 30 lat swego doświadczenia zawodowego. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne,,prawa" rządzące działaniami marketingowymi.,,50 praw marketingu Kotarbińskiego" to zbiór bardzo potężnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców nieznacznych, obszernych i i marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia. Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś cykl zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki danych, a na ich podstawie może rozwijać producenta. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi charakterystyczna mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy rozmaitych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. (...) Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto stwarza i rozwija swoją firmę.